فروشگاه کتاب زبان انتشارات دهکده زبان

زبان انگلیسی در مسافرت

زبان انگلیسی در مسافرت

انگلیسی را در هر زمان و مکان یاد بگیرید. اگر با قطار، خودرو به مسافرت می‌روید یا قصد سفر دارید بهترین زمان یادگیری زبان انگلیسی است، زیرا در فضای باز ذهن باز است و شما بهتر می‌‎توانید تمرکز داشته باشید. در این زمان از استرس های شهری هم دور هستید. در هنگامی که سفر می‌کنید سعی کنید، اطراف خود را به زبان انگلیسی و خوب و روان توصیف کنید، اینطوری مکالمه زبان انگلیسی شما هم بهتر می‌شود. حتما قبل از سفر با خرید عمده کتاب از انتشارات کتاب‌های مورد نیاز خود را تامین کنید تا در سفر از آنها استفاده کنید.

زمان بازدید از اماکن تفریحی زبان بیاموزید

قسمت دیگری از روز که اغلب نادیده گرفته می شود بیشتر به تفریح میگذرد که معمولا وقت زیادی را برای یادگیری در این زمان نمی گذارند، زمان گشت و گذار در هنگام مسافرت است که زمان خوبی برای یادگیری است. به جای اینکه فقط نظاره‌گر باشید بهتر است هنگامی که به جایی مثل موزه می‌روید، که توریست های خارجی زیادی هم آنجا هستند.

زبان انگلیسی را یاد بگیرید و آن را تقویت کنید. اطراف خود و چیزی را که می‌بینید به زبان انگلیسی بنویسید و بخوانید تا زبا انگلیسی شما تقویت شود. اگر در سفر کسی را می شناسید که انگلیسی صحبت می کند، چرا از او نخواهید شما را راهنمایی کند وسعی کنید مهارت های او را در مکالمه انگلیسی یادبگیرید و تمرین کنید. نه تنها به شما کمک می‌کند زبان انگلیسی خود را بهبود ببخشید.

در هنگام سفر آهنگ به زبا انگلیسی گوش دهید

موسیقی هم نشاط آور است هم شما را به یادگیری هرچه بهتر و سریع تر زبان تشویق می‌کند. سعی کنید سبک های مورد علاقه موزیک خود را به زبان انگلیسی در هنگام سفر و تماشای مناظر گوش کنید، که هنگام سفر بسیار لذت بخش هم برایتان خواهد بود هم یادگیری زبان انگلیسی شما را بهتر می‌کند.

مقاله پیشنهادی به شما  تقویت مهارت Speaking

با زبان انگلیسی در سفر دوست شوید

دوست شدن با زبان انگلیسی در سفر یکی از رازهای موفقیت آمیز یادگیری یک زبان جدید است. زمانی که به رسانه ها در گوشی خود سری می‌‌زنید بهتر است به کانال های زبان انگلیسی نگاهی بیندازید، در این صورت به شما این امکان می دهد در زمان های مختلف روز به یادگیری ادامه دهید، این روش راهی عالی برای تقویت زبان انگلیسی شما است.

لذت بخش کردن سفر با یادگیری زبان انگلیسی

در اوقات فراغت خود و تنوع در سفر به خصوص هنگامی که با فناوری های دیگری مانند تماشای فیلم و خواندن اخبار ترکیب شود. بهترین زمان است که در سفرتان با یکی از این روش ها انگلیسی خود را بهتر کنید. اگر مبتدی هستید که می خواهید انگلیسی را روان صحبت کنید یا مهارت های مکالمه انگلیسی روزانه خود را بهبود ببخشید، این روش ها برنامه هایی هستند که به برنامه یادگیری زبان انگلیسی در سفر اضافه کنید تا به شما کمک کند زبان انگلیسی را سریع یاد بگیرید.

یادگیری زبان انگلیسی در سفر بهترین گزینه برای پرورش زبان انگلیسی در خودتان است. همیشه به این فکر کنید یادگیری زبان انگلیسی مسیری است که می‌‌توانید مانند سفر کردن به یک مکان و دیدن وشنیدن موضاعات جدید می تواند به همان اندازه برایتان جذاب باشد.

کسب اعتماد به نفس

با تسلط بر زبان انگلیسی قبل از رفتن به مسافرت می‌توانید اعتماد به نفس دلخواه خود را ایجاد کنید زیرا در برقراری ارتباط با افراد دیگر موفق تر خواهید بود و در برآوردن نیازهای خود نیر توانمند خواهید بود که این عوامل بر میزان اعتماد به نفس شما مهم ترین عامل است.

به یکی از کشور های انگلیسی زبان سفر کنید

اگر می‌توانید به یکی از کشور های انگلیسی زبان کانادا، امریکا،انگلیس و بریتنیا سفر کنید و سعی کنید با زبان و لحجه گویش زبان انگلیسی آشنا شوید تا مکالمه انگلیسی خوبی داشته باشید. زبان انگلیسی در مسافرت بهترین زمان یادگیری است و سعی کنید دوستان انگلیسی بسیاری در این سفر ها پیدا کنید و از آنها کمک بگیرید تا انگلیسی شما بهتر شود. هر چه در یادگیری زبان انگلیسی کوشا باشید بهتر و سریع تر آن را یاد می‌گیرید.

مقاله پیشنهادی به شما  آیا یادگیری زبان بدون گرامر امکان پذیر است؟

سعی کنید هنگامی که در سفر های انگلیسی زبان یا کشور های دیگر هستید هرکاری که انجام می‌دهید در ذهن خود یا به زبان انگلیسی آن را ترجمه کنید و با دوستان و خانواده زبان انگلیسی و کلمات و لغات به صورت بازی و خلاقانه انجام دهید. این روش هم برایتان دلپذیرتر خواهد بود هم راحت زبا انگلیسی را یاد می‌گیرید. با انگلیسی در سفر مانند یک دوست وعضوی از خانوادتان همراه باشید تا همیشه در ذهنتان باشد و آن را فراموش نکنید  هرچه انگلیسی را به سمت خود بکشید و به یادگرفن آن نزدیک شوید هم مکالمه تان تقویت می‌شود هم زبان انگلیستان تقویت می‌شود  و مسیر یادگیری برایتان هموار تر می‌شود.

من مطمئن هستم که حداقل یک بار در زندگی خود، با ملاقات با فردی با فرهنگ متفاوت، از اینکه نتوانستید با این شخص صحبت کنید، پشیمان شده اید. آیا تا به حال این وضعیت برای شما اتفاق افتاده است؟ شما برای تعطیلات به شهر مورد علاقه خود می آیید، اما نمی توانید با کسی صحبت کنید زیرا همه به غیر از زبان مادری شما فقط انگلیسی صحبت می کنند. گاهی اوقات می خواهید چیزی بخرید یا آدرس بخواهید، یا در مورد شهر یا ساختمان ها سوالی دارید اما نمی توانید از آن عبور کنید. در بهترین حالت، شما یک همراه دارید که به زبان و انگلیسی شما مسلط است و باید همیشه با او باشید.

همکار شما به سرعت با همه صحبت می کند، همه به سؤالات شما پاسخ می دهند و گاهی اوقات به چیزی خنده دار می خندند. اما شما در گوشه ای ایستاده اید و نمی دانید مشکل چیست. شما یک تجربه فرهنگی عالی را از دست می دهید زیرا نمی توانید در بحث با آنها شرکت کنید.

5/5 - (2 امتیاز)