فروشگاه کتاب زبان انتشارات دهکده زبان

بهترین سریال‌های زبان انگلیسی برای تماشا

بهترین سریال‌های زبان انگلیسی برای تماشا

آیا برای یادگیری زبان انگلیسی به دنبال بهترین سریال‌های زبان انگلیسی برای تماشا هستید؟ دراین مقاله می‌خواهیم  تعدادی از بهترین‌ها را در هر ژانر به صورت تصادفی به شما دوستداران فیلم و زبان انگلیسی توصیه کنیم. در کنار سریال می‌توانید از مجموعه top notch برای بالا بردن مهارت خود در زبان انگلیسی استفاده نمایید.

 

بهترین سریال‌های زبان انگلیسی برای تماشا

Breaking Bad بریکینگ بد (2008-2013) : یکی از بهترین سریال‌های تلویزیونی که تا کنون ساخته شده است. این یک سریال درام جنایی درباره مردی است که والتر وایت، معلم شیمی، متوجه می‌شود که سرطان دارد و تصمیم می‌گیرد تا برای بازپرداخت بدهی‌های پزشکی خود وارد تجارت مواد مخدر شود. این یک سریال بسیار عالیست.
Game of Thrones بازی تاج و تخت (2011): این مادر تمام سریال های تلویزیونی است که تا به حال ساخته شده است. وقتی شروع به تماشا کنید پایانی نخواهد داشت. ژانر آن درام فانتزی است.
FRIENDS دوستان (1994-2004): بهترین کمدی که تا کنون ساخته شده است. این داستان شش دوستی است که در منهتن زندگی می‌کنند و در ماجراجویی‌های زیادی با یکدیگر آرامش و همراهی را تجربه می‌کنند.
Peaky blinders کورهای پیکی (2013) : یک سریال درام جنایی است که همه چیز را مانند موسیقی، هیجان، سبک، گفتگو، بازیگری، داستان می‌دهد. می‌توانید آن را پدرخوانده همه سریال های تلویزیونی بنامید.
بهترین سریال‌های زبان انگلیسی برای تماشا
The Walking Dead مرده متحرک(2010) : یکی از بهترین سریال‌های تلویزیونی است و بسیار اعتیاد آور است. این فیلم بر اساس گروهی از بازماندگان به رهبری افسر پلیس ریک گرایمز است که پس از انتشار یک آخرالزمان زامبی در سراسر ایالات متحده اتفاق میفتد و آن‌ها در جستجوی یک خانه امن و مطمئن هستند.
Dexter دکستر(2006-2013) : چهار فصل اول دکستر بسیار شگفت انگیز است. داستان دکستر مورگان، مردی با تمایلات قتل، زندگی دوگانه ای دارد. او در طول روز به عنوان تکنسین پزشکی قانونی در اداره پلیس کار می‌کند و در اوقات فراغت عاملان شنیع را می‌کشد.
Narcos نارکوس(2015) : Narcos یک سریال درام جنایی است. دو فصل اول بر اساس زندگی پادشاه مواد مخدر، پابلو اسکوبار است. فصل سوم بر اساس کارتل کالی است.  وقت شما ارزش دیدن آن را دارد.
House of Cards خانه کارت(2013): اگر به سیاست علاقه دارید، پس این برای شماست. این نمایش، دیدگاه شما را نسبت به سیاست تغییر می‌دهد و شما را نسبت به هر چیزی که در سراسر جهان می‌گذرد مشکوک می‌کند. کوین اسپیسی یکی از بهترین هاست. حتماً باید تماشا کنید.
Prison break فرار از زندان(2005-2017):  فصل اول فرار از زندان در بین تمام سریال های تلویزیونی بهترین است. اگر می‌خواهید سریالی هیجان انگیز را ببینید، آن را دنبال کنید.
True Detective کارآگاه واقعی(2014) :  فصل اول با بازی متیو مک کانهیبه، سادگی خارج از این دنیا است.. تماشای آن را به همه توصیه می‌کنم.
Fargo فارگو(2014) : یکی از دست کم گرفته شده‌ترین سریال‌های تلویزیونی است. اگر عاشق سریال‌های جنایی کمدی سیاه هستید، باید تماشا کنید.
Sherlock شرلوک(2015) : بندیکت کامبربچ در نقش هرلوک هلمز و مارتین فریمن در نقش دکتر جان واتسون ایفای نقش می‌کنند. حتما تماشا کنید.
Suits کت و شلوار(2011) :  یکی از بهترین سریال‌های تلویزیونی شرکتی که من تماشا کردم. هر شخصیت شگفت انگیز است.
خانواده مدرنModern family : این بهترین سریال کمدی بعد از دوستان است. این نمایش حول محور سه خانواده با مشکلات، درگیری‌ها و مسائل مربوط به فرزندپروری است.
آقای ربات Mr Robot : برای همه فناوران شامل برخی از زبان‌های تخصصی کامپیوتری است. درام شدید با صحنه‌های واقعاً جذابی که شما را با افکار بی‌قرار درگیر می‌کند.
وست ورلد Westworld : فکر می‌کنم این اولین سریال تلویزیونی مبتنی بر هوش مصنوعی باشد. داستان شگفت انگیز. شامل پارک موضوعی آینده‌نگر و مواردی از این دست. بسیار جدید و متفاوت است.
شکستن بد Breaking bad: این سریال طرفداران بسیار زیادی دارد به طوریکه اگر آن را تماشا کنید تا آخر عمر به این سریال می‌چسبید! این سریال تصور شما را نسبت به همه چیز تغییر خواهد داد. یک معلم شیمی که برای خدمت به خانواده اش متمایل است پول به دست آورد، زیرا در حال مرگ بر اثر سرطان است.
سیلیکون ولیSilicon valley: برای افرادی که رویای راه اندازی دارند. من عاشق تماشای سه فصل آن بودم. هر شخصیت در اینجا کامل است.موضوع این سریال جذاب دانستن داستان درونی غول‌های فناوری و نحوه مبارزه آنها با محکوم کردن است، باید تماشا کنید.
کالیفرنیکیCalifornication : داستان یک نویسنده مبارز که با اعتیاد جنسی و مواد مخدر خود مبارزه می‌کند. همچنین بسیار سرگرم کننده و درخشان است. تماشای اینکه چگونه قهرمان اصلی لباس، نگرش و رفتار خود را همیشه حفظ می‌کند شگفت انگیز است.
خانه کارت Card house: اگر سیاست کیف شماست، پس چیزی است که در آن وسواس خواهید داشت. مردم تمایل دارند فکر کنند که این فقط در مورد سیاست است، اما اینطور نیست، همه چیز در مورد عواملی است که بر سیاست تأثیر می‌گذارد، شخصی که اطراف آن می‌چرخد ​​شخصی به نام فرانسیس آندروود است. مردی که اصیل و دیوانه هم هست، می‌تواند برای به دست آوردن هر چیزی که می‌خواهد، یا می‌توان گفت، تمام تلاشش را بکند. او کسی است که سیاست حول آن می‌چرخد.

 تئوری بیگ‌بنگ

The Big Bang Theory یک سریال سرگرم کننده و مدرن است. پس از تماشای 279 قسمت از این سریال در دوازده فصل، ساعت ها به مطالعه زبان انگلیسی خواهید پرداخت. این سریال آمریکایی درباره چهار دانشمند و همسایه آنها، دختری زیبا و عاشق بازیگری است. شخصیت هایی از جهان های مخالف؛ اما در نهایت با هم کنار می آیند و حتی عاشق هم می شوند. شخصیت های این سریال شایان ستایش هستند و ماجراهای روزانه آنها حتی به زبان انگلیسی به راحتی قابل پیگیری است.

مقاله پیشنهادی به شما  نقش انگلیسی در زندگی افراد عادی چیست؟

از نظر یادگیری زبان
موضوعات این مجموعه جالب است. کلمات به کار رفته در آن بسیار واضح است و گفتار شخصیت ها نیز قابل درک است. شخصیت ها از اصطلاحات علمی کمی استفاده می کنند. اما آنها انتظار ندارند حتی بینندگان انگلیسی زبان بیشتر این اصطلاحات را درک کنند. پس فکر نکنید که این اصطلاحات فقط برای شما سخت است. سعی نکنید تمام لغات فنی و تخصصی که برایتان بی فایده است را یاد بگیرید. در کل سریال «تئوری بیگ بنگ» از نظر زبانی بسیار جذاب است. همچنین قسمت های سریال کوتاه هستند و به راحتی می توانید چندین قسمت را پشت سر هم تماشا کنید.

5/5 - (3 امتیاز)