فروشگاه کتاب زبان انتشارات دهکده زبان

مانند زبان مادری خود به انگلیسی صحبت کنید

مانند زبان مادری خود به انگلیسی صحبت کنید

آیا تا بحال به این فکر کردید که چگونه می‌توانید مانند زبان مادری خود به انگلیسی صحبت کنید؟ هرچه بیشتر در معرض زبان باشید، بهتر است. آنچه در ادامه می آید اساساً برای هر زبانی صادق است. اگر دوستان بومی زبان دارید، تا جایی که می توانید با آنها صحبت کنید، اصطلاحات و افعال و عباراتی را گوش دهید و به خاطر بسپارید. حس شوخ طبعی را در زبان نیز توسعه دهید! یادگیری زبان انگلیسی بدون معلم نیز ممکن است اما به شرط تمرین کافی و مفید. با خرید عمده کتابهای خودآموز زبان انگلیسی با تخفیف عالی می‌توانید یادگیری سریع را برای رقم بزنید.

تماشای فیلم: ژانرهای مختلف فیلم را تماشا کنید، زیرا دارای سبک های مختلف یک زبان هستند و آنها را با لهجه های مختلف تماشا کنید. فقط روی یکی تمرکز نکنید.

به موسیقی و متن آهنگ گوش دهید. خواندن کتاب ها. زیاد بنویسید و حرف بزنید. کلمات و روش های جدید بیان چیزها را بیاموزید. بازی کنید. از برنامه ها استفاده کنید اگرچه ممکن است احساس کنید تقریباً همه چیز را می‌دانید، همیشه چیز جدیدی وجود دارد که ظاهر می‌شود.

اشتباهات خوب هستند، شما مرتکبشان می شوید، از آنها درس می گیرید و ادامه می دهید. کودکان در زبان مادری خود اشتباهات زیادی مرتکب می شوند، این چیزی است که از آن یاد می‌گیرند. مانند بچه‌ها از اشتباهات خود درس بگیرید.

تا جایی که می توانید از زبان استفاده کنید. با خودت صحبت کن کلماتی را که نمی‌توانید به خاطر بسپارید یا نمی‌دانید، گرامر یا هر چیز دیگری که درست به نظر نمی‌رسد را یادداشت بردارید و بروید بررسی کنید.

 

مانند زبان مادری خود به انگلیسی صحبت کنید

 

هر چه بیشتر در زبان غوطه ور باشید، یادگیری آسان تر است.

چرا خارجی ها اغلب یک زبان را به خوبی یاد نمی‌گیرند، حتی زمانی که در مکانی زندگی می‌کنند که به آن زبان صحبت می شود. چون به اندازه کافی اهمیت نمی‌دهند. اگر مطالعه کنید و از هر چیزی و هر چیزی که در اطرافتان است بیاموزید و به همه چیز توجه کنید، یاد خواهید گرفت.

مقاله پیشنهادی به شما  زبان انگلیسی خود را از طریق خواندن تقویت کنید

بنابراین، هر چه در حین تمرکز و یادگیری، منفعل و فعال تر باشید، بیشتر یاد می گیرید. هرچه بیشتر یاد بگیرید، بیشتر متوجه کمبودهای خود می‌شوید. و هنگامی که این مقدار را بدانید، شکاف ها را پر می‌کنید. در ذهن من (حتی به عنوان یک زبان مادری، کلمات یا عبارات جدیدی وجود دارد که هر روز یاد می‌گیرم). تا زمانی که می دانید چه کاری انجام می دهید و در واقع آن را انجام می دهید و اراده دارید، مطمئناً پیشرفت خواهید کرد.

اساساً نیاز به تمرین دارد. این بدان معناست که بیشتر با افرادی که انگلیسی را به عنوان زبان اول صحبت می کنند صحبت کنید.

برای صحبت کردن به زبان انگلیسی مانند یک بومی، باید مکالمه و لحن را تمرین کنید و همچنین دایره لغات خود را طوری بسازید که کلمات را برای هر موقعیتی شامل شود. شما نمی توانید یاد بگیرید که چگونه انگلیسی را روان صحبت کنید مانند یک زبان مادری از روی یک کتاب، مهم نیست که چقدر سخت مطالعه می کنید، دلیل آن این است که یاددگیری روان صحبت کردن انگلیسی مانند یک زبان مادری به زبان انگلیسی در کشورهای غیر انگلیسی می تواند دشوار باشد زیرا برای گوش دادن یا صحبت کردن به آن تمرین زیادی نمی‌کنید. مانند یک زبان مادری از هر زبان، مهم نیست که چقدر سخت مطالعه می کنید. شما باید هر روز به طور فعال از آن استفاده کنید. اگر زبان مادری انگلیسی زیادی را نمی دانید، گفتن این کار آسان تر از انجام آن است. بنابراین چگونه می توانید یاد بگیرید که مانند یک بومی انگلیسی صحبت کنید، بدون اینکه به یک کشور انگلیسی زبان بروید؟

 

نکاتی برای صحبت کردن به زبان انگلیسی مانند یک بومی

چگونه انگلیسی را مانند یک بومی صحبت کنیم. اطراف خود را با متون انگلیسی، کتاب ها، رسانه ها احاطه کنید. تماشای فیلم با زیرنویس انگلیسی یا سریال به زبان انگلیسی. مقالات انگلیسی را بخوانید که با مقالات کوتاه شروع می شود و با پیشرفت به کتاب های طولانی تر می‌رسید. هر زمان که ممکن است صحبت کردن به زبان انگلیسی را تمرین کنید. همه اینها نکات بسیار خوبی برای صحبت کردن به زبان انگلیسی مانند یک بومی هستند، اما ممکن است بدون حمایت معلم رعایت آنها دشوار باشد. یکی از اصلی‌ترین چیزهایی که زبان آموزان سطح پایین به آن نیاز دارند، اعتماد به نفس لازم برای درگیر شدن طبیعی در مکالمه است. برای داشتن اعتماد به نفس بیشتر در زبان انگلیسی ممکن است کمی طول بکشد، اما هر بار که تلاش می کنید پیشرفت می‌کنید

مقاله پیشنهادی به شما  چگونه یادگیری یک زبان جدید به رشد مغز کمک می کند

 

چگونه مانند یک زبان مادری انگلیسی صحبت کنیم

در بسیاری از کشورها، دروس انگلیسی بیشتر بر روی نوشتن متمرکز است و نه واقعاً بر روی صحبت کردن، بنابراین دانش آموزان فرصت زیادی برای تمرین تلفظ روان ندارند. برای یادگیری نحوه صحبت کردن به انگلیسی مانند یک انگلیسی بومی، بهترین مکان برای پیشرفت شما قرار گرفتن در محیط انگلیسی زبان است. هر چه بیشتر  زبانی که سعی در یادگیری آن را دارید بشنوید و صحبت کنید بهتر است.

لهجه های مختلف را بشناسید

زبان انگلیسی دارای لهجه های مختلفی است، از تگزاسی تا نیویورک. مانند فارسی زبانان تهران، اصفهان و شیراز به گویش های مختلف صحبت می کنند. بهتر است به زبان های انگلیسی ایرلندی، ولزی، اسکاتلندی، استرالیایی و کانادایی گوش دهید. برای این کار در اینترنت جستجو کنید و ویدیوهایی را با لهجه های مختلف تماشا کنید تا آشنا شوید. روی یکی از این لهجه‌ها تمرکز کنید، جایی که می‌خواهید بعداً کار یا تحصیل کنید. این را هنگام مطالعه در نظر داشته باشید؛ برای بهبود گفتار انگلیسی خود، مثلاً اگر می خواهید برای تحصیل در آمریکا یا کانادا بروید، باید Friends را که لهجه آمریکایی دارد، نه Peaky Blinders را که لهجه سنگین انگلیسی دارد تماشا کنید.

امتیازدهی به post