فروشگاه کتاب زبان انتشارات دهکده زبان

یادگیری زبان انگلیسی در رسانه

یادگیری زبان انگلیسی در رسانه

یادگیری آسان زبان انگلیسی در رسانه

یکی از روش‌های جذاب یادگیری زبان انگلیسی در رسانه و آشنایی با مکالمات رسمی، مشاهده اخبار انگلیسی است. شبکه‌های زیادی را می‌توانید برای یادگیری انگلیسی با اخبار پیدا  کنید. اخبار موارد آموزش دهنده و منابع خوبی را به شما ارائه می‌دهند

برای دست‌یابی به تسلط در زبان انگلیسی می‌توانید برای بهبود هریک از مهارت‌های زبان انگلیسی خود اقدام به خرید کتاب آموزشی زبان با تخفیف از سایت انتشارات دهکده زبان نمایید.

شما میتوانید این منابع را در اینترنت جستجو کنید و درباره آنها به صورت خلاصه بنویسید و آنها را بخوانید. گاهی اوقات شما می‌توانید خود را جای اخبارگو بگذارید و برای دوستان وخانوادتان  آن موضوع را به زبان انگلیسی تعریف کنید و از آنها بخواهید پرسش و پاسخ هایی به زبان انگلیسی از شما بپرسند و شما را به چالش بکشند تا شما جواب مناسبی برای آن پیدا کنید

 

یادگیری زبان انگلیسی با رسانه های جمعی

رسانه‌های جمعی که امروز جامعه شناسان آن را mass media می‌خوانند، بخصوص رادیو و تلویزیون که علی رغم حضور اینترنت و ماهواره ،هنوز بیشترین مخاطبان جامعه را به خود اختصاص می‌دهند. که این روش تاثیرات بسیار چشمگیری در یادگیری زبان انگلیسی دارد سعی کنید از شبکه های آموزش زبان انگلیسی تلوزیون و ماهواره و رادیو بهره ببرید و با آنها همراهی کنید. هرچه از موارد کمک کنده برای یادگیری و تقویت زبان انگلیسی خود استفاده کنید بهره بیشتری می‌برید.

رسانه های اجتماعی در یادگیری زبان انگلیسی

رسانه‌های اجتماعی راهی برای تعامل با دیگران است، می‌توانید در این رسانه ها دوستان انگلیسی زبان زیادی پیدا کنید و از آنها بخواهید که شما را همراهی کنند. در این رسانه‌ها می‌توانید با مکان‌های انگلیسی زیبا آشنا شوید و علاوه بر زبان انگلیسی، فرهنگ انگلیسی را هم بشناسید و زبان انگلیسی را مثل زبان مادری خود یاد بگیرید.

رسانه‌ها همواره در تلاشند تا شبکه‌های آموزشی خود را گسترش داده و چیزهای زیادی به مردم دنیا یاد دهند و آنها را با دنیای اطرافشان بیشتر آشنا کنند.شما می‌توانید هر زبانی که میخواهید مثل زبان انگلیسی که یک زبان بین المللی است یادبگیرید. با زبان اصلی به شبکه رسانه ای آنها متصل شوید و زبان انگلیسی را مثل زبان مادری یادبگیرید سعی کنید اخبار انگلیسی زبان ببینید و فیلم های انگلیسی تماشا کنید و آهنگ های انگلیسی با زیر نویس گوش دهید که برایتان یادگیری را آسان‌تر کند. از طریق تلویزیون و ماهواره و گوشی خود می‌توانید در هر زمان و مکانی این کار را انجام دهید.

مقاله پیشنهادی به شما  فروش عمده کتاب زبان

 

یادگیری زبان انگلیسی با رادیو

هر روز به رادیو به زبان انگلیسی گوش دهید. این امر باعث می‌شود زبان انگلیسی به گوشتان آشنا باشد و کلمات زیادی را در ذهنتان به تصویر بکشید. سعی کنید تا می‌توانید هر روز یا شب به رادیو و تلوزیون به زبان انگلیسی گوش دهید و خودتان آن کلمات را به زبان بیاورید تا در ذهنتان بماند و ملکه ذهنتان شود.

رادیو را مثل یک دوست در خانه و در مسیر محل کارتان هم در اتومبیل یا در گوشی همراه خود نگاه دارید و هم می‌توانید به شبکه انگلیسی زبان وصل شوید و انگلیسی را گوش کنید. با این روش با موضاعات مختلف و اخبار انگلیسی نو گویش و لحجه آنها هم آشنا خواهید شد و به مرور زبان انگلیسی شما تقویت می‌شود.

یادگیری زبان انگلیسی در رسانه

تاثیر رادیو در یادگیری زبان انگلیسی

زبان آموزان انگلیسی باید همیشه با ایستگاه های رادیویی که برای آنها طراحی شده است شروع به تمرین کنند. محتوای هر قسمت معمولاً مربوط به رویدادهای روز دنیا است. موضوعات شامل سرگرمی، سیاست، جنگ، علم، فرهنگ و اینترنت است.

انواع مختلفی از رسانه‌های اجتماعی وجود دارد: سایت‌های شبکه‌های اجتماعی، انجمن‌های آنلاین، اشتراک‌گذاری عکس‌ها و ویدیوها، نوشتن نظرات، وبلاگ‌ها که این موارد رسانه ای هرکدام منابع خوبی برای یادگیری زبان انگلیسی دارند.

با استفاده از اینترنت می‌توانید در هر کجای دنیا که هستید به برنامه های رادیویی و تلویزیونی انگلیسی زبان دسترسی فوری داشته باشید. و در هر مکان و زمان و شرایطی که هستید یادگیری زبان انگلیسی خود را ترک نکنید و آن را مثل یک دوست  همراه خود داشته باشید.

در واقع، می‌توانید هر زمان که بخواهید «رادیو انگلیسی» یا «تلویزیون انگلیسی» را در گوگل جستجو کنید تا ایستگاه‌های رادیویی/تلویزیونی آنلاین برای گوش دادن پیدا کنید. صدها اگر نه هزاران لینک پیدا خواهید کرد.

سعی کنید همیشه برای تقویت زبان انگلیسی از رسانه‌ها کمک بگیرید. هرچه از انها کمک بگیرید و با آن‌ها همراه باشید زودتر و بهتر به هدف خود که یادگیری و تقویت مکالمه و زبان انگلیسی است دست پیدا می‌کنید. و یادگیری زبان انگلیسی برایتان دلپذیرتر خواهد بود.

مقاله پیشنهادی به شما  بهبود مهارت های نوشتاری انگلیسی

اهمیت زبان انگلیسی به عنوان یک زبان بین المللی، افراد زیادی را از سراسر جهان برای یادگیری این زبان ترغیب کرده است. رسانه های اجتماعی به عنوان یک پلتفرم ارائه محتوا به این دسته از افراد کمک کرده اند تا از طریق ایجاد کانال ها و صفحات مختلف، انگلیسی را به صورت آنلاین آموزش دهند.می توانید این کانال ها و صفحات رسانه های اجتماعی را دنبال کنید و هر روز درس های جدید انگلیسی را ببینید.

یکی از بزرگترین مزایای آموزش رسانه های اجتماعی حجم زیاد محتوا است. در واقع شما می توانید صفحات مختلف آموزش زبان انگلیسی را با توجه به نیاز خود مشاهده کنید. برای مثال اگر قصد یادگیری اصطلاحات انگلیسی را دارید صفحات و کانال های مختلفی در این زمینه فعال خواهند بود. به عنوان مثال، اگر می خواهید دایره لغات خود را به شدت افزایش دهید، می توانید محتوای ایجاد شده در این زمینه را انتخاب کنید.

5/5 - (2 امتیاز)