فروشگاه کتاب زبان انتشارات دهکده زبان

آشنایی با آزمون GRE و مزایای آن

آشنایی با آزمون GRE و مزایای آن

در رابطه با آشنایی با آزمون GRE و مزایای آن،  ETS تعریفی که از GRE ارائه میدهد این گونه است:

(The smartest way to get into college and business)

هوشمندانه ترین راه، برای ورود به مقاطع تحصیلی و مراکز کسب و کار

آشنایی با آزمون GRE و مزایای آن

هرکسی که قصد دارد وارد مقاطع ارشد و دکتری بشود، باید امتحان GRE را گذرانده باشد، و نمره ی نهایی را که ازین آزمون کسب کرده، در اختیار دانشگاه یا شرکتی که قصد دارد از آن جا پذیرش بگیرد، قرار بدهد. برای قبولی در آزمون جی آر ای باید از منابع درست و مهم استفاده کنید با خرید کتاب زبان با تخفیف استثنائی می توانید خیلی سریع بهترین منابع برای قبولی در آزمون را درب منزل خود تحویل بگیرید.

افرادی میخواهند حقوق بخوانند، باید تست LSAT را ارائه بدهند و افرادی که میخواهند پزشکی بخوانند باید تست MKAT را ارائه بدهند.

BUSSINESS SCOOL ها GRE را قبول نمی کنند. که البته تعداد آن ها بسیار اندک است و درصد ناچیزی را شامل میشود. امروزه تقریبا تمامی BUSSINESS SCHOOL ها GRE را قبول دارند.

آشنایی با آزمون GRE و مزایای آن

تست GRE دو نوع میباشد:

1-SUBJECT: این نوع تست زباد کاربردی ندارد و در آن از دروس اختصاصی رشته های خاص سوال میپرسند. ( این آزمون تنها سه بار در سال برگزار میشود و کاربرد چندانی ندارد.)

2-GENERAL: تست اصلی GRE می باشد و انجام این تست هرهفته در شهرهای مختلف انجام میگیرد و به شما این امکان را می دهد تا در هر هفته ای که آمادگی لازم را داشتید، برای انجام تست اقدام نمایید.

 تفاوت تست GRE با تست TOEFL و IELTS

برخلاف تصور خیلی ها، تست GRE مثل تست زبان و مانند تافل و آیلتس یک تست زبان نیست. اگر این گونه بود، برای پذیرش در دانشگاه، ارائه تنها، تست آیلتس و تافل کافی بود. تست GRE یک تست منطق است و توانایی تحلیل منطقی شما را مورد آزمایش قرار می دهد.

مقاله پیشنهادی به شما  آزمون آیلتس و هر آنچه که باید در مورد آن بدانید

این تست به سنجش میزان توانایی شما در برخورد منطقی و حل مسائل و مشکلات و رویارویی با آن ها میپردازد. زیرا از کسی که میخواهد وارد دوره ی ارشد و دکتری شود انتظار میرود، توانایی های منطقی را به خوبی کسب کرده باشد، بتواند در مورد مسائل منطقی عمل کند و استدلالی درست از مسائل ارائه بدهد و توانایی پیدا کردن و حل مشکلات را نیز داشته باشد. بتواند یک مطلب خوب برای هر موضوع علمی بنویسد.

این تست را برای سنجش توانایی دانشجوها قبل از اینکه وارد دانشگاه های معتبر بشوند، طراحی کرده اند. قبولی در این تست به توانایی شما در برخورد با چالش ها و دادن پاسخ درست به آن ها بستگی دارد.

بادگرفتن استراتژی کلنجار رفتن با هر سوال و دادن پاسخ مناسب به آن ها از نکات کلیدی، برای قبول شدن در این آزمون می باشد.

اهداف آزمون GRE

هدف این آزمون سنجیدن تمامی افراد از هر قوم و ملیت در یک ظرف می باشد و تمامی آن ها را با یک سنجه مورد آزمایش قرار می دهد. این آزمون تمامی افراد را صرف نظر از اینکه چه ملیتی دارند، در کجا زندگی می کنند، پیشینه ی آنها چیست و چه معدلی دارند، دریک آزمون استاندارد مورد سنجش قرار میدهد.

و این موجب میشود افراد را در کمال عدالت با یکدیگر مقایسه کرده و به تفاوت های واقعی آن ها دست یایند. این تست همان تستی است که اگر در آن نمره ی بالاتری کسب کنید شما را از بقیه متمایز خواهد کرد.

انتشارات دهکده زبان سعی کرده با معرفی و انتشار بهترین کتاب ها برای آمادگی آزمون GRE کمک بزرگی برای موفقیت برای قبولی در این آزمون مهم کرده باشد.

5/5 - (1 امتیاز)