فروشگاه کتاب زبان انتشارات دهکده زبان

چند روش خلاقانه برای یادگیری انگلیسی چیست؟

چند روش خلاقانه برای یادگیری انگلیسی چیست؟

بهترین روش خلاقانه برای یادگیری انگلیسی چیست؟ اینترنت ابزار فوق‌العاده‌ای برای خودآموزی است و شما می‌توانید وب‌سایت‌ها، برنامه‌ها و مطالب زیادی برای ارتقای مهارت‌های انگلیسی خود پیدا کنید. خواندن کتاب‌های عالی در این زمینه کمک ویژه ای به شماخواهد کرد. می توانید با قیمتی عالی اقدام به خرید عمده کتاب زبان انگلیسی نمایید. بنابراین اجازه دهید توصیه های خود را با برخی از نکات مرسوم و سنتی ترکیب کنم. با استفاده از اینترنت می‌توانید از این نکات به نفع خود استفاده کنید. توصیه شخصی من به شما این است که دایره لغات خود را تقویت کنید. این به شما کمک می‌کند تا مهارت های نوشتاری و گفتاری خود را بهبود بخشید. اساس این است که میل، اشتیاق یا عشق به زبان داشته باشید. در اینجا چند فعالیت منظم وجود دارد که می‌توانید برای بهبود دایره لغات خود انجام دهید.

چند روش خلاقانه برای یادگیری انگلیسی

1. روزنامه فروتن یا اخبار تلویزیونی، روزنامه منبع بزرگی از واژگان است. وقتی کلمه ای را پیدا می‌کنید که مورد توجه شما قرار می‌گیرد، جمله را بخوانید و زمینه استفاده از کلمه را ایجاد کنید. سپس آن را در گوگل جستجو کنید تا معنی و کاربرد آن را بفهمید. و خود را به کلمات محدود نکنید، سعی کنید به عبارات، اصطلاحات و غیره توجه کنید. همه اینها همچنین می‌تواند به بهبود دایره لغات شما کمک کند. مزایای یادگیری زبان انگلیسی بسیار فراوان است

2. درست کردن جعبه کلمات: هر کلمه ای را نمی فهمید در این جعبه قرار دهید و در پایان یادگیری کلمات را جستجو کرده و با معنی آن‌ها آشنا شوید.

3. تمرین: اکنون زمان آزمایش است. فرض کنید امروز 10 کلمه را شناسایی کردید. سعی کنید از چند تا از آنها در مکالمات روزانه خود استفاده کنید. این کار اعتماد به نفس شما را افزایش می‌دهد، مهارت های مکالمه شما را بهبود می‌بخشد و یادگیری را هیجان انگیزتر می‌کند. اکنون به استفاده از این کلمات در ایمیل ها یا ارتباطات نوشتاری خود ادامه دهید.

مقاله پیشنهادی به شما  آشنایی با آزمون GRE و مزایای آن

4. می‌توانید از نمونه سوالات امتحانی دوستانی که در آزمون‌های مختلف زبان انگلیسی شرکت کرده اند استفاده کنید. پاسخ صحیح آن‌ها نیز بعد از پایان امتحان، در اینترنت به اشتراک گذاشته می‌شود.

5. بازی‌ها، پازل‌ها، آزمون‌ها باعث شیرین تر شدن یادگیری می‌شود وقتی یادگیری را سرگرم‌کننده می‌کنید، نتایج فوق العاده می‌شوند زیرا مغز شما بهتر درگیر می‌شود. سعی کنید بازی های کلمه سازی، حل جدول کلمات متقاطع، بازی Scrabble را انجام دهید. همه اینها در افزایش پتانسیل واژگان شما کارآمد هستند. همچنین یک تمرین عالی برای ذهن است. همچنین می‌توانید کلمات جدیدی را که از این بازی ها یاد خواهید گرفت یادداشت کنید.

6. دیکشنری آنلاین: داشتن آن بسیار مفید است و همیشه به شما کمک می‌کند تا فوراً به کلمه موردنظر مراجعه کنید و به سرعت به معنی آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

من نمی‌دانم در حال حاضر در چه سطحی هستید، اما فعالیت‌های ذکر شده در بالا به شما کمک می‌کنند تا به روشی موثر بیاموزید مهم نیست از چه سطحی هستید  مبتدی، متوسط یا پیشرفته. این برنامه درسی از زمان کودکی به من کمک زیادی کرد و همچنان به من کمک می‌کند. لطفاً به یاد داشته باشید که ساخت جمله، لغت، واژگان و انتخاب کلمه شما واقعاً می‌تواند در طول یک مکالمه دشوار، مناظره، بحث گروهی، جلسات رسمی یا مذاکره به شما کمک کند. این‌گونه است که می‌توانید نظر خود را در سراسر جلسه ابراز کرده و شنیده شوید و مورد توجه قرار بگیرید.

چند روش خلاقانه برای یادگیری انگلیسی چیست؟

یادگیری به روش آنلاین به خصوص در شرایط ویروس کرونا یک چیز بسیار خوب است و تصمیم درستی برای ادامه دادن است. بسیاری از روش های خلاقانه دیگر برای یادگیری آنلاین انگلیسی وجود دارد و عضویت در موسسات آنلاین برای یادگیری زبان انگلیسی یکی از گزینه‌های مفید است. زیرا به شما کمک می‌کند تا در زبان انگلیسی کاملاً متخصص شوید و مطمئن شوید که هیچ اشتباهی مرتکب نمی‌شوید.

مقاله پیشنهادی به شما  10 راه برای تمرین مکالمه انگلیسی

امروزه وب‌سایت‌های زیادی وجود دارند که در آن‌ها می‌توانید با تماشای فیلم‌ها و انواع تمرین‌ها، زبان انگلیسی را یاد بگیرید که در آنها باید سؤال گرامر پیچیده را مانند یک پازل حل کنید. برای دانستن تلفظ صحیح و لهجه زبان، چند ویدیو تماشا کنید. از فرهنگ لغت برای یادگیری لغات جدید به صورت روزانه استفاده کنید.

نوشته‌ها، کتاب‌ها و سایر اسناد را در مورد چیزهایی که مورد علاقه شما هستند، بیابید. خواندن اخبار؛ مقالات به صورت آنلاین، آهنگ هایی را بخوانید که اشعار انگلیسی دارند و ببینید آیا کلمات را به درستی درک می کنید یا خیر.

 مطالب را با صدای بلند بخوانید وانمود کن که در همان شرایط واقعی هستی داستان های کودکانه را طوری بخوانید که انگار در مقابل کودکان پیش دبستانی حوصله ای اجرا می کنید که باید بیدار نگه دارید. سخنانی را بخوانید که انگار در یک جلسه دادگاه یا مناظره هستید. فیلمنامه ها را طوری بخوانید که انگار برنده اسکار هستید. اخبار را طوری بخوانید که انگار دارید آن را جلوی دوربین می دهید. خود به خود ایده را دریافت می کنید.

و در نهایت، فردی را پیدا کنید که بتوانید با او صحبت کنید تا بتوانید همه چیزهایی را که یاد می گیرید تمرین کنید. صحبت با صدای بلند با خودتان نیز ایده خوبی است، اما داشتن کسی که بتواند شما را اصلاح کند همیشه بهتر است. البته معلمان آنلاینی نیز وجود دارند که می توانند شما را آموزش دهند. این موضوع انتخابی شخصی است که آیا می خواهید چقدر هزینه برای یادگیری خود بکنید.

مهم ترین عامل موثر بر تمرکز و سرعت یادگیری زبان آموزان، محیط و فضایی است که باید در آن یاد بگیرند. اگر درس شما در مدرسه، خانه یا هر جای دیگری برگزار می شود، سعی کنید از وجود آرامش و سکوت کافی، نور و تهویه کافی و همچنین دمای آن مکان اطمینان حاصل کنید و سعی کنید عوامل حواس پرتی دانش آموزان را از بین ببرید. حتی اگر در آموزش زبان بهترین باشید و از بهترین منابع و روش های تدریس استفاده کنید، اما فضای شما شلوغ باشد و شرایط محیطی مناسبی نداشته باشید، نمی توانید پیشرفت خوبی در یادگیری زبان داشته باشید. اگر قرار است در کلاس از پروژکتور، ضبط صوت  استفاده کنید یا به کتاب یا سی دی مخصوص مطالعه نیاز دارید، سعی کنید آن ها را قبل از کلاس آماده کنید تا در طول کلاس وقت دانش آموزان را نگیرند. این به شما امکان می دهد در طول درس متمرکز بمانید و درس را با یک برنامه ثابت مدیریت کنید.

مقاله پیشنهادی به شما  یادگیری زبان انگلیسی با کارتون
5/5 - (3 امتیاز)