فروشگاه کتاب زبان انتشارات دهکده زبان

فروشگاه کتاب زبان انگلیسی

فروشگاه کتاب زبان

فروشگاه کتاب زبان و کلیه فروشگاه‌های کتاب در گذشته فقط به صورت حضوری بود. در آن دوران خریدن کتاب و دسترسی به کتاب فروشی‌ها مانند امروزه میسر نبود و افراد می‌بایست مسافت‌های طولانی طی می‌کردند تا در نمایشگاه‌های کتاب برای خرید کتاب حضور پیدا کنند. یا خود را به فروشگاه‌های کتاب جایی دور از محل زندگی‌شان برسانند و این تضمین نمی‌کرد که طی کردن این مسافت‌های طولانی سبب شود که  افرد حتما کتاب مورد نظر خود را بیابند.

خرید آنلاین

محدودیت ساعت نمایشگاه و ترافیک‌های موجود در رفت و آمد و مشغله‌های کاری موجود سبب میشد تا افراد فرصت گشتن برای کتاب مورد نظر خود را پیدا نکنند. و شاید بعد از ساعت‌ها تلاش بسیار و صرف وقت و هزینه، در آخر دقیقا کتاب مورد نظرشان را پیدا نمی‌کردند.

اما شاید آن روزگار کتاب خوان‌ها واقعی‌تر بودند و افراد قدر و ارزش کتاب را بیشتر میدانستند زیرا به دست آوردن آن سخت‌تر بود با اینکه شاید مثل امروزه فرصت دست یابی به بهترین کتاب در زمینه‌ی تخصص و نیاز خود را نداشتند اما به جای دلسرد شدن وقت بیشتری می‌گذاشتند.

امروزه تهیه کتاب و دست یابی به کتاب مورد نظر و دقیقا آنچه که ما می‌خواهیم آسانتر شده است و این موهبت، همچنان فواید و معایب خود را دارد. افراد در منزل خود در حال استراحت می‌توانند چرخی در سایت‌های کتابفروشی زده و سرفرصت و با آرامش بهترین کتاب با بهترین قیمت در زمینه‌ی تخصص خود را پیدا کنند و به راحتی با یک کلیک خریداری کرده و بدون آنکه وقت و هزینه برای رفت وآمد به فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌ها صرف کنند آن را حداقل ظرف چند ساعت آینده می‌توانند درب منزل خود تحویل بگیرند. این واقعا یک نعمت و موهبت بزرگ است که به علت راحتی در تهیه ی آنی آن، بارها  آن را نادیده گرفتیم و به فردا موکول کردیم.

شاید حق کتاب این نباشد که اینقدر راحت به دست آید. شاید باید مثل قدیم دلتنگش شد دلتنگ روزهای برگزاری نمایشگاه های کتاب و طی کردن مسیر برای رفتن به نمایشگاه‌ها بعد از ساعت‌ها، خوشحال از رسیدن و قدم زدن در فضای باز و رسیدن به سالن‌های نمایشگاه، چرخ زدن در سالن‌ها و لمس واقعی کتاب‌ها،  ورق زدن و چند صفحه ای از هر کدام را خواندن نیز لذت خود را داشت.

مقاله پیشنهادی به شما  فواید یادگیری در کلاس درس

نمایشگاه کتاب

اما وجود فروشگاه آنلاین کتاب بهانه‌ی خوبی برای نرفتن و حضور در نمایشگاه‌های کتاب نیست. مسیر رفتن به نمایشگاه مهم‌ترین مسیری است که باید در زندگی هرکدام از ما جای گیرد. زیرا حضور در محیط های فرهنگی صرفا فقط برای خرید کتاب نمی‌باشد حضور در این محیط‌ها تاثیر چند بعدی بر روح و روان ما خواهد داشت.

اما به امروزه بهتر است به علت مشغله‌های کاری و شیوع بیماری‌ها برای مراقبت از خود و فرزندانمان، خرید از فروشگاه های آنلاین اولویت اول ما باشد و می‌توانید کودکان خودرا هرچند وقت یکبار در نمایشگاه‌‌های کتاب و محیط‌های فرهنگی برده و اجازه دهید که از نزدیک با کتاب‌ها آشنا شوند و آن‌ها را لمس کنند و پس از آن اجازه دهید مانند شما با فروشگاه‌های آنلاین آشنا شوند و جستجو کردن در آن‌ها را یادبگیرند.

فروشگاه کتاب

بزرگترین لطفی که در حق فرزندانتان باید انجام دهید این است که به کودکان خود بیاموزید که بهتر است برای چه مواردی در زندگی خود هزینه کنند تا بازدهی چند برابر برای آن ها داشته باشد. هزینه برای خریدن کتاب و بالابردن سطح علم و آگاهی جزو این هزینه ها می‌باشد و حتما این جمله را شنیده اید که : اگر برای بالابردن دانایی خود هزینه نکنید بعدا باید خسارات نادانی خود را پرداخت کنید.

شاید معنوی ترین درسی که به کودکان خود می دهید نیز همین باشد که به آن ها بیاموزید تنها چیزی که پرداخت هر بهایی برای آن ارزش دارد دانش است که با کسب دانش و بالابردن آگاهی و پرورش فکر و روح می‌توانیم در جهت خدمت به خود و جامعه قدم برداریم و آینده ای روشن بسازیم.

یکی از مواردی که باید هم خود افراد به آن توجه کنند و هم کودک خود را از آن مطلع کنند یادگیری زبان انگلیسی در جوامع امروزی است که به یکی از ضروریات مهم در جامعه تبدیل شده است و ضروری است که هر فرد برای ارتقای جایگاه خود در اجتماع  به آن مسلط باشد.

مقاله پیشنهادی به شما  ایجاد علاقه در فرزند برای یادگیری زبان انگلیسی

به علت گسترش کسب و کارها و ارتباط با افراد در خارج از کشور و تعامل با آن ها تسلط بر زبان انگلیسی می تواند یک امتیاز محسوب شود و عدم تسلط بر آن ضعف به حساب می آید.

امروزه داشتن استقلال برای افراد تنها به توانایی در برطرف کردن نیاز های مالی ختم نمی شود. تسلط بر زبان دوم علاوه بر زبان مادری یکی ازمواردی است که امروزه هر فرد مستقلی باید به آن توجه ویژه داشته و یادگیری زبان انگلیسی را در زندگی خود بگنجاند.

خرید اینترنتی کتاب زبان

میلیون‌ها محصول در سراسر جهان از طریق تجارت الکترونیک به فروش می‌رسد. خرید آنلاین به دلیل دسترسی روزافزون به اینترنت از طریق گوشی های هوشمند و لپ‌تاپ ها بسیار محبوب شده است. به دلایل مختلف، افراد تصمیم به خرید آنلاین یا آفلاین می‌گیرند. هنگام خرید آنلاین، مزایای بسیاری برای مشتری وجود دارد که از آنها لذت خواهید برد.

برای پاسخ به این سوال که مزایای خرید اینترنتی چیست؟ می‌توان گفت خرید اینترنتی باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود. می توانید در خانه استراحت کنید و از لپ تاپ یا گوشی موبایل خود برای دسترسی به فروشگاه‌های آنلاین مختلف استفاده کنید. امکان مقایسه چندین سایت خرید آنلاین باعث صرفه جویی در هزینه می‌شود.

 

سهولت در  خرید

یکی از مزیت های خرید اینترنتی برای مشتریان راحتی است، یعنی در هر ساعت از شبانه روز می توانید کالای مورد نیاز خود را خریداری کنید.

 

دهکده زبان

فروشگاه کتاب زبان

انتشارات دهکده زبان یکی از برترین فروشگاه کتاب زبان انگلیسی در تهران می‌باشد که به تمامی نقاط ایران و شهرستانها در حال خدمت رسانی می‌باشد، و تمامی کتاب‌های مورد نیاز کاربران در زمینه ی زبان‌های خارجی را در اختیار مشتریان به صورت حضوری و آنلاین قرار می دهد.

این انتشارات و فروشگاه کتاب، کلیه کتاب زبان‌های روز دنیا، کتاب‌های دانشگاهی و دانش‌آموزی، کتاب داستان‌های جذاب و خواندنی به زبان‌های مختلف دنیا، برترین کتاب‌های گرامر، آشنایی با لغات و واژگان ضروری و پرکاربرد، همچنین کتاب‌های خود آموز در تمام زمینه‌های یادگیری، کتاب‌های تقویت مهارت چهارگانه، تقویت مکالمه و برترین کتاب‌ها برای کسب آمادگی جهت شرکت در آزمون‌های زبان برای مهاجرت را دارا می‌باشد.

مقاله پیشنهادی به شما  بررسی جنبه های فرهنگی زبان انگلیسی

  فروشگاه زبان انگلیسی دهکده زبان تخفیف‌های ویژه و شگفت انگیزی برای کاربران در نظر گرفته است تا افراد از تهیه مقرون به صرفه محصولات مورد نیاز خود لذت برده و به خریدن کتاب نیز علاقمند شوند و با خرید و خواندن کتاب های بیشتر، سطح دانش خود را بالاتر ببرند.

تخفیف 40 درصدی انتشارات دهکده زبان

این طرح تخفیفی شامل حال همه‌ی افراد می‌باشد حتی آن‌هایی که تنها یک محصول خریداری میکنند.

تخفیف 50 درصدی انتشارات دهکده زبان

این طرح‌تخفیفی برای آن دسته از افرادی است که خرید بالای 200 هزار تومان را نیز دارند،  می‌توانند محصولات مورد نظرخود را تنها با پرداخت 50درصد از قیمت واقعی محصولات، خریداری نمایند.

خرید کتاب زبان با ارسال رایگان

مشتریان عزیز که ساکن شهر تهران می‌باشند می‌توانند باخرید بالای 500هزار تومان علاوه بر برخورداری از تخفیف 50 درصدی محصولات را به صورت رایگان درب منزل خود تحویل بگیرند.

برای خرید کتاب زبان از فروشگاه انتشارات دهکده زبان اینجا کلیک کنید.

5/5 - (1 امتیاز)