فروشگاه کتاب زبان انتشارات دهکده زبان

انگلیسی را سریع یاد بگیرید!

انگلیسی را سریع یاد بگیرید!

انگلیسی را سریع یاد بگیرید! مکالمه انگلیسی را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید! آیلتس تضمینی در 5 ماه! چنین عباراتی را در بسیاری از آگهی‌های بازرگانی دیده‌ایم و احتمالاً فکر می‌کنیم که می‌توانیم در مدت زمان بسیار کوتاهی به زبان انگلیسی تسلط کامل پیدا کنیم. اما واقعیت این نیست. برای خرید عمده بهترین منایع زبان انگلیسی روی لینک کلیک نمایید

البته زبان انگلیسی در مقایسه با سایر زبان های اروپایی بسیار آسان است. در زبان انگلیسی نه از نکات گرامری پیچیده خبری است و نه از مذکر و مؤنث! خوشبختانه زبان انگلیسی تا حد زیادی استاندارد شده است و به همین دلیل به عنوان یک زبان بین المللی انتخاب شده است. با این حال، یادگیری زبان انگلیسی مانند هر زبان دیگری نیاز به تمرین و زمان دارد.

پیش بینی می‌شود که تا سال 2020، حدود 2 میلیارد نفر در سراسر جهان از زبان انگلیسی استفاده کنند یا یاد بگیرند. محبوبیت زبان انگلیسی باعث شده تا منابع آموزش زبان انگلیسی در جهان فراوان باشد.

 

راه های یادگیری سریع انگلیسی

در اینجا چند راه سریع برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد که می توانید همین الان آن ها را امتحان کنید:

1- دید درست و روشنی نسبت به آینده داشته باشید.

برای یادگیری سریع انگلیسی، باید یک استراتژی مطالعه موثر داشته باشید. قبل از اینکه برای خود تعیین کنید “چگونه می توانید انگلیسی را بهتر یاد بگیرید”، باید بدانید که چرا به دنبال بهبود زبان انگلیسی خود هستید. آیا می خواهید آیلتس 7 بگیرید؟  آیا می خواهید در یک سال در حوزه تجارت خارجی کار کنید؟ داشتن دیدگاه مناسب به شما کمک می کند:

همانطور که یاد می گیرید روی اهداف خود متمرکز بمانید. برای یادگیری زبان انگلیسی انگیزه داشته باشید، حتی اگر گاهی علاقه خود را به این موضوع از دست بدهید و این احساس را داشته باشید که برای یادگیری زبان انگلیسی “نیازی ندارید”، اما “می‌خواهید”.
داشتن دلیل برای یادگیری سریع زبان انگلیسی حیاتی است. آیا هدف یادگیری خاصی دارید؟ مطمئن شوید که هدف به اندازه کافی مهم است که به شما در منحنی یادگیری کمک کند. هرچه تمرکز و انگیزه بیشتری برای یادگیری سریع مکالمه انگلیسی داشته باشید، سریعتر و آسانتر پیشرفت خواهید کرد.

مقاله پیشنهادی به شما  یادگیری مکالمه زبان انگلیسی

انگلیسی را سریع یاد بگیرید!

2- اهداف خود را دقیقا مشخص کنید.

سوالی که تقریباً همه زبان آموزان از ما می پرسند این است که “چه مدت طول می‌کشد تا زبان انگلیسی را یاد بگیرم؟”.

این کاملاً بستگی به سطح زبان انگلیسی شما دارد که می‌خواهید به آن برسید و چه زمانی. اگر اهداف خود را به طور دقیق و واضح تعریف کنید، می‌توانیم به شما بگوییم که چه مقدار کار و چه مقدار زمان نیاز دارید، یا اینکه آیا آنچه به دنبال آن هستید قابل انجام است یا به زمان بیشتری نیاز دارد.

به عنوان مثال، این اهداف به هیچ چیز آسیب نمی رساند:

من می خواهم به زبان انگلیسی مسلط باشم.
من می خواهم به انگلیس سفر کنم و دوستم را ببینم.
من می خواهم در خارج از کشور ادامه تحصیل دهم.
در این اهداف نه حد و نه زمان مشخص شده است. تعیین مهلت یکی از مهمترین بخشهای تعیین اهداف و ارزیابی عملکرد است.

اهداف نامشخص به این معنی است که شما معیار دقیقی برای موفقیت ندارید. منظور شما از “من می خواهم به زبان انگلیسی مسلط باشم” چیست؟ اگر می خواهید در خارج از کشور تحصیل کنید، چه مقطع یا سطح زبانی نیاز دارید؟ آیا آیلتس 8 می خواهید یا سطح B1 کافی است؟

اهداف مناسب و هوشمندانه معمولاً به این صورت هستند:

من می خواهم بتوانم با شرکای تجاری شرکت صحبت کنم و بدون نیاز به فرهنگ لغت در عرض شش ماه ایمیل ارسال کنم.
می خواهم در سه ماه بتوانم در بحث های کلاسی در مورد موضوعات روزمره (آب و هوا، مسافرت، ورزش و …) شرکت کنم.
من می خواهم در 9 ماه دیگر در تافل IBT نمره 100 بگیرم تا بتوانم در دانشگاه کلمبیا ثبت نام کنم.
هنگام تعیین اهداف بلندپرواز و واقع بین باشید. اگر 12 ساعت در روز کار می کنید، مطالعه 3 ساعت در روز ایده خوبی نیست. فشار بیش از حد هرگز به نتایج بهتری منجر نمی شود.

مقاله پیشنهادی به شما  یادگیری زبان از کودکی

در عوض، یک برنامه آموزشی برای خود در نظر بگیرید. منظم بودن برنامه مهمتر از وزن شماست. به جای اینکه یک ساعت در روز مشغول باشید، پانزده دقیقه در روز تمرین کنید، اما این پانزده دقیقه را هر روز تمرین کنید.

 

 

3- تعادل برقرار کنید.

همانطور که می دانید در زبان انگلیسی چهار مهارت اصلی وجود دارد: خواندن، شنیدن، نوشتن و صحبت کردن. در مورد اهمیت این چهار مهارت نظرات متفاوتی وجود دارد: برخی خواندن را مهم ترین و برخی دیگر صحبت کردن را مهم ترین آنها می دانند.

اما آنچه باید بدانیم این است که هر چهار مهارت اهمیت خاص خود را دارند و هرگز نمی توان یکی از آنها را بر دیگری اولویت داد.

همه چیز به هدف شما بستگی دارد. اگر به دنبال کار در یک کشور خارجی هستید، مهارت های گفتاری بیش از هر چیز به شما کمک می کند و اگر هدف شما کار در فضای مجازی و ارتباط ایمیلی با انگلیسی زبانان است، باید خواندن و نوشتن خود را در یک برنامه ویژه تقویت کنید. مسیر. .

یکی از بهترین راه ها برای یادگیری سریع زبان انگلیسی، ایجاد تعادل بین هر چهار مهارت در حین مطالعه است. قبل از اینکه خوب بنویسید، باید خوب بخوانید. اگر می خواهید خوب صحبت کنید، باید بتوانید خوب گوش کنید و بفهمید که دیگران چه می گویند. پس به تمام جنبه های یادگیری زبان انگلیسی توجه کنید. برای یافتن و خرید کتاب زبان انگلیسی مناسب خود می‌توانید از ما کمک بگیرید و همچنین با خرید عمده کتاب از تخفیف‌ها بهره‌مند شوید.

5/5 - (2 امتیاز)