فروشگاه کتاب زبان انتشارات دهکده زبان

چگونه در یک محیط انگلیسی موفق شویم

چگونه در یک محیط انگلیسی موفق شویم

به نظر شما چگونه در یک محیط انگلیسی موفق شویم و بتوانیم از شغل و اینده ی خود حمایت و حفاظت کنیم قبل از هرچیز آموزش به صورت فردی را انتخاب کنید و با خرید کتاب های پرفروش خودآموز از فروشگاه کتاب زبان انگلیسی در سایت های معتبر همچون دهکده زبان آموزش و یادگیری اصولی را آغاز کنید.

 

چگونه بر هر مشکلی غلبه کنیم

تمرین کنید، تمرین کنید!
برای ایجاد اعتماد به نفس در استفاده از یک زبان خارجی، باید تمرین کنید. زیاد. اگنس ناگی کارشناس زبان گفت: “مسئولیت ما این است که مطمئن شویم دانش زبان خود را نه تنها به روز نگه می‌داریم، بلکه آن را به درستی توسعه می‌دهیم.” بنابراین من بسیاری از ادبیات را به زبان انگلیسی می‌خوانم، تلاش می‌کنم تا لهجه‌های مختلف را رعایت کنم و در این مورد صحبت کنم.

 

مکالمه ایجاد کنید
صحبت کردن منظم انگلیسی در خارج از محل کار بدون شک بهترین راه برای به روز ماندن است. کینگا ماکووسکا گفت: “به مدرسه بروید و سعی کنید دوره های آموزشی را انجام دهید .” اما صادقانه بگویم، برای من بهترین راه این است که فقط با دیگران به زبان انگلیسی صحبت کنم. فقط صحبت کردن، همین است .

 

اجتماعی شدن
برای کینگا ماکووسکا، پیوستن به یک باشگاه کاپوئرا کمک بزرگی بوده است. او می‌گوید که تمرین هنر رزمی آفریقایی، برزیلی به او در مشکلات زبانی کمک کرده و اعتماد به نفس او را افزایش داده است. او گفت: “این به من کمک می‌کند تا با هر کاری که انجام می‌دهم احساس اعتماد به نفس بیشتری داشته باشم. ” بنابراین من همیشه به مردم می‌گویم که تمرین کنند، اگر کاپوئیرا دوست ندارند، می‌توانند فقط یوگا و کارهای دیگر انجام دهند. فقط بدنت را حرکت بده، با مردم باش.

 

از اشتباه کردن نترسید
مهم این است که نگران خرابکاری نباشید. هیچ کس هیچ اشتباهی در برابر شما نخواهد داشت! کینگا ماکووسکا گفت:  “تلاش و انجام آن اشتباهات بخشی از یادگیری می‌شود.

مقاله پیشنهادی به شما  21 عادت بد در یادگیری زبان انگلیسی

 

کمک بخواهید
اگر مسائل ارتباطی یا فرهنگی به وجود می‌آیند، از گفت‌وگو کردن آن‌ها با همکارانتان و یافتن راه‌حل نترسید، کار گروهی برای همین است. اگر از نظر نوشتن حرفه ای یا برقراری ارتباط موثر به زبان انگلیسی به حمایت بیشتری نیاز دارید، چرا از یک همکار راهنمایی نخواهید؟ اگنس ناگی می‌گوید همکارانش بسیار فهمیده هستند. می‌توانید فوراً بشنوید که برای من این زبان مادری من نیست، اما من تمام تلاشم را می‌کنم و همچنین مردم بسیار خوب هستند، و فکر می‌کنم مردم برای حمایت و کمک کردن بسیار مهربان هستند.

 

چگونه در یک محیط انگلیسی موفق شویم

مالک مهارت های خود باشید تا بدانیم چگونه در یک محیط انگلیسی موفق شویم
مهارت های ارتباطی خوب برای یک نقش مدیریتی حیاتی است، اما ماهر بودن و سخت کوش بودن به همان اندازه مهم است، اگر نه بیشتر همانطور که یانچاک در طول زندگی حرفه ای خود یافته است. “کار کردن به عنوان مدیر با زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم به من ثابت کرده است که مهم نیست اهل کجا هستم و چگونه صدا دارم، این دانش و مهارت های من است که بیشترین اهمیت را دارد. در نقش من، نتایج برای خود صحبت می‌کنند .

Janczak به مدیران غیر بومی پیشنهاد می‌کند برای کسب بهترین نتایج، روی افزایش تخصص و خودباوری خود تمرکز کنند. “دانش خود را در زمینه ای که در آن کار می‌کنید و اعتماد به نفس خود را بسازید. اگر می‌خواهید تیم شما به قضاوت شما اعتماد کند، واقعاً مهم است که در مورد کار خود مطمئن باشید. نتایج شما به خودی خود صحبت خواهند کرد، اما شما باید مالکیت خود را به دست بگیرید.

 

مقابله با تبعیض در محل کار
بر اساس مطالعه اخیر، تقریباً یک نفر از هر ده شهروند غیرانگلیسی شغل خود را به دلیل عدم تطابق با آن ترک کرده است. مبارزه با تعصب یا تعصب موضوع ساده ای نیست، اما هیچ کس سزاوار این نیست که موفقیت حرفه ای خود را با تبعیض، به هر شکلی، تضعیف کند.

مقاله پیشنهادی به شما  چرا باید انگلیسی یاد بگیریم ؟

اگر نظراتی دریافت می‌کنید یا موقعیت هایی را تجربه می‌کنید که باعث ناراحتی شما می‌شود، اگنس ناگی ابتدا تلاش برای دستیابی به تفاهم را به صورت فردی توصیه می‌کند. این نظرات گستاخانه همیشه مطرح می شود  “اوه، شاید ما یک مانع زبانی داریم” یا چیز دیگری، اما بیشتر در تنظیمات خصوصی، در یک میخانه یا جای دیگر است. اگر به محل کار برمی‌گردد، ترجیح می‌دهم آن شخص را به صورت انفرادی بگیرم و بگویم، “خوب، ببین، آیا چیز دیگری پشت این نوع رفتار وجود دارد؟

 

حقوق خود را بدانید
اگر حل مسئله به طور مستقیم امکان‌پذیر نیست، یا تبعیض‌های جدی‌تری در محل کار را تجربه می‌کنید، احساس نکنید که باید کنار بنشینید و آن را تحمل کنید. قانون برابری 2010 بیان می‌کند که تبعیض بر اساس نژاد، “از جمله ریشه های قومی یا ملی” ، غیرقانونی است. در اینجا درباره تبعیض و حقوق خود اطلاعات بیشتری کسب کنید .

دلیلی وجود ندارد که یک فرد غیر بومی انگلیسی نتواند یا نباید به عنوان یک مدیر یا کارمند ماهر در بریتانیا موفق شود. همانطور که اگنس ناگی می‌گوید: “این کار آسانی نیست، اما اگر از نظر گوش دادن به تیم و درک آنچه می‌خواهند بگویند، کار را انجام دهید و بر آنچه که می‌خواهند بگویند تمرکز کنید نه اینکه چگونه آن را می‌گویند .

5/5 - (2 امتیاز)