فروشگاه کتاب زبان انتشارات دهکده زبان

بهترین فرآیند برای یادگیری زبان انگلیسی چیست؟

بهترین فرآیند برای یادگیری زبان انگلیسی

واقعا بهترین فرآیند برای یادگیری زبان انگلیسی چیست؟ میلیون‌ها بزرگسال وجود دارند که به زبان انگلیسی تسلط پیدا کرده‌اند، اما صدها میلیون بزرگسال وجود دارند که انگلیسی را به مدت پنج سال یا بیشتر در مدرسه یاد گرفته‌اند و شکست خورده‌اند، زیرا نمی‌توانند به زبان انگلیسی ارتباط برقرار کنند. چرا؟ پاسخ ساده است. روش‌های سنتی یادگیری زبان انگلیسی منسوخ شده است و باید با روش بهتری جایگزین شود. بهترین فرآیند یادگیری زبان از طریق بهبود هریک از مهارت‌های زبان انگلیسی با خرید عمده کتاب‌ می‌باشد.

روش‌های شناخته شده آموزش بزرگسالان، زبان را به اجزای جداگانه تقسیم می‌کنند و گوش دادن، خواندن، نوشتن، تلفظ، صحبت کردن و دستور زبان را به طور جداگانه آموزش می‌دهند. یادگیری اجزای زبان به صورت جداگانه نشان دهنده یادگیری غیرفعال است. بر اساس هرم یادگیری، یادگیری غیرفعال نرخ ماندگاری پایینی دارد و ناکارآمد است.

در اینجا پاسخ سوال شما وجود دارد: بهترین فرآیند یادگیری زبان انگلیسی چیست؟  فرآیند آموزش مهارت‌های انگلیسی، شامل آموزش ذهن برای تفکر و صحبت کردن به زبان انگلیسی به عنوان یک فرآیند ناخودآگاه است. عادات یادگیری جدید یادگیرندگان دیجیتال، پیشرفت‌های تکنولوژیکی و دانش جدید در مورد نحوه عملکرد مغز و ضمیر ناخودآگاه نیاز به یک اپلیکیشن موبایل جدید دارد که محیطی را برای فرآیند آموزش فعال مهارت‌های انگلیسی ایجاد کند . آموزش فعال به عنوان فعالیتی تعریف می‌شود که در آن هر سه مهارت خواندن ، گوش دادن و صحبت کردن  به طور همزمان تقویت می‌شود.

یادگیری زمانی فعال می‌شود که هر زبان آموز 80 درصد از زمان کلاس را صرف صحبت به زبان انگلیسی کند. آموزش فعال این امکان را با ارائه تکرار همزمان دروس و تمرین‌هایی که همه زبان‌آموزانی که از هدفون استفاده می‌کنند به طور همزمان انجام می‌دهند، امکان پذیر است. برای یادگیری موثر انگلیسی، خواندن یا گوش دادن یا نوشتن یا صحبت کردن کافی نیست. همه این مهارت ها باید همزمان تمرین شوند، در حالی که زبان آموز از نظر احساسی درگیر است و به دلیل پشتیبانی داخلی در زبان مادری، زمینه را درک می‌کند.

مقاله پیشنهادی به شما  فروش عمده کتاب زبان

 

بهترین فرآیند برای یادگیری زبان انگلیسی

استفاده از اپلیکیشن موبایل موثر است برای آموزش ناخودآگاه فعال مهارت‌های انگلیسی را می‌توان در هر مکان و هر زمان از آن استفاده کرد. برنامه تلفن همراه ورودی چندرسانه ای قابل فهمی را ایجاد می‌کند که توسط معلم نمی‌تواند ایجاد شود. این بدان معنا نیست که برنامه های تلفن همراه، جایگزین معلمان می‌شوند. اصلا؛ با این حال نباید معلمان باید صحنه را ترک کنند و از سخنرانی در مورد انگلیسی خودداری کنند. معلمان باید نقش جدیدی از مربیان را با کمک فناوری جدید به دست آورند. علاوه بر این، اگر دانش‌آموزان اکنون روی صحنه باشند، معلمان می‌توانند دانش‌آموزان بیشتری داشته باشند و بهره‌ورتر باشند و دانش‌آموزان فعالانه درگیر آموزش مهارت‌های انگلیسی خود باشند. نقش جدید مربیان کمک به فراگیران در این فرآیند با توضیح نحوه ورودی قابل فهم چند رسانه ای است. از همین برنامه می‌توان برای مهارت‌های خودآموز انگلیسی و برای یادگیری هدایت‌شده در کلاس درس استفاده کرد، زمانی که همه زبان‌آموزان «انگلیسی صحبت می‌کنند» یا حتی در حین کار به صورت دو نفره در همان درس به یکدیگر آموزش می‌دهند. مزیت بزرگ مهارت‌های انگلیسی آموزش آنلاین این است که این فرآیند صرف نظر از تعداد دانش آموزان کلاس، زمان صحبت کردن در زبان انگلیسی را چندین برابر افزایش می‌دهند.

 

ثابت قدم در راه بمانید

یک کودک را در نظر بگیرید وقتی شروع به راه رفتن می‌کند می‌لنگد، صدمه می‌بیند. سقوط می‌کند، اما دوباره بلند می‌شود و زمین را برای حمایت نگه می‌دارد. رفته رفته قدم به قدم راه رفتن را یاد می‌گیرد و روزی شروع به دویدن می‌کند. هر زمان که برای اولین بار چیز جدیدی یاد می‌گیرید ، اجتناب ناپذیر است که دچار اشتباه شوید. به همین ترتیب، وقتی زبانی را یاد می‌گیرید، حتماً دچار اشتباه می‌شوید. اما از این اشتباهات است که می‌آموزید. شما رشد می‌کنید. شما تکامل پیدا می‌کنید. کسانی که به شما می‌خندند یا سعی می‌کنند به شما صدمه بزنند، حتما آنها هم یک بار اشتباه کرده بودند. به نظر می‌رسد که آنها اشتباهات خود را فراموش کرده اند. به آنها توجه نکن به یاد داشته باشید که با هر اشتباه جدید، یک قدم جلوتر می‌روید . شما در حال پیشرفت هستید. شما در حال بهبودی هستید. شما در حال رشد هستید.

مقاله پیشنهادی به شما  فرآیند یادگیری زبان انگلیسی

امروز کسانی که شما را مسخره می‌کنند، زمانی که شما آنها را نادیده بگیرید دست از این کار بر می‌دارند. هیچ کس نمی‌تواند به شما صدمه بزند مگر اینکه شما اجازه دهید. بنابراین، به خواندن ادامه دهید. به نوشتن ادامه بده به صحبت کردن ادامه بده به تلاش ادامه بده از فرآیند لذت ببرید. از اشتباهات خود درس بگیرید. چالش‌ها را بپذیرید روی مسیرت تمرکز کن و هرگز به عابران پیاده ای که شما را مسخره می‌کنند توجه نکنید.

 

با دقت گوش کن

در حین گوش دادن به گفتار، آنچه را که می خواهید بگویید به صورت ذهنی تکرار نکنید. ابتدا با آرامش و حوصله گوش کنید و سپس به مرحله پاسخگویی بروید. بهترین راه برای یادگیری زبان این است که با دقت به مکالمات انگلیسی گوش دهید.

 

تماس چشمی قوی برقرار کنید.

تماس چشمی قوی برای مهارت های شنیداری و گفتاری بسیار مهم است. حتی اگر مضطرب هستید، به پایین نگاه نکنید. اگر در حال ارائه سخنرانی یا سخنرانی هستید، برای صرفه جویی در وقت و صحبت کمتر از وسایل کمک بصری استفاده کنید.

 

عبارات پیوند دهنده مفید را یاد بگیرید.

با دانستن این عبارات و استفاده از آنها باعث می‌شوید شنونده راحت‌تر شما را دنبال کند و خواندن طبیعی‌تر می‌شود.

 

آرام باش

شما هیچ تضمینی ندارید که سخنرانی شما بی نقص باشد. حتی (زبان های بومی انگلیسی) وقتی مجبور می شوند با غریبه ها صحبت کنند یا در جمع صحبت کنند عصبی می شوند.

5/5 - (2 امتیاز)