فروشگاه کتاب زبان انتشارات دهکده زبان

کتاب آموزش Vocabulary (درس نهم)

vocabulary 9

اگر به دنبال یادگیری کلمات پرکاربرد هستید این مجموعه کتاب پاسخ گوی نیاز شما خواهد بود. کتاب English Vocabulary in Use یکی از بهترین و پرطرفدارترین مجموعه های کاربردی برای یادگیری و تقویت لغات زبان انگلیسی است. این مجموعه ۴ سطحی (مبتدی تا پیشرفته) با روشی خلاقانه و ساده لغات مهم و ضروری موضوعات متنوع را پوشش می دهد. تمامی لغات بکار رفته در  کتاب Vocabulary به دلیل استفاده ی آنها در موقعیت های مختلف زندگی و روزمره انتخاب شده است. کتاب آموزش Vocabulary (درس هشتم) در تمام سطوح این مجموعه فصل های مختلفی درنظر گرفته شده و عناوین جزئی تر در هر فصل گنجانده شده است.

mbss dfکتاب آموزش Vocabularyکتاب آموزش Vocabulary (درس نهم)کتاب آموزش کتاب آموزش Vocabulary (درس نهم)

یادگیری زبان انگلیسی به ابزاری نیاز دارد، تا بتوان از طریق آن ها به افزایش سطح مهارت کمک کرد.

از جمله این ابزار ها می توان به کتاب ها، فیلم ها، آهنگ ها، اتاق های چت روم و… اشاره کرد. هر کدام از این موارد می تواند شما را در یکی از مهارت ها تقویت کند. استفاده از کتاب ها برای آموزش رایگان زبان انگلیسی بسیار خوب است، اما مشکل یادگیری با کتاب ها گسترده بوده و زمان بر بودن آن ها می باشد. همچنین عدم وجود آموزش های گفتاری، باعث دلسرد شدن زبان آموزان می گردد.

در صورتی که شرکت در کلاس های مجازی، می توان کمک بزرگی به خودآموزان باشد. علاوه بر این، در سایت های خودآموزی مانند همیار زبان، آموزش ها به صورت طبقه بندی شده و مدون قرار داده شده اند، تا کارآموزان به راحتی تعیین سطح شوند. علاوه بر عوامل خارجی که در یادگیری زبان انگلیسی موثر هستند، آنچه مانند نیروی محرکه ای برای یادگیری عمل می کند، هدف افراد از یادگیری زبان انگلیسی می باشد. مسلما اگر فرد بداند که به چه دلیل نیاز به یادگیری زبان انگلیسی دارد، بهتر و هدفمند تر به یادگیری می پردازد. چنین شخصی به دنبال آموزش رایگان زبان انگلیسی در اینترنت، کانال ها و… می گردد، تا با کمترین هزینه بتواند سطح دانش خود را افزایش دهد. از این رو قبل از شروع به یادگیری هر زبانی، به این نکته که “چرا باید این کار را انجام دهم”، خوب فکر کنید.

مقاله پیشنهادی به شما  آموزش گرامر زبان انگلیسی (درس نهم)

پاسخ به این سوال، شما را در مسیر درست قرار می دهد.

امتیازدهی به post

دیدگاه‌ها (0)