فروشگاه کتاب زبان انتشارات دهکده زبان

تقویت مکالمه ی انگلیسی در منزل

امروزه، برای تقویت مکالمه ی انگلیسی در منزل با توجه به شرایط حاضر وصرفه جویی در وقت، هزینه های رفت و آمد و برای پشگیری از شیوع بیماری ها انتخاب یادگیری در منزل بهترین گزینه است و به لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه می باشد. با فروش کتاب زبان انگلیسی با تخفیف در سایت انتشارات دهکده زبان می توانید کتاب هایی موثر ومفیدی در این زمینه پیدا کرده وخریداری نمایید.
راه های زیادی برای تقویت مکالمه انگلیسی در منزل وجود دارد و صرفا دانستن این راهها فقط کافی نیست. برای هرکدام باید روزانه زمانی را صرف کنید و به تمرین و تکرار بپردازید.

MOKALEME

1-حفظ لغات انگلیسی

آشنایی با لغات انگلیسی، معانی آن ها، نحوه ی خوانش، آشنایی با لهجه ها،و کاربرد کلمات در متن و جمله مهم ترین گام در تقویت مکالمه انگلیسی میباشد.
در این راستا می توانید تقویت مکالمه ی انگلیسی در منزل از کتاب های معتبر از انتشارات معروف جهان که به تازگی منتشر شده در راستای آشنایی با واژگان انگلیسی استفاده کنید. همانند work skillsها که در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته تولید شده است این کتاب با تکنیک ها وروش های ساده وکاربردی به تقویت مهارت های چهار گانه ی شما می پردازد.
همچنین استفاده از کتاب های 504 و 1100 واژگان انگلیسی که در چاپی با کیفیت و عالی در انتشارات دهکده زبان منتشر شده است، تاثیر بسزایی در تقویت مکالمه ی زبان خواهد داشت.

حواس پنج گانه ی خود را به انگلیسی عادت دهید

به انگلیسی ببینید، بیندیشید، بشنوید، بچشید و لمس کنید
بسیار عالی است که هنگام فکر کردن به هرچیزی به جای اسم آن چیزی که به آن فکر می کنیم، لغات انگلیسی آن را درخاطرآوریم و هنگام پاسخ دادن به هرچیز آن چیزی را که میخواهیم به زبان آوریم با واژگان انگلیسی در ذهن خود جمله سازی کنید.

مقاله پیشنهادی به شما  10 راه برای تمرین مکالمه انگلیسی

ژست حرفه ای به خود بگیرید

طوری رفتار کنید که انگار انگلیسی زبان مادری خودتان بوده است. این کار به اندازه ی یک تمرین طولانی مدت، درونتان پیشرفتی چشمگیر حاصل می کند. اگر ساعت ها تمرین کنید، امادر باورتان همچنان فردی مبتدی باشید تمام زحمات خود را بی اثر خواهید کرد.مثل یک حرفه ای عمل کنید تا حرفه ای شوید

خواندن کتاب های انگلیسی

تقویت مهارت reading یکی از قطعات پازل تقویت مکالمه انگلیسی در منزل می باشد. درهمین راستا یک کتاب انگلیسی را بردارید و از روی آن بلند بلند بخوانید، حتی اگر معنی آن را نمی دانید، مهم نیست. این کار مهارت ریدینگ را در شما تقویت خواهد کرد.

شریک انگلیسی خود را پیدا کنید

بهترین و لذت بخش ترین روش تمرین و تقویت مکالمه انگیسی در منزل پیدا کردن فرد یا افرادی است که هدفشان با شما یکی میباشد. تا به همان اندازه که شما مشتاق هستید آن ها نیز انگیزه ی شمارا در یادگیری چندین برابر خواهند کرد. هنگام ملاقات های دوستانه ی خود به زبان انگلیسی معاشرت کنید. وشوخی ها وحرفهایی که بین دو دوست گفته میشود را به انگلیسی بیان کنید و با اینکار علاوه بر لذت بردن از دیدارهای دوستانه مهارت لیسنیگ واسپیکبپینگ خود را نیز تقویت می کنید.

ترجمه ی متن فارسی به انگلیسی

متن مورد علاقه ی خود را که زبان فارسی مکتوب کرده اید بیاورید وسعی کنید آن را به زبان انگلیسی ترجمه کنید
وازیسن پس متن مورد علاقه ی خورا به انگلیسی نیز خواهیدداشت وازخوانش متن مورد علاقه ی خود به زبان متفاوت لذت ببرید وهم مهارت انگلیسی را در خود افزایش دهید

ساخت بیوگرافی به زبان انگلیسی

برای خود بیوگرافی به انگلیسی تهیه کنید و نام، نام خانوادگی،  محل زندگی،  نام همسر، فرزندان، محل زندگی، شماره تلفن و آدرس خود را به زبان انگلیسی تایپ کنید و حالات روحی، ویژگی ها و صفات خود را به انگلیسی به آن اضافه کنید. و هرروز یک پارگراف به آن اضافه کنید با اینکار میتوانید مشخصات خود وتمام ویژگی های رفتاری وظاهری خود را با زبان انگلیسی بشناسید. و تمام مشخصات خود را به انگلیسی در خاطرتان آورید.

مقاله پیشنهادی به شما  راه های یادگیری زبان انگلیسی توسط خودتان

صحبت کردن جلوی آینه

اگر برایتان آسان نیست و اعتماد به نفس این را ندارید تا قبل از دست یاقتن به مهارت مکالمه، با افراد دیگر تمرین کنید، چه کسی بهتر از خودتان ؟ تا زمان مسلط شدن بر مکالمه ی زبان انگلیسی می توانید در جلوی آینه بایستید و با خودتان به عنوان شخص دیگر در آینه مکالمه ی انگلیسی انجام دهید. این کار علاوه بر تقویت مکالمه زبان انگلیسی  باعث تقویت در فن بیان و ایجاد ارتباطی صمیمی و قوی با شخص خودتان می شود.  همچنین از این روش در کلاسهای فن بیان و تقویت مهارت بداهه گویی نیز استفاده میشود. می توانید راجع به مسائل مختلف و مباحثی که مورد علاقه ی شماست و در بحث کردن روی آن ها مهارت بیشتری دارید را انتخاب کنید و درجلوی آینه با خودتان صحبت کنید و بحث کنید و بعد در غالب شخصی دیگر گفته های خود را نقد کنید. این تمرین بسیار لذت بخش است.

 

خلاصه نویسی

این روش یکی از جدیدترین روش های یادگیری زبان است که در سال های اخیر کشف شده است که سرعت یادگیری و یادگیری را به شکلی منحصر به فرد افزایش می دهد. برای این کار، هر زمان که دو یا سه پاراگراف از زبان را خواندید، نظر خود را به انگلیسی در مورد این پاراگراف ها بنویسید یا آنها را در 3-4 خط خلاصه کنید. همیشه یک فضای خالی در کنار یادداشت های دفترچه یادداشت خود بگذارید تا تفسیر خود را از این موضوع بنویسید. بعداً، هنگام خواندن مجدد در همان زمان، همان پاراگراف و 3-4 خط را مرور کنید تا تأثیر آنها را به وضوح ببینید!

چشم، گوش و زبان خود را با زبان انگلیسی بیامیزید

هر روز، در هر موقعیتی، حداقل یک یا دو مکالمه گوش دهید، بخوانید یا صحبت کنید و اجازه ندهید هیچ بخشی از بدنتان از انگلیسی غفلت کند.

امتیازدهی به post