فروشگاه کتاب زبان انتشارات دهکده زبان

گرفتن مدرک تافل زبان انگلیسی

گرفتن مدرک تافل زبان انگلیسی

چرا گرفتن مدرک تافل ضروری است؟

اگر در صدد استفاده از طرح های تخفیفی برای فروش عمده کتاب زبان هستید بهتر است از مطلبی که برای شما تهیه کردیم بازدید نمایید. گرفتن مدرک تافل  باید در لیست آن کارهایی قرار گیرد، که در اولویت ما هستند. امروزه تنها داشتن سواد دانشگاهی و در دست داشتن مدرک های دانشگاهی، دالی بر با سواد بودن فرد نیست. اما باید کتاب زبان درست در این زمینه مطالعه کند. اگر فرد، با دارا بودن مدرک تحصیلی به زبان انگلیسی مسلط نباشد، از نظر جوامع بین امللی، بی سواد به شمار میرود..  بنابراین کسب مدرک تافل زبان، برای تمام افراد امروزی، که برای کسب وکار خود  در تعامل با کشورهای خارجی هستند و همچنین افرادی که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند ضروری می باشد. و برای افراد عادی کسب این مدرک گزینه های بهتری را از نظرکاری، محل زندگی، تحصیلی در اختیارشان قرار خواهد گذاشت.
امروزه کارکردن باگوشی های اندروید، رایانه و دیگر سیستم عامل ها، نیازمند آشنایی بازبان انگلیسی میباشد و امروزه در اکثر مشاغل، دانستن زبان انگلیسی سبب گستردگی کسب و کارشان خواهد شد. همچنین دوزبانه بودن، به ما کمک میکند تا نیم کره ی راست وچپ ذهن باهم فعالیت کند و در نتیجه، حافظه ای قوی تر، خلاقیتی بالاتر و ذهنی بازتر را برایمان به ارمغان خواهد آورد، و در حل مسائل تواناتر خواهیم بود.

بسیاری از دانش آموزان و زبان آموزان به خصوص نسل جوان با کلمه تافل و مراحل اخذ مدرک تافل آشنا هستند. از 2006، افراد زیادی با این مصیبت دست و پنجه نرم کرده اند. آزمون تافل آزمونی است که مهارت های زبانی شما را می سنجد. این آزمون معیار دانش بزرگسالان در مراکز علمی و دانشکده ها در کل جهان است

تافل مخفف عبارت  Test of English as a foreign language است. یک آزمون استاندارد برای سنجش سطح زبان افراد که برای زبان انگلیسی غیر بومی استفاده می‌شود که برای تحصیل و کار در خارج از کشور توصیه می‌شود. آیلتس و تافل دو سوال زبان انگلیسی هستند که در سراسر جهان مطرح می شوند.

مقاله پیشنهادی به شما  تقویت Listening در ۵مرحله

یک سازمان خصوصی که خدمات تحقیقاتی آموزش (ETS) را ارائه می‌دهد، این آزمون را به طور رسمی ثبت می‌کند و مسئولیت توسعه و مدیریت آن را بر عهده می‌گیرد. پس از انجام آزمون و اعلام نتایج، این سازمان نتایج مورد نیاز در داده های نمونه را ارسال می کند.

این جشنواره در 180 کشور جهان برگزار می شود. با مدرک تافل می توانید بهترین فرصت ها را در بسیاری از کشورها کسب کنید و اگر در ایران هستید می توانید از این مدرک برای نشان دادن سطح زبان پیشرفته خود استفاده کنید. این گواهینامه آزمون به مدت 2 سال اعتبار دارد.

 

معنای لغوی تافل

کلمه tafel مخفف Test of English a foreign language به معنی آزمون زبان انگلیسی می باشد.
برای ثبت نام در دانشگاه ها و موسسات بین المللی ارائه مدرک تافل ضروری میباشد. اما، این بدان معنا نیست که بدون مدرک قادر به ثبت نام، در این دانشگاه ها نیستیم
برخی از دانشگاه ها در خارج از کشور بدون داشتن مدرک تافل، نیز دانشجو می پذیرد. به شرط یادگیری زبان وگرفتن مدرک تافل بعد از پذیرش نیز، می باشد.اما در هر صورت ارائه این مدرک چه قبل و چه بعد از ثبت نام واجب وضروری میباشد.

محل برگزاری آزمون تافل

این آزمون در موسسه های فرهنگی هنری و رسمی، در دانشگاه های معتبر کشور، برگزار میشود. اعلام نتایج آزمون به مدت 14 روز بعداز برگزاری آزمون از سایتETS اعلام خواهد شد. همچنین می توانید از همان جا به طور مستقیم وآنلاین نتیجه ی آزمون خود را به دانشگاههای معتبر دیگر ارسال کنید.
چناچه به نمره ی دریافتی از آزمون خود اعتراض داشته، می توانید تا یک ماه پس از دریافت نتیجه ی آزمون درسایت ETS، به نمره ی خود اعتراض کنید و درخواست بررسی دوباره دهید.
برای آمادگی قبل از شرکت در آزمون، از نمونه سوالات آموزن تافل به صورت آنلاین و کاملا رایگان استفاده کنید و خود رامحک بزنید همچنین آمادگی خودرا مورد بررسی قرار دهید.

مقاله پیشنهادی به شما  یادگیری زبان از کودکی

هزینه ی ارسال کارنامه به دانشگاه های دیگر

قبل از برگزاری آزمون تافل هزینه ای از زبان آموز دریافت میشود که این هزینه به عنوان ارسال کارنامه ی خود به چهار دانشگاه در خارج از کشور برای شما در نظر گرفته میشود. که درصورت ارسال کارنامه به بیش از چهار دانشگاه ها هزینه ای دیگرباید پرداخت کنید که این هزینه معادل 15دلار می باشد. که سایت ETSبدین منظور بسته های تخفیفی برای پرداخت هزینه های کمتر را ارائه کرده است.

برای گرفتن مدرک تافل گرامر را بیاموزید با یادگرفتن گرامر خواندن و نوشتن در زبان اتگلیسی را به خوبی می آموزید. همواره با استفاده از خواندن  کتاب ها ورمان های انگلیسی مهارت ریدینگ را تمرین کنید و مهارت خوانش خود را تقویت کنید.

به زبان انگلیسی برای خود برنامه ریزی کنید

می توانید لیست خرید روزانه ی خود را به زبان انگلیسی یادداشت کنید. یا برای تمرین و قبولی  در آزمون تافل یک برنامه ریزی درسی به زبان انگلیسی برای خود انجام دهید. آموزش دادن یک راه موثر در تقویت یادگیری می باشد جیزی که آموخته اید را به دیگران آموزش دهید و اگر حتی چیزی را درست متوجه نشده اید در توضیح و تحلیل در مقابل دیگران به بینشی دست خواهید یافت.  اگر کودکی در اطرافتان هست می توانید بازی آموزشی با کودک انجام دهید و ضمن آموختن زبان انگلیسی به کودک به تقویت های مهارت های خود بپردازید.

امتیازدهی به post