فروشگاه کتاب زبان انتشارات دهکده زبان

چرا باید انگلیسی یاد بگیریم؟ 

چرا باید انگلیسی یاد بگیریم؟

چرا باید انگلیسی یاد بگیریم؟ آموزش زبان انگلیسی همیشه مورد استقبال  بسیاری از افراد قرار می‌گیرد و تنها به ایران محدود نمی‌شود، همه مردم دنیا برای یادگیری زبان انگلیسی تلاش می‌کنند تا جایی که اهمیت دارد. با یادگیری زبان انگلیسی نه تنها راهی برای ارتباط با دنیا پیدا می‌کنیم، بلکه می‌توانیم شغل ایجاد کنیم و با یادگیری این زبان از آن درآمد کسب کنیم.

طبق آمار به دست آمده در کشور ما حدود 90 درصد مردم انگلیسی بلد نیستند و انگلیسی نمی‌فهمند و همین امر باعث شده است که تعداد محدودی از افرادی که انگلیسی صحبت می‌کنند از این موقعیت استفاده کنند و شغل و پولی پیدا کنند.

آن دسته از افرادی که بلد نیستند سعی می‌کنند هر چه زودتر این زبان را یاد بگیرند، بنابراین من تا دیر نشده این زبان را یاد می‌گیرم و موقعیت خوبی برای خودم ایجاد می‌کنم. آموزش زبان انگلیسی در جهان همیشه با شدت زیادی در حال گسترش است. و همه جوامع می‌دانند که مطالعه این زبان برای ساکنان کشورشان چقدر مهم است.

 

آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد

زبان انگلیسی نیز مانند سایر زبان ها ساختار خاصی دارد. برای اینکه آموزش زبان انگلیسی قابل اعتماد و اصولی باشد، ابتدا باید سطح مهارت و دانش افراد را سنجید. وقتی این سوال درک شود، تبدیل دانش آموز به انگلیسی زبان بسیار بهتر و راحت‌تر است و فرد بهتر می‌تواند از این مشکل استفاده کند و دانش خود را ارتقا دهد.

مدت زمان یادگیری زبان انگلیسی، ساختار و جزئیات آن ارتباط مستقیمی با زمان صرف شده برای آن دارد. هر چه سطح دانش بالاتر باشد، منابع آموزشی نیاز به تغییر و تسلط بیشتر به صورت تخصصی دارد تا فرد بتواند مسیر آموزشی را به خوبی طی کند. زبان انگلیسی سختی‌های خودش را دارد اما وقتی شروع به یادگیری می‌کنیم و علاقه مند می‌شویم این سختی‌ها کمتر می شود. و یادگیری آسان‌تر می‌شود.

مقاله پیشنهادی به شما  ایجاد علاقه در فرزند برای یادگیری زبان انگلیسی

 

آموزش زبان انگلیسی از پایه

در یادگیری هر زبان به خصوص زبان انگلیسی با دستور زبان، زبان شناسی و ساختار آن زبان مواجه هستیم و آشنایی با این ساختار فواید خوب و مهمی دارد. این انگلیسی است، درست است که ما می‌توانیم بدون یادگیری این چیزها در ابتدا سطح خود را ارتقا دهیم، اما بدون یادگیری آنها زبان آموز حرفه ای نخواهیم شد و باید این قوانین و دستور زبان را هنگام آموزش انگلیسی یاد بگیریم.

چرا باید انگلیسی یاد بگیریم؟

چرا باید انگلیسی یاد بگیریم؟

آموزش زبان انگلیسی بر اساس گفتار محاوره ای

در هنگام آموزش زبان انگلیسی، افراد اهداف متفاوتی از یادگیری این زبان دارند، گاهی افراد قصد مهاجرت به کشور دیگری را دارند و یا مدام به کشورهای انگلیسی زبان سفر می‌کنند، بنابراین افراد بیشتر به صحبت کردن به زبان انگلیسی توجه می‌کنند.

در این صورت ابتدا قواعد و گرامر زبان انگلیسی را مانند سایر افراد یاد می‌گیرند و در غیر این صورت آموزش زبان انگلیسی محاوره ای می‌شود و مهارت مکالمه خود را تقویت می‌کنند. یکی از مشکلات اصلی در یادگیری گفتاری انگلیسی، توانایی درک مفاهیم شنیده شده است، بهترین راه برای تقویت این امر گوش دادن به آهنگ‌های انگلیسی و تماشای فیلم به زبان اصلی است.

 

آموزش زبان انگلیسی با تاکید بر گرامر

گاهی اوقات برخی از زبان آموزان تمایل به نوشتن مقاله به زبان انگلیسی در موضوعات مختلف یا انجام هر کاری مرتبط با نوشتن دارند. نیاز اصلی شما درک گرامر انگلیسی است، آموزش زبان انگلیسی با تاکید بر گرامر انگلیسی تاکید بیشتری بر ساختار زبان انگلیسی دارد.

زیرا می‌بینیم که در برخی از مباحث زبان انگلیسی هر کلمه معنا و مفهوم تقسیم بندی خاص خود را دارد و هر کدام معنای خاصی دارد. و برای تقویت گرامر زبان انگلیسی باید مهارت نوشتن و خواندن را تقویت کنیم تا در مطالعه گرامر زبان انگلیسی به نتیجه مناسب برسیم.

مقاله پیشنهادی به شما  مشکلات رایج هنگام یادگیری زبان انگلیسی

 

Grammar را کنار بگذارید

چرا باید انگلیسی یاد بگیریم؟ اکثر افرادی که تمایل به یادگیری زبان انگلیسی دارند و به دنبال آموزش زبان انگلیسی هستند و تمام اهداف و علایق خود را اینگونه قرار داده اند وسواس عجیبی در گرامر دارند و گرامر را مانع بزرگی برای خود می‌دانند و اغلب از این عبارت استفاده می کنند. میکند:
“من می خواهم انگلیسی خود را بهبود بخشم. گرامر من خیلی بد است و وقتی با دیگران صحبت می‌کنم استرس زیادی دارم. اما من با خواندن روزنامه‌ها و درک آنچه دیگران می‌گویند مشکلی ندارم، اما وقتی شروع به صحبت می‌کنم اشتباهات گرامری زیادی دارم، بنابراین باید گرامر خود را تقویت کنم تا بهتر صحبت کنم.
هر بار که این جملات را از زبان دانشجویان زبان خارجی می‌شنوم، خیلی ناراحت می‌شوم. چرا این افراد نمی‌خواهند بفهمند که دستور زبان لزوماً به روان بودن مربوط نیست. در بخش مکالمه کامل نحوه صحبت کردن را توضیح می‌دهیم.
البته این قانون برای افرادی که انگلیسی بسیار ضعیفی دارند صدق نمی‌کند. زیرا کسانی که پایه انگلیسی ضعیفی دارند قطعا باید در مرحله اول به اصول گرامر و واژگان تسلط داشته باشند. این برای کسانی که دانش خوبی دارند اما نمی‌توانند روان و با اطمینان صحبت کنند صدق می‌کند، این افراد به جای لذت بردن هر چه بیشتر از مکالمات انگلیسی، افکار خود را در کتاب‌‌های دستور زبان می پیچند و جملات می‌نویسند.

ممکن است برخی از شما از سخنان من آزرده خاطر شوید، اما این چیزی است که من طی سالها تجربه و آموزش آموخته ام. این را به شوخی نگیرید و به این گفته‌ها اعتماد کنید. و من معتقدم که گاهی شوک درمانی تنها راه باز کردن چشم مردم به حقیقت است.

من نمی گویم گرامر انگلیسی بد است، فقط می‌گویم که شما به آن نیاز ندارید، اگر می خواهید یک زبان شناس حرفه ای شوید، باید بتوانید پیچیده ترین قواعد گرامر انگلیسی را یاد بگیرید و توضیح دهید. در غیر این صورت فقط بتوانید درست صحبت کنید، و این ممکن است حتی یک کتاب گرامر را ندانید، زیرا وقتی درست و طبیعی صحبت می‌کنید، به طور طبیعی گرامر صحیح را دنبال می‌کنید.
اگر انگلیسی عمومی خوبی دارید، باید به جای گرامر روی صحبت کردن تمرکز کنید. با تسلط بر گرامر رسمی می‌توانید درک خود را از گرامر و قواعد نوشتاری بهبود بخشید، اما زمانی که انگلیسی صحبت می‌کنید، دانش گرامر برای شما مفید نخواهد بود، زیرا توجه دقیق به گرامر در حین صحبت کردن، شما را مجبور به صحبت می‌کند.
اعتقاد به گرامر ریشه در روش سنتی آموزش زبان انگلیسی دارد و بیشتر افراد به آن تمایل دارند و دلیل این امر این است که از آنجایی که ما آن را در مدرسه به این روش یاد می‌گیریم غیرقابل انکار است، اما هر چقدر هم که اصرار کنید.

5/5 - (1 امتیاز)