فروشگاه کتاب زبان انتشارات دهکده زبان

سیستماتیک ترین راه برای یادگیری زبان انگلیسی چیست؟

سیستماتیک ترین راه برای یادگیری زبان انگلیسی چیست؟

زبان انگلیسی به دلایل زیادی مهم است. بنابراین یادگیری زبان انگلیسی برای هر فردی ضروری شده است. اما سوال اینجاست که سیستماتیک ترین راه برای یادگیری زبان انگلیسی چیست؟ می‌توانید از مجموعه کتاب های Tactics for Listening برای بالا بردن مهارت لیسنینگ خود در زبان انگلیسی استفاده نمایید.

سیستماتیک ترین راه برای یادگیری زبان انگلیسی

گوش دادن : اولین قدم برای یادگیری هر زبانی شروع به گوش دادن است. گوش دادن به شما در درک زبان کمک می‌کند و شما را با کلمات آن بیشتر آشنا می‌کند. برای گوش دادن، می‌توانید از پادکست های خاص یا از طریق ویدیوهای انگلیسی مورد نظر خود کمک بگیرید. همچنین به شما کمک می‌کند که تلفظ کلمات را به درستی بدانید.

همانطور که می‌دانیم انگلیسی یک زبان بین المللی است و برای زندگی در خارج از کشور همه چیز در زندگی روزمره با شروع زبان انگلیسی می‌آید. ما در رسانه‌های اجتماعی روی چیزهای بیهوده زیاد می‌چرخیم. با وجود این بهتر است برای جلوگیری از این اتلاف وقت به کانال‌های یوتیوب افراد بومی آمریکایی یا هر کسی که به خوبی به این زبان صحبت می‌کند بپیوندید. حداقل یک سخنرانی نیم ساعته در روز تماشا کنید . با گوش دادن به تلفظ صحیح کلمات پی خواهید برد. راز تسلط در اینجاست. هرچه بیشتر درک کنید که چگونه یک کلمه را تلفظ کنید، اعتماد به نفس بیشتری برای صحبت کردن خواهید داشت و موفقیت‌های بشتری کسب خواهید کرد..

بخوانید : هر چه بیشتر بخوانید، مغزتان را با کلمات و عبارات جدید تغذیه می‌کنید. خواندن هر کتاب انگلیسی مورد علاقه شما به شما کمک می‌کند. با کتاب های داستان کودکان که درک زبان آن ساده است شروع کنید. سپس به آرامی به سراغ کتاب‌های دیگری که تخصصی‌تر هستند بروید.

برای درک بهتر و ایده عمیق این زبان ابتدا باید روزانه روزنامه خواندن یا هر چیزی که دوست دارید را تمرین کنید. چه رمان، چه کتاب غیرداستانی یا مجله. این به شما لذت فوق العاده ای می‌دهد که آن زبان را در زندگی روزمره احساس کنید.

مقاله پیشنهادی به شما  چگونه با دیگران انگلیسی صحبت کنیم | 7 تکنیک قدرتمند و اثبات شده

سیستماتیک ترین راه برای یادگیری زبان انگلیسی چیست؟

بنویسید : وقتی تا حدودی با زبان آشنا شدید، اکنون سعی کنید و بنویسید. با ساختن جملات کوچک و ساده شروع کنید. سعی کنید چیزهای اطراف خود را توصیف کنید یا ممکن است در مورد هر موضوعی که بیشتر به آن علاقه دارید بنویسید. هنگامی که یاد گرفتید جملات را به درستی بدون اشتباه بنویسید، اکنون سعی کنید پاراگراف‌های کوچک بنویسید. بعد از نوشتن آن را برای اشتباهات گرامری بررسی کنید. در صورت وجود، سعی کنید دوباره آن را تکرار نکنید.

کاغذی بردارید و هر آنچه را که در آن روز دیده‌اید، بنویسید. اولاً نمی‌توانید کلمات دقیقی را برای موقعیت خاص به دست آورید، اما همانطور که روز به روز تمرین می‌کنید واژگان بیشتری خواهید داشت و پر از پوشش موضوعی خواهید بود. پس از امروز شروع کنید. و به هدف تسلط مطلوب خود، در زبان انگلیسی دست یابید.

صحبت کردن : پس از یادگیری نوشتن زبان انگلیسی، اکنون سعی کنید صحبت کنید. صحبت کردن در ابتدا دشوار خواهد بود. برای افزایش اعتماد به نفس خود می‌توانید تمرین آینه را امتحان کنید. با نگاه کردن به آینه با خودتان صحبت کنید. آرام آرام قدم دیگری بردارید و سعی کنید با دوستان خود صحبت کنید. عجله نکن! آهسته برو. به آرامی شروع به گنجاندن بیشتر و بیشتر انگلیسی در زندگی روزمره خود کنید.

زمانی بود که نمی‌توانستیم کسی را پیدا کنیم که بتوانیم با او به انگلیسی صحبت کنیم. اما اکنون در زمان این انقلاب فناوری، راه‌های زیادی برای یافتن افرادی با شرایط مشابه شما وجود دارد. بسیاری از گروه‌های تلگرام یا هر چیز دیگری که به نظر شما مفید است، وجود دارد با آن شروع کنید.

شاید تعجب کنید که بدانید اولین نکته ربطی به یادگیری لغات یا گرامر انگلیسی ندارد. دانستن “چرا” مهمتر از “چگونه” است. قبل از اینکه به نحوه یادگیری سریع انگلیسی فکر کنید، به این فکر کنید که چرا می‌خواهید انگلیسی یاد بگیرید. همین الان یک قلم و کاغذ بردارید و دلایلی که می‌خواهید انگلیسی یاد بگیرید را یادداشت کنید. دلایل کلی و کلیشه ای ننویسید، بلکه به خودتان فکر کنید که انگلیسی چقدر برای شما خوب است. شما مجبور نیستید دلایل خود را به کسی بگویید.

مقاله پیشنهادی به شما  سخت ترین زبان های دنیا

دلیل شما برای ایجاد انگیزه در یادگیری زبان انگلیسی کافی است. هر چه انگیزه بیشتری برای یادگیری داشته باشید، سریع تر و آسان تر پیشرفت می کنید. در طول هشت مرحله بعدی، هر زمان که احساس کردید علاقه شما به یادگیری در حال کاهش است. این فهرست دلایل را بررسی کنید و به خود یادآوری کنید که چرا به زبان انگلیسی نیاز دارید. به عنوان مثال، اگر قصد مهاجرت دارید، یادگیری سریع زبان انگلیسی برای شما بسیار مهم و حیاتی خواهد بود. این سوال انگیزه ای برای مطالعه و تمرین بیشتر زبان ایجاد می کند.

راز موفقیت ما این است که هرگز نباید تسلیم شویم.

نقش اعتماد به نفس در یادگیری

اعتماد به نفس سیستماتیک ترین راه برای یادگیری زبان انگلیسی است . اول اعتماد به نفس داشته باش اعتماد به نفس کلید است سعی کنید سرحرف خود را به زبان انگلیسی باز کنید. در حین صحبت تردید نکنید. حرف بزن حتی اگر می‌دانی اشتباه می‌گویی اما حرف بزن . وقتی متوجه شدید که در اینجا اشتباه می‌کنید، دفعه بعد آن را اصلاح خواهید کرد. تا زمانی که به خودت فشار نیاوری، هیچ چیز به سراغت نمی‌آید. برخی از سریال‌ها و فیلم‌های هالیوودی را تماشا کنید، وقتی گوش می‌دهید، آن را بیشتر درک می‌کنید. مقالات موضوعات مورد علاقه خود را بخوانید.. هر چیزی که دوست دارید و به آن علاقه دارید. هر سوالی حاوی پاسخی در درون خود است. شخص باید عمیقاً در مورد یک مشکل فکر کند و راه های بسیاری برای غلبه بر آن فراهم کند. همانطور که سوال شما در مورد نکات تسلط به زبان انگلیسی است. اولین چیز این است که چگونه هر چیزی روان و آسان می‌شود و این می‌تواند صحبت کردن، نوشتن، خواندن یا… باشد. تمرین بر روی آن تنها راه حل برای عبور از آن است. در مورد پاسخ به سوال شما، انگلیسی زبانی وسیع و پر از واژگان، قوانین و بسیاری موارد دیگر است. اگر می‌خواهید مقدار مناسبی از آن را درک کنید، فقط باید تمرین کنید.

مقاله پیشنهادی به شما  اشتباهات رایج در یادگیری زبان انگلیسی

ابتدا سیستم یادگیری زبان برای زبان آموزان طراحی شده است. به همین دلیل بر رفع نیازهای خاص و منحصر به فرد زبان آموزان تاکید می کنند و سعی در رفع مشکلات و معضلات آنها دارند. این رویکرد باعث می شود که سیستم های یادگیری زبان متمرکزتر و خاص تر از مطالعه شخصی باشند.

سیستم های یادگیری زبان از محتوای جالب و متنوع برای حفظ علاقه و انگیزه شما استفاده می کنند. هر زمان که برای مدت طولانی روی یک موضوع تمرکز کنید، احتمال اینکه خسته و بی حوصله شوید، بیشتر می شود. به عنوان مثال، هیچکس دوست ندارد هر روز ساعت ها پشت میز بنشیند و کلمات انگلیسی را یاد بگیرد. سیستم های یادگیری زبان با تغییر و تبدیل موضوعات مختلف از این تکرار جلوگیری می کنند. اکثر سیستم های یادگیری زبان مهارت های گوش دادن، واژگان و دیگر مهارت ها را با هم ترکیب می کنند و باعث می شوند شش دانگ شما به درس توجه کند در حالی که مغز شما به بهترین و فعال ترین روش یاد می گیرد.

5/5 - (1 امتیاز)