فروشگاه کتاب زبان انتشارات دهکده زبان

یادگیری صفر تا صد گرامر انگیسی

یادگیری صفر تا صد گرامر انگیسی

با تهیه کتاب زبان انگلیسی با تخفیف از سایت انتشارات دهکده زبان در این زمینه یادگیری صفر تا صد گرامر انگیسی رو برای خودتون به سرگرمی تبدیل کنید. زبان انگلیسی، مثل بازی شطرنج میمونه ما زمانی از بازی کردن لذت میبریم که قواعد بازی رو بلد باشیم؛ و زمانی از زبان انگلیسی لذت میبریم که به خوبی گرامر و دستور زبان انگلیسی را یادبگیریم. هر مساله ی ناشناخته ای برای ما ترسناک به نظر میاد، اما به محض شناخت لذت و علاقه جای ترس را خواهد گرفت. نا آگاهی و عدم اطلاعات در مورد هرچیز سبب ترس در ما می شود پس به جای ترسیدن و دوری کردن از مساله ای، بهتر است در مورد آن اطلاعات کسب کنیم، تا زندگی کردن را برای خودمان لذت بخش تر و آسان تر کنیم. زیرا که جهان سرشار از ناشناخته هاست و نا آگاهی زندگی را برایمان سخت و طاقت فرسا خواهد کرد.

عوامل یادگیری صفر تا صد گرامر انگلیسی

یکی از مواردی که از دور اژدهای دور سر و از نزدیک یک غوی زیباست، گرامر زبان انگلیسی است. گرفتن ارتباط و دوستی با زبان انگلیسی و قواعد آن در هر فرد، متفاوت است. و هزاران عوامل از بچگی تا بزرگسالی فرد، در مدت زمان این ارتباط گیری و دوستی با زبان انگلیسی، دخیل هستند.

عده ای از اول با علاقه شروع میکنند، عده ای دیگر در حین شروع و یادگیری علاقه کسب میکنند، که ثبات قدم و استمرار علاقه در دسته ی دوم بیشتر است. زیرا در دسته ی دوم علاقه پس از شناخت و کسب آگاهی حاصل شده است. پس بهتر است این گونه فکر نکنید که حتما باید دنباله رو چیزی باشید که از همان ابتدا نسبت به آن علاقه داشته باشید.

علاقه داشتن خوب است اما تضمین موفقیت و ماندن شما در مسیر نیست، زیرا گاهی ممکن است در حین مسیر با کسب آگاهی و شناخت علاقه ی خود را از دست بدهید و آن راه را نیمه تمام رها کنید درست برعکس دسته ی دوم که با شناخت و آگاهی انگیزه ی خو را چندین برابر کردند.

مقاله پیشنهادی به شما  10 عادت برای یادگیری موفق زبان انگلیسی

علاقه ی ما به دارو زمانی حاصل میشود که بهبودی را درون خود مشاهده کنیم. یادگیری صفر تا صد گرامر انگیسی نیز همین گونه است، با مشاهده ی بهبودی و پیشرفت درون خود و افزایش توانمندی ها، یادگیری برای ما آسانتر شده و انگیزه ی ما را بیشتر خواهد کرد. یکی از عوامل سردی ما در هنگام شروع یادگیری زبان انگلیسی تردید به خود میباشد که همین مساله موجب بی انگیزگی در درون ما خواهد شد اما به محض مشاهده ی پیشرفت، این انگیزه جوانه خواهد زد وشروع به رشد خواهد کرد. تکرار در انجام هرچیزی سبب به وجود آمدن میل در فرد میشود.

یادگیری صفر تا صد گرامر انگیسی

کسب لذت و آرامش یادگیری صفر تا صد گرامر انگلیسی

انسان همواره در جستجوی آسایش و آرامش و راهی برای دوری از رنج هاست. امروزه یادگیری زبان انگلیسی به صورت اصولی و همراه با یادگیری قواعد آن یکی از راه های رسیدن به آرامش و دوری از رنج است.  امروزه با گسترش ارتباطات و فناوری و کار با سیستم عامل ها و ارتباط با افراد مختلف دنیا، دانستن زبان دوم یک امر ضروری است و عدم آشنایی با آن سبب رنج است.

برای یادگیری صفر تا صد گرامر انگیسی روش های مختلفی رو در اختیار دارید

1- استفاده از منابع معتبر و انتشارات معتبر برای تهیه کتاب های آموزش گرامر زبان انگلیسی

2- فلش کارت ها

3- وبینارهای زبان انگلیسی

4- ثبت نام در کلاسهای آموزشی آنلاین

5- دیدن فیلم و سریال های خارجی

6-جای دادن زبان انگلیسی در زندگی وکارهای رومزه

سعی کنید در طول روز احتیاجات و صحبت های روزمره ی خود را با رعایت قواعد انگلیسی بیان کنید، این کار علاوه بر ایجاد سرگرمی و تمرین برای یادگیری، سبب فعالیت نیم کره ی چپ و راست مغز، به صورت همزمان میشود و از بروز آلزایمر در سنین بالا جلوگیری میکند.

برای مسلط شدن به زبان انگلیسی چند راهکار وجود دارد

مقاله پیشنهادی به شما  تاثیر زبان انگلیسی بر حافظه

اگر میخواهید سریعتر به مقصد برسید اول باید مشخص کنید که به کجا میخواهید بروید؟ مشخص کردن هدف شما از یادگیری زبان انگلیسی کمک شایانی در یادگیری سریع تر به شما خواهد کرد. و در نتیجه در مشخص کردن هدف متوجه خواهید شد که به دنبال چه کتابی و چه آموزشی برای یادگیری باید بروید.

مثلا هدف شخصی از یادگیری زبان این است که اگر به کشورهای مختلف سفر کرد یا قصد مهاجرت داشت بتواند به خوبی با افراد دیگر ارتباط گرفته و احتیاجات خود را رفع کند و به خوبی گلیم خو را از آب بیرون بکشد.

اما هدف شخصی دیگر از یادگیری زبان، تسلط کامل به زبان و قواعد آن میباشد. این شخص برای یادگیری خود بازه ی زمانی بلند مدت در نظر گرفته و مثلا میخواهد ظرف مدت پنج سال آینده به تمامی اصول و قواعد دستور زبان، مکالمه، حفظ لغات و… مسلط شود.

 

  آیا بدون یادگیری گرامر می توان انگلیسی را فهمید؟

پاسخ این است که بله، اگرچه شما می توانید آنچه را که می شنوید یا متن به زبان انگلیسی نسبتاً خوب درک کنید زیرا دایره لغات انگلیسی زیادی دارید، اما اگر گرامر انگلیسی را به خوبی بلد باشید و به آن تسلط داشته باشید، مفاهیم را بهتر درک خواهید کرد. از سوی دیگر، مهارت های گفتاری شما سریعتر به سطح مطلوب خود می رسد.
آموزش گرامر زبان انگلیسی از پایه از جمله به زبان ساده یکی از دغدغه های زبان آموزان است که برای تمامی توانایی ها لازم است. هر آنچه در دستور زبان نیاز دارید را می توان به افعال، اسم، ضمایر، زمان، قید، انواع حروف، انواع جمله و استفاده از کلمات خاص تقسیم کرد. ابتدا گرامر زبان انگلیسی خود را یاد بگیرید و سپس تقویت کنید. در آموزشگاه زبان ایرانیان که بهترین آموزشگاه زبان در نیاوران است، قصد داریم در این صفحه هر یک از قسمت های مختلف گرامر زبان انگلیسی را به شما آموزش دهیم.

امتیازدهی به post