فروشگاه کتاب زبان انتشارات دهکده زبان

برای یادگیری زبان انگلیسی چه کار کنم؟

حتما شما هم تا بحال در شرایطی قرار داشتید که مدام از خود پرسیده اید برای یادگیری زبان انگلیسی چه کار کنم؟ این بستگی به نحوه استفاده دانش آموز برای یادگیری دارد. برای هر دانش آموز روش‌های مختلفی وجود دارد. برخی از افراد ترجیح می‌دهند با استفاده از کتاب یاد بگیرند در حالی که برخی دیگر ترجیح می‌دهند تعامل داشته باشند. ابتدا باید زبان را دوست داشته باشید. سپس، برای هر هفته یا ماه اهداف تعیین کنید. دوم، شروع به یادگیری عبارات اساسی و واژگان کنید. از این کلمات هر روز استفاده کنید، تا آنها را فراموش نکنید. سوم، یک شریک صحبت پیدا کنید. لازم نیست زبان مادری باشد. فردی را پیدا کنید که سطح انگلیسی او بالاتر باشد تا بازخورد دریافت کنید. بهترین روش یادگیری زبان از طریق بهبود هریک از مهارت‌های زبان انگلیسی با خرید عمده کتاب‌های انگلیسی می‌باشد.

اگر تصمیم به شروع یادگیری زبان انگلیسی دارید، اولین قدم را برای تسلط بر زبان انگلیسی برداشته اید. درست است که شما تصمیم اولیه را گرفتید که بسیار مهم است، اما موفقیت شما به عوامل زیادی بستگی دارد. احتمالاً در ابتدا گیج خواهید شد و پاسخ به این سوال “از کجا شروع به یادگیری زبان انگلیسی کنیم؟” شما نمی دانید همه ما وقتی تصمیم می گیریم چالش جدیدی را شروع کنیم، همین احساس را داریم. اما نگران نباشید، قطعا موفق خواهید شد.

تکنیک ها و نکات زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی برای مبتدیان وجود دارد. بنابراین، ما در انتشارات دهکده زبان هستیم تا بهترین مورد را برای خود انتخاب کنید. می‌توانید خودتان مطالعه کنید، فیلم‌های آموزشی تماشا کنید، از کتاب‌های درسی انگلیسی کمک بگیرید، از منابع آنلاین استفاده کنید یا در یک دوره آنلاین شرکت کنید. همه این گزینه ها مفید هستند، اما کدام یک به شما کمک می کند تا بهترین نتیجه را بگیرید؟

قبل از هرچیز به زبان انگلیسی صحبت کنید و سپس گرامر را بهبود بخشید. به جای شروع با یادگیری قواعد گرامر، روی صحبت کردن بیشتر تمرکز کنید و موضوعاتی را انتخاب کنید که در آنها ضعیف هستید. هربار یک موضوع را انتخاب کنید و گرامر خود را بهبود بخشید. تسلط بر زبان انگلیسی یک سفر است و زمان می‌برد. به مکالمه انگلیسی گوش دهید. تماشا و گوش دادن به مصاحبه‌ها، فیلم‌ها، سریال‌های وب، اینها روش های طبیعی برای یادگیری زبان هستند. هنگام سفارش غذا، رفتن به سینما یا بازدید از مکان‌ها به انگلیسی صحبت کنید. البته ممکن است در ابتدا تردید داشته باشید، اما پس از آن همیشه زمان لازم برای آماده سازی خود را دارید. فقط واژگان موقعیتی و کاربردی را یاد بگیرید که به شما کمک می‌کند در موقعیت های مختلف روان‌تر صحبت کنید.

خود را در پلتفرم های رسانه‌های اجتماعی درگیر کنید. کانال‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید از آنها برای بهبود مکالمه انگلیسی استفاده کنید. از برنامه و اپلیکیشن‌های مکالمه انگلیسی و کتاب‌های زبان انگلیسی برای آموزش مکالمه و برای انجام تمرین مکالمه انگلیسی روزانه استفاده کنید.
خواندن یک مجله یا مقاله کوتاه می‌تواند مفید باشد. شما لغات و چارچوب بندی ساختار جمله را یاد خواهید گرفت. همچنین شما می‌‍‌توانید با صحبت بیشتر به زبان انگلیسی بر ترس خود غلبه کنید. هدف شما یادگیری یک فرهنگ لغت یا حفظ تمام قواعد گرامری نیست، بلکه یادگیری ناخودآگاه انگلیسی صحبت کردن است. تا جایی که می‌توانید گوش کنید. گوش دادن به مکالمات به زبان انگلیسی یکی از بهترین راهکارهاست.

مقاله پیشنهادی به شما  تفاوت بین آزمون آیلتس و تافل

 

برای یادگیری زبان انگلیسی چه کار کنم؟

 

از موثرترین راه‌ها برای تقویت

1 -دایره لغات و مهارت‌های گفتاری شماست
2- انگلیسی را با یک شریک تمرین کنید
3- کتاب‌های کودکان و کمیک را به زبان انگلیسی بخوانید
4- از رسانه های آنلاین رایگان استفاده کنید
5- خودت را باور کن

یکی از بهترین روش ها برای یادگیری زبان انگلیسی، تمرین آن است. بله درست شنیدید، برای یادگیری زبان انگلیسی لازم نیست لغات فانتزی و شگفت انگیز را بدانید، فقط باید چند کلمه مهم را یاد بگیرید که همه در زندگی روزمره از آنها استفاده می‌کنند.

 

روش‌های سرگرم کننده برای یادگیری

1-تماشای فیلم انگلیسی با زیرنویس انگلیسی
2-برای یادگیری جمله‌سازی، کتاب‌های کودکان نوشته شده به زبان انگلیسی را بخوانید.
3-به پادکست انگلیسی گوش دهید.
4-جلوی آینه تمرین کنید.
5-بهترین راه این است که تصویر خود و نحوه‌ی گفتار خود را در حین صحبت کردن به زبان انگلیسی ضبط کنید و سپس ویدیو را تماشا کنید تا ببینید در چه مواردی کمبود دارید.این نکات را برای یادگیری سریع انگلیسی اجرا کنید.

اگرچه، مردم بر این عقیده هستند که دستور زبان واقعاً برای مکالمه انگلیسی ضروری نیست، اما شما در هر کلاس انگلیسی اصول گرامر را یاد خواهید گرفت. در واقع، اگر مدتی به یادگیری عبارات مختلف و جملات مهم ادامه دهید، به تدریج شروع به درک شکل جمله خواهید کرد، مانند اینکه فعل چگونه کار می‌کند، کجا حرف اضافه درست را قرار دهید، و غیره. اما در آینده برای تسریع در یادگیری خود به درک درست گرامر انگلیسی نیاز خواهید داشت. به همین دلیل است که باید همزمان شروع به خواندن کتاب گرامر کنید. همه چیز را در آن به دست خواهید آورد. نه تنها مکالمه انگلیسی شما بهبود می‌یابد، بلکه توانایی نوشتن شما نیز شگفت انگیز خواهد بود. زمان‌ها در انگلیسی را خوب تمرین کنید، در مورد بخش هایی از سخنرانی‌ها و قوانین آنها، نحوه استفاده از آنها در جمله را بخوانید. در مورد فاعل و مفعوول بخوانید، تفاوت فاعل، فعل وجایگاه آن‌ها در جمله را بدانید.

مقاله پیشنهادی به شما  راز مهم یادگیری زبان

اگر به نوشتن علاقه دارید، می‌توانید شروع به نوشتن برای خود کنید . این واقعا چیز شگفت انگیزی است که باید امتحان کنید. و این برای هیچ کس جز شما نیست. شما مجبور نیستید آن را به کسی نشان دهید، فقط آن را برای خودتان نگه دارید. زندگی روزمره خود یا هر چیزی که می‌خواهید در آن بنویسید را ثبت کنید. اما فقط اعتماد به نفس داشته باشید. و نگران اشتباه نباشید. وقتی بعد از چند روز به عقب برگردید و ببینید که در آن زمان چه نوشته‌اید، به خوبی شاهد پیشرفت خود خواهید بود خودتان می‌توانید اشتباهات زیادی را به طور خودکار پیدا کنید، که نشان دهنده پیشرفت شما در درک زبان انگلیسی است.

5/5 - (1 امتیاز)