فروشگاه کتاب زبان انتشارات دهکده زبان

چگونه می توانم انگلیسی را به راحتی یاد بگیرم؟

چگونه می توانم انگلیسی را به راحتی یاد بگیرم؟

حتما شماهم این سوال را از خودتان میپرسید که چگونه می‌توانم انگلیسی را به راحتی یاد بگیرم؟ یادگیری یک زبان جدید ممکن است دشوار باشد، بنابراین حفظ انگیزه بسیار مهم است. یکی از جذاب ترین جنبه های مطالعه زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم این است که هم در زندگی حرفه ای و هم در زندگی شخصی به شما کمک می‌کند. به نظر می‌رسد این یک کار تقریبا غیرممکن است. یکی از مهم ترین اهداف برای یک دانش آموز انگلیسی تسلط است. می توانید با خرید عمده کتاب زبان بهترین و موثرترین کتاب‌ها را در این زمینه تهیه نمایید.

 

با انجام این مراحل می توانید زبان انگلیسی را به سرعت یاد بگیرید

1. پیدا کردن یک شریک گفتگو : در اسرع وقت، شریک مکالمه خود را پیدا کنید. یادگیری سریع ضروری است. هنگامی که با شریک زندگی خود مکالمه منظمی دارید، به شما کمک می‌کند تا انگیزه یادگیری چیزهای جدید را داشته باشید. با انجام اینکار به راحتی به پاسخ سوال چگونه می توانم انگلیسی را به راحتی یاد بگیرم؟ خواهید رسید.

2. با گوش دادن بیاموزید: اگر می‌خواهید انگلیسی یاد بگیرید، به جای خواندن گوش دهید و اگر متوجه نشدید، به عقب برگردانید و دوباره پخش کنید. به این ترتیب، واژگان و دستور زبان جدیدی را بدون حفظ کردن آنها کشف خواهید کرد.

3. زمان‌بندی : تمرین منظم یکی از بهترین راه‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی است. حتی اگر فقط 30 دقیقه در روز وقت بگذارید، به شما کمک می‌کند چیزهای جدید را سریع یاد بگیرید.

4. اعتماد به نفس داشته باشید : هیچکس در دنیا نیست که چیزی را بدون اشتباه یاد بگیرد. وقتی در تلاش برای یادگیری هستید، از اشتباه کردن نترسید. این به شما کمک می‌کند انگیزه مطالعه زبان انگلیسی را حفظ کنید.

5. مناظره : هر موضوع جالبی را برای گفتگو و بحث با دوستان خود انتخاب کنید، تا جایی که ممکن است از واژگان برای انتقال دیدگاه خود استفاده کنید و به نظرات دیگران توجه زیادی داشته باشید تا بتوانید دقیقاً با آنها مخالفت کنید.

مقاله پیشنهادی به شما  نحوه مبارزه با اهمال کاری هنگام یادگیری زبان

6. تماشای فیلم با زیرنویس : این روزها همه تلویزیون دارند و همه دوست دارند فیلم ببینند. افرادی که مایلند زبان جدیدی را در خانه خود بیاموزند باید فیلم هایی با زیرنویس را تماشا کنند. این یکی از بهترین روش‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی است.

7. خود را با زبان انگلیسی احاطه کنید: اگر می‌خواهید زبانی را یاد بگیرید، باید در یک محیط آموزشی مناسب باشید. جایی که ممکن است خود را در محیطی منزوی کنید که شامل زبانی است که می خواهید آنم را یاد بگیرید.

 

چگونه می توانم انگلیسی را به راحتی یاد بگیرم؟

 

اگر می‌خواهید به راحتی به زبان انگلیسی صحبت کنید، باید روزانه زمان و تلاش خود را صرف کنید. همانطور که همه ما می‌دانیم که کودک کوچک در حدود سه سالگی شروع به صحبت به زبان مادری خود می کند، اگرچه ما هیچ قانون گرامری آن زبان را به او یاد نمی دهیم.

چرا آن نوزاد کوچک در عرض 3 سال از تولدش شروع به صحبت به زبان مادری خود می کند؟

  • زیرا آن نوزاد کوچک در محاصره اعضای خانواده اش بود که با آن نوزاد به زبان مادری خود صحبت می کردند.

آیا آن کودک بلافاصله صحبت کرد؟

  • پاسخ بزرگ ” نه ” است.

از بدو تولد تا سه سالگی اون بچه چیکار کرد؟

  • پاسخ این است که نوزاد مشاهده کرده است، در حین صحبت به اعضای خانواده خود گوش داده است.

اگر آن نوزاد کوچک سه ساله می تواند فقط با گوش دادن و مشاهده اعضای خانواده خود به زبان مادری خود صحبت کند، پس چرا ما نمی توانیم به راحتی به زبان انگلیسی صحبت کنیم که تحصیل کرده، بالغ و بزرگتر از آن کودک هستیم ؟

  • پاسخ البته بزرگ است ” بله “

 

چگونه می توانم انگلیسی را به راحتی یاد بگیرم

  1. تنها و مهم ترین کاری که باید انجام دهید این است که به افرادی که به زبان انگلیسی صحبت می کنند گوش دهید و مشاهده کنید .
  2. سخنرانی های آموزشی زبان انگلیسی فیلم‎‌ها و… نگاه کنید.
  3. به زبان انگلیسی بخوانید، بخوانید، بخوانید  هر آنچه که به آن علاقه دارید زیاد بخوانید
  4. حلقه دوستی برای صحبت کردن به زبان انگلیسی ایجاد کنید که به شما در یادگیری کمک کند.
  5. در این فرآیند انتقاد/ تمسخر را بپذیرید زیرا مردم همیشه صرف نظر از خوب یا بد بودن شما، چیزی برای گفتن خواهند داشت.
  6. بنابراین اگر از قانون LSRW (گوش دادن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن) پیروی کنید ، به زودی می توانید به راحتی انگلیسی صحبت کنید.
مقاله پیشنهادی به شما  تقویت مهارت Speaking

همانطور که همه می دانیم، انگلیسی زبان جهانی محسوب می‌شود و برای تمام اهداف ارتباطی رسمی در سراسر جهان استفاده می‌شود. چه دانشجو باشید و چه کارمند، اگر امروزه به طور موثر انگلیسی صحبت نکنید، در اکثر مواقع با مشکلات متعددی روبرو خواهید شد. همچنین زبان انگلیسی نیز زبان انگلیسی در زندگی دانشجویی و دانش آموزی تاثیر به سزایی دارد.

 

 روان صحبت کردن به زبان انگلیسی

1 گوش دادن: به برنامه های خبری و موسیقی انگلیسی گوش دهید تا نحوه تلفظ کلمات را بیاموزید. این همچنین یک روش عالی برای یادگیری کلمات و عبارات جدید است. هر چه بیشتر گوش کنید، بیشتر یاد خواهید گرفت. هنگام تماشای فیلم به موسیقی، رادیو یا پادکست گوش دهید. اگر هنگام فهرست کردن به زبان جدیدی برخورد کردید، آن را یادداشت کنید و در عبارات خود از آن استفاده کنید.

2 Speak Speak Speak: افراد معمولا اشتباهات خود را قبل از شروع به یادگیری زبان تجزیه و تحلیل می‌کنند. هیچ کس تا به حال بدون اشتباه موفق نشده است. هنگام تلاش برای یادگیری یک زبان جدید، مطمئن باشید. مردم اگر شما را بشنوند ممکن است اشتباهات شما را تصحیح کنند.

به هر چیزی که مطالعه می کنید توجه کنید. قبل از شروع هر یک از روش های 20 دقیقه ای یادگیری زبان، هر دانش آموزی باید بداند که حفظ پیشرفت او بالاتر از همه روش هاست و در واقع با حفظ این روند، نیمی از راه را طی کرده است. قبلا در مورد راه های افزایش دایره لغات صحبت کردیم و به نظر من هر زبان آموزی باید چنین دفترچه ای داشته باشد. با این حال، ما خود را فقط به واژگان محدود می کنیم.

کاری که می توانید انجام دهید این است که هنگام یادگیری زبان یک دفترچه یادداشت همراه خود داشته باشید. من همیشه به دانش‌آموزانم توصیه می‌کنم از یک دفترچه دو قسمتی گرامر و واژگان استفاده کنند تا بتوانند از ابتدا تا وسط دفترچه یادداشت‌برداری از واژگان مانند کلمات جدید، مثال‌های کلمه از متن و غیره داشته باشند.

4.4/5 - (14 امتیاز)