فروشگاه کتاب زبان انتشارات دهکده زبان

مهم ترین نکات در یادگیری زبان انگلیسی چیست؟

مهم ترین نکات در یادگیری زبان انگلیسی

از مهم ترین نکات در یادگیری زبان انگلیسی  تمایل شما به یادگیری زبان انگلیسی است. ثانیا، شما باید راه خود را برای به دست آوردن علاقه به زبان بیابید، زیرا بیشتر کتاب‌های درسی به شما یاد نمی‌دهند که چگونه این علاقه را ایجاد کنید. اگر یک دسته از افراد بومی زبان دارید که مایلند با شما صحبت کنند و چیزهایی را که شما نمی دانید برایتان توضیح دهند، این احتمالاً بهترین روش برای یادگیری شما است.

و هرگز فراموش نکنید که باید به خودتان زمان بدهید، از اشتباهاتتان درس بگیرید، گوش دهید، از صحبت کردن به زبان انگلیسی نترسید، حتی اگر ممکن است اشتباه کنید، به مرور زمان یاد خواهید گرفت. این نیاز به تمرین و صبر و تلاش زیاد دارد. دانستن و شناختن عادت بد در یادگیری زبان انگلیسی به شما کمک می کند تا با انجام نداند آن ها نتیجه ی بهتری را کسب کنید.

اگر به دنبال پاسخی عملی هستید، روی حروف اضافه تمرکز کنید و متوجه شوید که چگونه ترکیب های مختلف فعل + حرف اضافه معنا را تغییر می دهند. این به شما کمک می کند تا حروف اضافه، افعال و افعال عبارتی را تقریباً همزمان یاد بگیرید.

تجربه چندین ساله ما در آموزش زبان انگلیسی نشان می دهد که یادگیری سریع زبان انگلیسی یکی از مهم ترین نیازهای بیشتر زبان آموزان است. امروزه افراد کمی برای تفریح ​​در کلاس های زبان انگلیسی شرکت می کنند. یکی از مهمترین سوالاتی که هر روز می شنویم این است: “چقدر طول می کشد تا یک نمره آیلتس مشخص شود؟”، “برای بهبود زبان انگلیسی چه باید کرد”، “چگونه زبان انگلیسی را در کمترین زمان یاد بگیریم.” یا «چگونه زبان انگلیسی را بهبود دهیم».

واقعیت این است که تا به حال هیچ قرص یا آمپولی پیدا نشده است که بتواند شما را در یک شب یا حتی در عرض 4-5 ماه از سطح مقدماتی به سطح آیلتس هفت یا هشت برساند! اگر کسی را می شناسید که می تواند این کار را انجام دهد، حتما او را معرفی کنید تا از آنها استفاده کنیم!

هدف ما این نیست که شما را از یادگیری زبان انگلیسی دلسرد کنیم. در زیر نکات کاربردی در مورد روش های یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد که می توانید برای یادگیری سریع زبان انگلیسی از آنها استفاده کنید. با ما بمان.

مقاله پیشنهادی به شما  اشتباهات رایج در یادگیری زبان انگلیسی

تا جایی که می توانید جذب کنید

در حالی که درست است که تمرین نوشتاری و ارتباط کلامی به زبان انگلیسی مهم است، اگر ابتدا درس‌ها  را متوجه نشدید، نمی‌دانید چه چیزی را تمرین کنید. بنابراین در طول یادگیری سعی کنید تا جایی که می توانید دانش یا اطلاعات را جذب و درک کنید. سپس، آن را تمرین کنید.

برای یادگیری انگلیسی مهمترین مسئله این است:
پیشرفت در این زمینه مستلزم حداقل  هر روز 30 دقیقه تمرین برای تمرکز کامل روی زبان خارجی می باشد. حداقل 30 دقیقه. نه کمتر.
(به عنوان مثال: اگر به خودم فشار نیاورم که هر روز نیم ساعت زبان انگلیسی را تمرین کنم، توانایی صحبت کردن و درک من واقعاً به طرز چشمگیری کاهش می یابد!)
روشی که باید دنبال کنید بستگی به نوع یادگیری شما دارد، اما به طور کلی نتایج خوبی با فعالیت های زیر حاصل می شود:

مهم ترین نکات در یادگیری زبان انگلیسی چیست؟

گوش دادن به یک متن و خواندن یک متن در حین صحبت
خلاصه نویسی از کلمات/ عبارات ناشناخته در حین خواندن (و در صورت تمایل آنها را برای ارزیابی بعدی نگهداری کنید.

در صورت تمایل می توانید به صورت فلش کارت، با برنامه ای مانند Quizlet یا اگر ترجیح می دهید فقط از یک مداد و یک دفترچه یادداشت استفاده کنید.  فراموش نکنید: یادگیری یک زبان نیز می تواند (تا حدی) به روش قدیمی انجام شود.

اگر به طور منظم، منظم و روزانه به انجام آن ادامه دهید، گوش دادن و خواندن، عمدتاً هر دو به طور همزمان واقعاً بسیار خوب عمل می کند. تماشای فیلم‌های جالب، مستندهایی با زیرنویس‌های هم‌زبان، راه و روش دیگری برای شروع حس خوب یادگیری زبان است. در ابتدا خیلی ناامید نشوید – که ممکن است چند ماه طول بکشد – درک نکردن چیزها. به گوش دادن و خواندن ادامه دهید. حتی اگر اینطور فکر نمی کنید، چیزی را که می خوانید و می شنوید، نمی فهمید یا نصف آن را درک می کنید …. شما در حال یادگیری هستید. و با نظم و انگیزه خوب به آرامی اما پیوسته بهتر می شود.

مقاله پیشنهادی به شما  چگونه گرامر انگلیسی را یاد بگیریم

در مورد ابزارهای موجود در اینترنت که می تواند در فرآیند گوش دادن و یادگیری کمک کند، از من بپرسید. من بازنشسته هستم و تمام وقت برای کمک به دانش آموزان وقت دارم.

شما واقعاً باید فراموش کنید که در واقع در حال یادگیری یک زبان جدید هستید.

فقط از این فرآیند لذت ببرید و از آن در زندگی روزمره خود استفاده کنید.

و دقت کنید که یک نوزاد چگونه صحبت کردن را یاد می گیرد.

می توانید به جای تمرکز روی عبارات و جملات یاد بگیرید.

گسترش دایره واژگان

عبارات می توانند به شما کمک کنند که به صورت اصطلاحی صحبت کنید.

فقط انگلیسی مطالعه نکنید؛ از آن نیز استفاده کنید فرصت‌هایی را برای خود ایجاد کنید تا در زمان واقعی به فعالیت‌هایی با افراد واقعی بپیوندید، جایی که مردم برای برقراری ارتباط از زبان انگلیسی استفاده می‌کنند.
فقط از انگلیسی استفاده نکنید. آن را نیز مطالعه کنید کتاب‌ها و وب‌ سایت‌هایی را بیابید که حقایق جدید و جالبی را در مورد واژگان، دستور زبان، تلفظ، نوشتن و صحبت کردن بررسی و آموزش می‌دهند.
و چهار مهارت صحبت کردن، شنیدن، نوشتن و خواندن را مطالعه و تمرین کنید. اگر متوجه شدید که فقط یک یا دو مورد از آن مهارت‌ها را زیاد تمرین کرده‌اید، سعی کنید برای مدتی دوباره روی مهارتی که روی آن کار نکرده‌اید تمرکز کنید.

از مهم ترین نکات در یادگیری زبان انگلیسی  این است که کلمات انگلیسی را به خاطر بسپارید.

شما می توانید 2 روش را دنبال کنید.
اول روش مبتنی بر تکرار است، که در آن کلمات را با چندین بار نوشتن یا تکرار آنها یاد می گیرید تا زمانی که همه آنها را به خاطر بسپارید. اگر با حوصله این روند را دنبال کنید، دامنه واژگان خود را به خوبی گسترش خواهید داد.

در مرحله دوم، شما همچنین باید یک دفترچه یادداشت با قوانین یادداشت برداری خود داشته باشید. هر بار که وارد Italki می‌شوید، هر کلمه جدیدی را در این بخش پاسخ‌ها می بینید یادداشت کنید.
تنها مشکل این است که آیا شما تصمیم به داشتن دایره لغات غنی هستید یا خیر؟.

مقاله پیشنهادی به شما  یادگیری صفر تا صد گرامر انگیسی

هر طرح وبرنامه ریزی خوب باید به چهار سوال زیر پاسخ دهد.
اولاً، چند کلمه در هفته یاد خواهید گرفت: 5، 10، 5 یا بیشتر؟

دوم اینکه کی آنها را یاد می گیرید؟ در یک زمان ثابت هر روز صبح یا هر زمانی که دوست دارید یاد بگیرید؟ این چیزی است که من شخصاً توصیه می کنم

از مهم ترین نکات در یادگیری زبان انگلیسی ، و برای یادگیری هر زبان جدید، تنها نکته مهم این است که به یاد داشته باشید که یک زبان فقط به عنوان یک زبان قابل یادگیری است. این ریاضیات و فلسفه نیست که بتوانید با به خاطر سپردن قوانین و فرمول‌ های مختلف آن را جمع کنید یا به آن مسلط شوید. شما باید بفهمید که برای یادگیری یک زبان چه چیزی لازم است. نیاز به تمرین مداوم و صبر دارد. شما باید تا آنجا که ممکن است از آن مانند زبان مادری خود استفاده کنید. خودشه.

اولاً: شما باید خود را با زبان انگلیسی احاطه کنید و بسنجید تا چه حد می توانید بفهمید یا نه، فقط مهم است که در معرض زبان قرار بگیرید و در طول زمان الگوهای جملات انگلیسی هم از نظر ساختار و هم از نظر معنی با شما یکی می شود. …

استفاده از زبان… چه تمرکز روی صحبت کردن باشد چه روی نوشتن، به هر حال باید از زبان استفاده کنید تا در زبان انسجام داشته باشید… مهارت های شناختی شما با استفاده از زبان و هر زبانی که می تواند باشد، بهتر می شود. که خواه ناخواه عادت می کنی به آن زبان صحبت کنی…

علاوه بر این، با بهبود ناخودآگاه زبانی که در حال یادگیری آن هستید، بسیار مفید خواهد بود اگر قوانین گرامری زبان را حتی به روشی ساده بررسی کنید، اگرچه دیدگاه‌های زیادی وجود دارد که مخالف قواعد دستور زبان هستند، اما برای این منظور به آن نیاز داریم. برای مهارت بیشتر در زبان…

شما نباید همه قوانین را مانند یک ماشین به خاطر بسپارید، بلکه حداقل ساختاری بسازید که بتوانید هدف خود را مرحله به مرحله با واژگان و سایر مهارت های زبانی گسترش دهید.

امتیازدهی به post