فروشگاه کتاب زبان انتشارات دهکده زبان

راه های یادگیری زبان انگلیسی توسط خودتان

راه های یادگیری زبان انگلیسی توسط خودتان

چرا اینقدر افسرده میشی فقط به خاطر یک زبان؟ به من گوش کن؛ جای نگرانی نیست. فقط یک نفس عمیق بکشید و بگویید: من می‌توانم این کار را انجام دهم. راه‌های یادگیری زبان انگلیسی توسط خودتان بسیار است، به خودتان بگویید، یک قدم دیگر به سمت هدفتان مانده و تمام. هیچ کس دیگری قرار نیست بارها و بارها شما را تحت فشار قرار دهد. حالا استراحت کنید و روی چیزی که قرار است با شما به اشتراک بگذاریم تمرکز کنید. برای دست‌یابی به تسلط در زبان انگلیسی می‌توانید برای بهبود هریک از مهارت‌های زبان انگلیسی خود از سایت آنلاین انتشارات دهکده زبان با فروش کتاب زبان انگلیسی با تخفیف ویژه اقدام به خرید نمایید.

کودک یادگیری را با گوش دادن شروع می‌کند. آنچه گوش می‌دهد، سعی می‌کند همان طور که هست صحبت کند. سپس شروع به نوشتن و خواندن می‌کند. اکنون نکته اصلی این است که شما باید همان مراحل را به روش‌های مختلف دنبال کنید.

در حین تماشای فیلم های انگلیسی برخی از لغات و جملاتی را یادداشت کنید که برای شما جالب به نظر می‌رسد. روی نحوه صحبت آنها تمرکز کنید. تقلید را امتحان کنید. یادگیری لحن صدا جالب و مفید است. من از شما می‌خواهم که روی لحن کار کنید، نه روی لهجه . همیشه به یاد داشته باشید که لهجه‌های انگلیسی زیادی در سراسر جهان وجود دارد، بنابراین باید از لهجه خود خوشحال باشید. من مطمئن هستم که شما نمی‌خواهید مانند یک فرد ناتوان به نظر برسید.  پس روی لحن خود کار کنید.

آهنگ‌های انگلیسی بخوان: آواز خود را به تنهایی ضبط کن. من معتقدم که انگلیسی شما را در سطح بالایی بهبود می‌بخشد. آهنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید و یک لیست تهیه کنید. به آنها با دقت گوش دهید و بر نحوه آواز خواندن آنها تمرکز کنید. شما متوجه خواهید شد که آنها کلمات را رد می‌کنند و ادغام می‌کنند. انجام کار مشابه به تدریج، به شما کمک می‌کند تا لهجه را به طور طبیعی یاد بگیرید. بعد از آن دیگر یادگیری آن، احمقانه یا عجیب به نظر نمی‌رسد.

مقاله پیشنهادی به شما  زبان انگلیسی در زندگی دانشجویی و دانش آموزی

پست انگلیسی را در رسانه‌های اجتماعی بخوانید: اگر مطالعه را دوست ندارید حداقل با حساب رسانه اجتماعی خود شروع کنید. اما شما نمی‌توانید به آن پایبند باشید زیرا به جز توییتر ، هیچ یک از پلتفرم‌های رسانه اجتماعی زبان انگلیسی خوبی ندارند اما برای شروع خوب است.

انواع انگلیسی: اکنون این یک چیز جدید است که می‌خواهم به همه شما بگویم. انگلیسی نیز مانند زبان مادری ما دارای انواع مختلفی است. ما با افراد زیادی صحبت می‌کنیم اما به شیوه ای متفاوت که به آن غیررسمی (گاهی) و رسمی می‌گویند. بنابراین، اگر می‌خواهید زبان غیررسمی را یاد بگیرید، باید نمایش‌های دوستانه یا فیلم‌های مرتبط با کمدی یا دانشگاه را تماشا کنید. اما اگر می‌خواهید انگلیسی رسمی یاد بگیرید، باید نمایش‌ها یا فیلم‌های مرتبط را تماشا کنید. من می‌خواهم یک توصیه به شما کنم که در شروع یادگیری این دو قسمت از زبان انگلیسی را از هم متمایز کنیدو روی انگلیسی رسمی بیشتر تمرکز کنید.
انگلیسی فقط یک زبان است و همچنین زبان مادری شما نیست. بنابراین اگر زمان زیادی را صرف کسب مهارت در آن می‌کنید، اشکالی ندارد. قرار است اشتباهات زیادی مرتکب شوید، اما اشتباهات نشانه پیشرفت هستند.

راه های یادگیری زبان انگلیسی توسط خودتان

راه های یادگیری زبان انگلیسی توسط خودتان

  • گوش دادن
  • نوشتن
  • خواندن
  • صحبت كردن

اولین کاری که باید انجام دهید گوش دادن است . هر چیزی که گوش می‌دهید، سعی کنید آن را یادداشت کنید و سپس اشتباه یا درست آن را مطابقت دهید. با این فرآیند، مغز شما برای به دست آوردن ساختار صحیح جمله آموزش داده می‌شود و همچنین برای درک آنچه دیگران با شما صحبت می‌کنند قوی می‌شود.

مورد دوم نوشتن است . یک پاراگراف از هر چیزی را بردارید و سپس خط اول را بخوانید تا آن را با کلمات خود بیان کنید. همین کار را با یک پاراگراف کامل انجام دهید تا مهارت نوشتن خود را بهبود ببخشید.

مرحله سوم خواندن هر چیزی است. مهم نیست کجا هستید و چه می‌خوانید. فقط روی خواندن خود تمرکز کنید و سعی کنید کل سناریو را بدون جستجوی یک کلمه در دیکشنری درک کنید. این شما را برای درک زبان انگلیسی قوی می کند.

مقاله پیشنهادی به شما  5 دلیل بزرگ تفاوت انگلیسی ایالات متحده و بریتانیا

آخرین اما مهم‌ترین چیز صحبت کردن است . به تدریج برای صحبت کردن به زبان انگلیسی قوی خواهید شد، اما برای این کار، باید روی آن کار کنید، درست مانند زبان مادری خود در دوران کودکی. همه بازیگری را دوست دارند، بنابراین هر شخصیتی را برای ایفای نقش او انتخاب کنید یا می‌توانید هر موضوعی را برای دو دقیقه صحبت کنید. با خودتان صحبت کنید، در ذهن خود صحبت کنید، در مورد روز خود صحبت کنید، در مورد هر موضوع اجتماعی یا هر چیزی صحبت کنید فقط به زبان انگلیسی صحبت کنید. هیچ کس نمی‌تواند در صحبت کردن به شما کمک کند تا زمانی که خودتان شروع کنید. درست یا نادرست چه کسی شما را قضاوت می‌کند و چرا کسی باید شما را قضاوت کند، زیرا شما در حال یادگیری زبان دیگری هستید، نه زبان مادری خود پس آزادانه به این کار ادامه دهید.

تحقیقات علمی زیادی در زمینه یادگیری زبان انجام شده است. برخی از تحقیقات بر درک چگونگی یادگیری زبان متمرکز شده اند، در حالی که برخی دیگر بر درک مزایای یادگیری زبان های جدید متمرکز شده اند. برخی از مطالعات بر روی نوزادان و کودکان با نتایج عالی انجام شده است، در حالی که برخی دیگر فقط بر روی بزرگسالان متمرکز شده اند. با درک چگونگی و چرایی یادگیری زبان انگلیسی به روشی خاص، می‌توانیم یادگیری زبان خود را سریع‌تر و آسان‌تر کنیم. راه های زیادی برای یادگیری موثر و سریع انگلیسی وجود دارد.

یکی از سخت ترین چیزها در مورد یادگیری یک زبان جدید، یادگیری تمام صداهای جدید در آن زبان است. در زبان انگلیسی صداهایی وجود دارد که تا به حال در فارسی استفاده نکرده اید. اما به یاد داشته باشید که اگرچه زبان ها می توانند بسیار متفاوت باشند، اما همه آنها اشتراکات زیادی دارند. این را در هنگام یادگیری زبان انگلیسی در نظر داشته باشید. در واقع این روش یکی از راه های یادگیری زبان انگلیسی در کوتاه ترین زمان ممکن است.

5/5 - (1 امتیاز)