فروشگاه کتاب زبان انتشارات دهکده زبان

فروش کتاب زبان انگلیسی با تخفیف

فروش کتاب زبان انگلیسی با تخفیف

فروش کتاب زبان انگلیسی با تخفیف در سایت انتشارات دهکده زبان فرصتی عالیست برای همه ی زبان دوستان که به دنبال صرفه جویی در وقت و هزینه ی خود می باشند. یادگیری زبان انگلیسی بسیار وسیع و گسترده است و شروع آن دارای مبدا می باشد اما پایان آن انتهایی ندارد. در این مسیر ممکن نیاز باشد کتاب های زبادی خریداری و مطالعه کنید که بهتر است برای تهیه آن ها از طرح خرید کتاب زبان انگلیسی با تخفیف استفاده کنید که این طرح تخفیفی شامل حال همه ی افراد می باشد حتی اگر تنها یک خرید انجام دهند می‌توانند از 40 درصد تخفیف استثنایی برخوردار شوند. و اگر خرید بالای یک میلیون تومان انجام دهند علاوه بر 50 درصد تخفیف، پیک رایگان در داخل شهر تهران نیز، شامل حالشان خواهد شد.

خرید کتاب زبان خارجه با تخفیف 

در نظر بگیرید که چقدر دنبال کتاب کمیاب هستید. کتاب‌های معروفی که به زبان‌های رایج نوشته شده‌اند، اغلب از طریق وب‌سایت‌هایی که احتمالاً قبلاً با آن‌ها آشنا هستید، در دسترس هستند. با این حال، اگر به‌دنبال کتابی به زبان کمتر رایج هستید یا صرفاً به دنبال کتابی کمتر رایج هستید، باید برخی از وب‌سایت‌های تخصصی‌تر همانند انتشارات دهکده زبان را جستجو کنید.

در نظر بگیرید که با چه چیزی راحت هستید. خرید آنلاین می تواند کمی سبب استرس درون شما شود. آیا خرید شما می رسد؟ آیا فروشنده قابل اعتماد است؟ به همین دلیل مهم است که از یک سایت معتبر و معروف برای خرید استفاده کنید که نه تنها یک بار بلکه برای همیشه مورد اعتماد شما باشد و نیازهایتان را رفع نماید.

خرید کتاب زبان خارجه با تخفیف 

مزایای استفاده از طرح پلکانی تخفیف کتاب زبان

با بالا رفتن هزینه ها و تغییرات شرایط اقتصادی بهتر است برای خرید از فرصت استثنائی تخفیف های ویژه کتاب استفاده کنیم، تا ضمن مقرون به صرفه بودن هزینه در تهیه کالای مورد نظر، بتوانیم علاوه بر دست یابی به محصول مورد نیاز خود محصولات دیگری را که به علت پرداخت هزینه ی بیشتر، از آن چشم پوشی کرده بودیم را نیز تهیه کنیم.

تهیه کتاب ها و محصولات مورد نیاز به واسطه ی تخفیف های ویژه و استثنایی در انتشارات دهکده زبان علاوه بر تشویق افراد به خرید، سبب می شود بهانه های خود برای تهیه ی محصولات مورد نیاز خود را زیر پا گذاشته و با اقدام به خرید محصول با قیمت باور نکردنی یادگیری و پیشرفت خود را آغاز کنند.

با طرح تخفیفی پلکانی انتشارات دهکده زبان افراد باید نگرانی های اقتصادی خود را  کنار بگذارند زیرا انتشارات دهکده زبان برای دغدغه  فکری اکثرا افراد در این روزها چاره ای اندیشیده. چاره ای از جنس همدلی و یاری با زبان دوستان و آینده سازان کشور عزیزمان. در این راستا با پاسخ به دو نیاز افراد : (1- خرید کتاب زبان انگلیسی با تخفیف  2- یادگیری زبان انگلیسی به صورت مقرون به صرفه و نتیجه بخش )  همکاری و حمایت خود را اعلام میدارد.

مقاله پیشنهادی به شما  خرید کتاب زبان با تخفیف

discount

انتخاب مهم ترین منابع آموزشی زبان انگلیسی 

منابع آموزشی ارائه شده در انتشارات دهکده زبان همگی توسط برترین تیم های تخصصی و کارشناسان و مدرسین معتبر و متخصص، برگزیده شده اند. منابعی که به افراد این امکان را میدهد تا بدون نیاز به مدرس یا رفتن به کلاسهای حضوری در موسسات و آموزشگاهها و پرداختن هزینه های گزاف به آن ها یا شرکت در کلاسهای آنلاین سر ساعت و ایجاد محدودیت برای خود، به راحتی با استفاده از این منابع که شامل  کتاب های خود آموز برای تمامی سنین ( کودک – نوجوان – بزرگسال )  و برای تمامی سطوح (مقدماتی -متوسط -پیشرفته) می باشد، یادگیری را به صورت خودجوش در منزل، بدون صرف هزینه های اضافی در رفت و آمد و و زمان خود آغاز کنند.

خرید بهترین کتاب آموزشی زبان انگلیسی

اولین کاری که باید انجام دهید این است که کتاب درسی انگلیسی مناسب را انتخاب کنید. اگر معلم دارید یا در آموزشگاه زبان مشغول تحصیل زبان هستید، قطعا با کتاب اصلی آشنا خواهید شد. در غیر این صورت، وقتی به کتابفروشی ها و سایت های فروش آنلاین مراجعه می کنید، به طور تصادفی با یک سری کتاب درسی مواجه می شوید. نگران نباشید. انتخاب کتاب انقدرها هم سخت نیست. فقط به چند نکته ساده توجه کنید. ابتدا به دنبال کتابی هستید که بتوان از آن برای خودآموزی استفاده کرد، پس در پشت جلد کتاب به دنبال کلمه «خودآموز» باشید.

دوم، فهرست مطالب کتاب را بررسی کنید و مطمئن شوید که تمام بخش های مورد نظر شما را پوشش می دهد. لوازم جانبی کتاب را نیز ببینید. کتاب مورد نظر باید دارای درسنامه، کتاب کار و سی دی صوتی باشد. از آنجایی که قرار است از کتاب برای خودآموزی استفاده کنید، مطمئن شوید که کتاب حاوی کلیدهای پاسخنامه کتاب کار است. همچنین، به دنبال کتابی با سی‌دی یا نوار کاست متن‌های مکالمه بگردید تا بتوانید مکالمات را آزمایش و تمرین کنید. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که  بهترین کتاب برای یادگیری را  گزینش می‌کنند، می‌توانید کتابی را انتخاب کنید که همراه با یک سی دی نیز باشد. در نهایت برخی از کتاب ها به همراه یک DVD تصویری ارائه می شوند که کلیپ های ویدئویی بر اساس سطح کتاب روی آن گردآوری و ساخته شده اند.

 

قیمت کتاب زبان انگلیسی با تخفیف

برای شروع، باید به این فکر کنید که کدام کتاب زبان برای شما مناسب است. بنابراین، ابتدا باید با انجام یک تعیین سطح آنلاین خوب و قابل اعتماد، سطح زبان انگلیسی خود را تعیین کنید. بنابراین، شما باید کتابی را انتخاب کنید که متناسب با نیازهای زبان شما باشد. به عبارت دیگر، هدف شما از خرید کتاب انگلیسی باید برای شما روشن باشد: هدف شما صرفاً یادگیری اصول اولیه زبان انگلیسی یا آمادگی برای سفر به یک کشور انگلیسی زبان یا حتی ورود به دانشگاه انگلیسی است. ? آیا به زبان انگلیسی رزرو می کنید؟ با توجه به اهداف و نیازهای خود بهترین کتاب زبان را انتخاب کنید.

مقاله پیشنهادی به شما  برای یادگیری زبان انگلیسی وقت ندارم

همچنین هنگام خرید کتاب درسی انگلیسی باید به این فکر کنید که چه منابع آموزشی و تمرین های اضافی برای شما به عنوان زبان آموز جذاب است. به عنوان مثال، زبان آموزانی که می خواهند تلفظ را تمرین کنند یا مهارت شنیداری خود را تقویت کنند، بهتر است از کتاب زبان انگلیسی استفاده کنند که فایل های صوتی و تمرین های لیسنینگ بیشتری دارد. از سوی دیگر، تصاویر بصری ممکن است کتابی با بسیاری از تصاویر واضح برای توضیح مفاهیم انگلیسی بخواهند.

 

مشاوره قبل از خرید کتاب زبان انگلیسی

دهکده زبان با ارائه خدماتی از قبیل فراهم آوردن مشاوره رایگان با افراد متخصص زبان انگلیسی و کارشناسان توانمند و دارای تحصیلات عالیه درحوزه ی زبان انگلیسی  به افراد این امکان را می دهد تا قبل از تهیه ی کتاب ها با گرفتن مشاوره از آن ها بهترین انتخاب را داشته باشند و با شرکت در آزمون تعیین سطح از میزان دانش و توانمندی خود در این حوزه مطلع شده و پس از آگاهی از جایگاه خود در هریک از سطوح مقدماتی متوسط و پیشرفته اقدام به خرید محصول مورد نیاز خود کنند.

ارسال رایگان کتاب زبان انگلیسی درب منزل

یکی از دغدغه های افراد برای خرید کتاب های مورد نیاز خود علاوه بر خرید کتاب زبان انگلیسی با تخفیف در حمل و نقل آن می باشد یا به این فکر می کنند اگر به صورت آنلاین اقدام به خرید کنند باید هزینه پیک بپردازند. انتشارات دهکده زبان برای این دغدغه مهم چاره ای مهم نیز اندیشیده و برای افرادی که خرید بالای 1 میلیون تومان انجام داده اند و تعداد محصولات خریداری شده توسط آنان زیاد می باشد برای حمل و نقل آسان و مقرون به صرفه و جلب رضات مشتریان خود اقدام به ارسال رایگان  محصولات آن ها در داخل شهر تهران خواهد کرد.

تحویل نسخه اصلی کتاب  زبان انگلیسی با چاپی عالی و باکیفیت

در این انتشارات نسخه اصلی سایر منابع آموزشی در کیفیت عالی و چاپ حرفه ای توسط  جدیدترین و به روز ترین دستگاههای چاپی صورت میگیرد و به سبب تنوع منابع آموزشی ارائه شده در انتشارات دهکده زبان افراد می توانند هر کتاب آموزش زبان انکلیسی در حوزه ی کودک نوجوان بزرگسال و کتاب های دانشگاهی ، دانش آموزی، وسایر کتاب ها در جهت کسب آمادگی برای شرکت در آموزن های آیلتس تافل وسایر کتاب های کسب آمادگی در آزمون، و کتاب های موثر و مفید برای تقویت هر کدام از مهارت های چهار گانه به طور مجزا ارائه می گردد.

مقاله پیشنهادی به شما  8 مزیت یادگیری زبان انگلیسی در سال 2022

مزایای خرید آنلاین کتاب زبان انگلیسی

شما می توانید بدون مراجعه ی حضوری و پشت سر گذاشتن مشکلات از قبیل ترافیک، تصادفات، پرداخت هزینه های اضافی، مشکلات گرمی و سردی هوا، خطر ابتلا به بیماری و… انتخابی مناسب و معقول داشته باشید و خرید آنلاین را برای تهیه ی محصولات مورد نیاز خود انتخاب کنید. با خرید حضوری و آنلاین ضمن کاهش ترافیک های شهری شاهد کاهش آلودگی هوا و تصادفات خواهیم بود و با این کار ضمن به ارمغان آوردن آسایش و راحتی برای خود و صرفه جوبی در هزینه ها به محیط زیست خود و نسل آینده کمک شایانی کرده ایم.

علاوه بر عوامل ذکر شده با خرید آنلاین کتاب میتوانیم از تخفیف های ویژه و باورنکردنی استفاده کنیم که این امتیاز شامل حال کسانی که حضوری خرید انجام می دهند نخواهد شد. این طرح های تخفیف صرفا برای تشویق افراد به خرید آنلاین می باشد. تا از رفت و آمد های بیهوده و افزایش ترافیک و آلودگی هوا و تصادفات و شیوع بیماری ها و از به خطر افتادن محیط زیست برای خود و نسل های آینده جلوگیری شود. سلامت و امنیت شما مهم ترین هدف ما می باشد.

با خرید آنلاین علاوه بر برخورداری از تخفیف های ویژه فرصت دست یابی و جستجوی وسیع تر در موجودی کتاب های فروشگاه و انتشارات دهکده زبان را خواهید داشت شما ممکن است نتوانید یک یا دوساعت یا بیشتر را در یک فروشگاه کتاب بمانید تا بتوانید کتاب مورد نظر خود را پیدا کنید اینترنت و خرید آنلاین این فرصت را به شما می دهد تا در هر ساعتی از شبانه روز هر چه قدر که میخواهید جستجو کنید و تمامی کتاب های فروشگاه را ریز به ریز بگردید و ضمن پیدا کردن کتاب های مورد نیاز خود با کتاب های جدیدتر نیز آشنا شوید که شاید از کتاب مورد نظر خود برایتان بهتر و برتر باشد .

همچنین پس از یافتن کتاب مورد نظر خود، اگر خرید بالای 1 میلیون تومان انجام داده باشید می توانید کتاب های خود را به راحتی به صورت رایگان درب منزل خود تحویل بگیرید.

با افزایش تکنولوژی و تلاش برای صرفه جویی در وقت و جلوگیری از بروز سایر مشکلات ذکر شده سایت های خرید آنلاین روز به روز در حال گسترش است تاجایی که در سالهای آینده خرید مجازی به طور کلی صنعت خرید و فروش را در برخواهد گرفت. بهتر است از حالا به این سبک زندگی خود را مانوس کنیم و از مزایای آن لذت ببریم.

5/5 - (5 امتیاز)