فروشگاه کتاب زبان انتشارات دهکده زبان

یادگیری مکالمه زبان انگلیسی

یادگیری مکالمه زبان انگلیسی

شما هم فکر می کنید یادگیری مکالمه ی زبان انگلیسی در فرصتی کوتاه فقط در حد یک رویا است؟

انتشارات دهکده زبان اینجاست، تا این رویا را در زندگیتان به هدف مبدل کند. هدفی که بیشتر برایتان جنبه ی سرگرمی و تفریح خواهد داشت. با ما همراه باشید تا شما رابه چند روش جذاب و شگفت انگیز، برای یادگیری مکالکه ی زبان مهمان کنیم.

چرا صحبت کردن به زبان انگلیسی اینقدر سخت است؟ شما کلمات زیادی را می دانید، حتی بارها آنها را شنیده اید. شما این کلمات را با استفاده از روش های آموزشی مختلف تمرین کرده اید. احتمالاً می توانید به این فکر کنید که چه بگویید، اما کلمات مورد نظر از دهان شما بیرون نمی آیند. در این مقاله به این موضوع پرداختیم که چرا یک تجربه به ظاهر ساده این همه دردسر ایجاد می کند. و ما به شما فرصتی برای یادگیری گفتاری انگلیسی ارائه می دهیم.

ممکن است کمتر صحبت کردن را تمرین کنید و ترجیح دهید وقتی صحبت می کنید سکوت کنید و بیشتر گوش دهید. شاید به این دلیل است که اعتماد به نفس کافی برای صحبت کردن ندارید. یا شاید به این دلیل است که شریک مناسب برای تمرین مکالمه ندارید یا در یک کشور انگلیسی زبان زندگی نمی‌کنید.

 

یادگیری را همانند یک بازی جذاب ببینیم

شناختن اینکه چه چیزی بیشتر برایمان جذابیت دارد و ما را میخکوب خود خواهد کرد؛ یکی ازمهم ترین روش های جذب خودمان، به یادگیری را در اختیار میگیریم.

یک از روش های عالی برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی دیدن فیلم ها ی خارجی، همراه با زیر نویس است.

اوه بسیار عالی.. حالا باید ببینیم به چه فیلمی (علمی، تخیلی،ترسناک ،درام،کمدی) علاقه داریم، تا علاوه بر برانگیختن حس مورد علاقه، یادگیری نیز، بخشی از تفریح ولذت ما باشد.

یادتان باشد مغز انسان هنگامی که احساس کند از تفریح و لذت باید دست بکشد و به یادگیری و هرکار مهمی بپردازد به شدت مقاومت خواهد کرد و در یادگیری مانع ایجاد می کند.

مقاله پیشنهادی به شما  انگلیسی را سریع یاد بگیرید!

اغلب خستگی ها و خواب آلوده گی های ما قبل از انجام کارهای مهم نیز، همین نکته است. پس اگر در هر کار، به جنبه ی سرگرمی و تفریح، توجه داشته باشیم و به دل ذهن و مغز خود باشیم مغز نیز نیز به دل ما خواهد بود و تمام و کمال ما را در یادگیری و پپیشرفت یاری خواهد کرد.

برای یادگیری مکالمه ی زبان، استفاده از روش های دیداری وشنیداری بهترین گزینه است. انتشارت دهکده زبان در این راستا، به تولید ویدیوهای آموزشی فوق العاده و همچنین فایل های صوتی برای یادگیری مکالمه ی زبان پرداخته تا در هنگام انجام کارهای روز مره (رانندگی،پیاده روی،و..) بتوانید یادگیری را نیز بخشی از زندگی خود کنید بدون آنکه وقتی برای آن گذاشته باشید.

مژده

اگر فقط روزانه یک ربع برای یادگیری زبان صرف کنید در هفته دو ساعت را به یادگیری اختصاص داده اید و در ماه میشود شش ساعت واین فوق العادست.

کمال گرا نباشید

هیچ سمی،  کشنده تر از تصمیم ما به یادگیری آن هم در یک شب نیست. از مسیر یادگیری لذت ببرید.

اگر رویاهایتان را به رویاهای کوچکتر تقسیم کنید، دست یابی به آن را ممکن خواهید کرد. خود را تشویق کنید حتی اگر یک لغت یادبگیرید، ازچند دقیقه قبل خودنیز، بهتر خواهید بود شادی های کوچک ،شادیه بزرگ را محقق میسازد. در مسیر یادگیری صبور باشید و از مسیر خود لذت ببرید.

 

حفظ لغات انگلیسی به روش کد گذاری

یکی ازشگفت انگیز ترین و بهترین روش ها برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی و به خاطر سپردن کلمات انگلیسی، قرار دادن کد برای کلمات است.

یــــــعنی چی؟؟؟؟؟

شاید با شنیدن کلمه ی کد، عدد یا شماه سریال چند رقمی به ذهنتون برسه وسردرگمتون کنه! اما نه…این یک روش جذابه با ماهمراه باشید.

منظور از کد کلمه ای است که هنگام شنیدن لغت انگلیسی در ذهنتان تداعی میشود.

مقاله پیشنهادی به شما  بهترین فرآیند برای یادگیری زبان انگلیسی چیست؟

معنی: شایسته    merit:مثال

تلفظ انگلیسی:مریت

کد:مهری

مهری خانم بسیار زن شایسته ای است.

انتشارات دهکده زبان مجموعه ای باعنوان کتاب 504 وکدهای کلمات انگلیسی جمع آوری کرده وهمراه با هزاران مجموعه دیگر در این راستا درکنارتان میباشد.

به انگلیسی چت کنید

اگر صحبت کردن به انگلیسی یا با شخصی دیگر در شما استرس ایجاد می کند میتوانید از چت کردن استفاده کنید و به طور غیر مستقیم و بدون استرس تمرین مکالمه انجام دهید، و از تقویت مهارت مکالمه با استفاده از این روش لذت ببرید. امروزه با گسترش ارتباطات و وسیع ترشدن راه های ارتباطی با افراد گوناگون در نقاط مختلف، این امکان را به ما می دهد تا با افراد در هر کجای این کره خاکی ارتباط برقرار کنیم که این باعث تقویت مهارت مکالمه و آشنایی با لهجه های افراد در نقاط مختلف می شود.

صحبت کردن جلوی آینه

اگر برایتان آسان نیست و اعتماد به نفس این را ندارید تا قبل از دست یاقتن به مهارت مکالمه، با افراد دیگر تمرین کنید، چه کسی بهتر از خودتان ؟ تا زمان مسلط شدن بر مکالمه ی زبان انگلیسی می توانید در جلوی آینه بایستید و با خودتان به عنوان شخص دیگر در آینه مکالمه ی انگلیسی انجام دهید. این کار علاوه بر تقویت مکالمه زبان انگلیسی  باعث تقویت در فن بیان و ایجاد ارتباطی صمیمی و قوی با شخص خودتان می شود.  همچنین از این روش در کلاسهای فن بیان و تقویت مهارت بداهه گویی نیز استفاده میشود. می توانید راجع به مسائل مختلف و مباحثی که مورد علاقه ی شماست و در بحث کردن روی آن ها مهارت بیشتری دارید را انتخاب کنید و درجلوی آینه با خودتان صحبت کنید و بحث کنید و بعد در غالب شخصی دیگر گفته های خود را نقد کنید. این تمرین بسیار لذت بخش است.

امتیازدهی به post