فروشگاه کتاب زبان انتشارات دهکده زبان

فروش عمده کتاب زبان

فروش عمده کتاب زبان

انتشارات دهکده زبان با بیش از دو دهه تجربه و سابقه‌ی درخشان و خدمت رسانی عالی در راستای فروش عمده کتاب زبان چاپ و انتشارات کتاب‌های زبان انگلیسی و دیگر زبان‌های خارجی، فعالیت خود را آغاز کرده است. این انتشارات در زمینه‌ی خرید کتاب زبان با تخفیف و انتشار کتاب های زبان انگلیسی و سایر زبان‌های خارجی و برترین کتاب‌ها برای شرکت در آزمون‌های بین‌المللی و سایر کتاب‌های درسی برای مدارس و دانشگاه‌ها… فعالیت داشته و همواره در ارائه خدمات، به روزتر و جدیدتر به هموطنان عزیز می‌کوشد.

انتشارات دهکده زبان در زمینه‌ی فروش عمده کتاب زبان نیز خدمات فراوانی را ارائه کرده و این فعالیت را به صورت تخصصی و اصولی با سایر موسسات، آموزشگاه‌ها، دانشگاه‌ها، فروشگاه‌های کتاب مدارس و سایر مراکز فرهنگی و فروش عمده آغاز کرده است و در این زمینه دارای بیش از 20 سال تجربه‌ی کاری موفق، می‌باشد.



خرید کتاب زبان با تخفیف
همانطور که قبلا در مورد بهترین روش‌های یادگیری زبان انگلیسی صحبت کردیم، یکی از اساسی‌ترین و مهم‌ترین مراحل یادگیری زبان انگلیسی، انتخاب بهترین کتاب آموزشی است. به دلیل این نیاز، ما لیستی از پرفروش‌ترین کتاب‌های برتر زبان انگلیسی که می‌توانید به صورت عمده با قیمت فوق العاده خریداری کنید اشاره می‌کنیم.
این سوال که کدام کتاب بهترین کتاب برای یادگیری است و چرا؟ زیرا بهترین کتاب باید با سطح، سن، نوع تحصیلات و هدف شما مطابقت داشته باشد. آیا زبان انگلیسی را در سطح مقدماتی، متوسط ​​یا پیشرفته مطالعه می کنید؟ شما یک نوجوان هستید یا یک کودک؟ آیا از طریق سرگرمی بهتر یاد می‌گیرید یا متن؟ البته می توانید برای یادگیری از فیلم فرندز برای یادگیری زبان استفاده کنید. آیا می‌خواهید انگلیسی را برای مدرسه یاد بگیرید یا فقط برای یک سفر توریستی؟ اما در این مطلب فرض می‌کنیم که می‌خواهید زبان را به طور کلی از مبتدی تا حرفه ای ​​یاد بگیرید و برای آزمون‌های پیشرفته مانند تافل و آیلتس و یا مهاجرت و … آماده شوید پس با ما همراه باشید با معرفی بهترین کتاب‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی:
  1. Oxford phonics world
  2. Family and friends
  3. New Big Fun
  4. First Friends
  5. Oxford Word Skills
  6.  American english file
  7. Connect
  8. Top-notch
  9. Pocket
  10. Big English
  11. Super Safari
  12. Summit
  13. Touch Stone


11 12 13 14 15

16 17 1819 20

21 22211

خرید کتاب عمده

کتاب زبان خارجی مهمترین و اصلی ترین ابزار یادگیری در چالش های آموزش زبان است. یادگیری زبان خارجی با استفاده از کتاب زبان خارجی یکی از چالش برانگیزترین کارها در بین مردم امروز است. زیرا همیشه سوالاتی مانند: بهترین کتاب درسی انگلیسی برای مبتدیان چیست؟ از کجا می توانم کتاب های آموزش زبان انگلیسی خانگی و کتاب های آموزش زبان انگلیسی را تهیه کنم؟ مناسب ترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان و کتاب های آموزش خانگی و خود آموز انگلیسی برای کودکان کدامند؟ هر کتاب چه مهارتی را تقویت می کند؟ چه زبانی را باید شروع کنم و زبان های دیگر را بیاموزم؟

 

خرید عمده کتاب زبان

در ابتدا باید گفت که یادگیری و خرید عمده کتاب زبان مانند یادگیری هر مهارت دیگری از سنین پایین و کودکی می تواند بهتر و موثرتر باشد. زیرا کودکان در هر موضوعی مستعد یادگیری هستند. اما فراموش نکنید که برای یادگیری زبان هیچ وقت دیر نیست و هر وقت ماهی را از آب بیرون بیاورید تازه است. شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که علاقه مند به یادگیری زبان انگلیسی سطح بالا یا زبان خارجی غیر از انگلیسی هستید، پس تا انتهای متن با ما همراه باشید تا پاسخ تمام سوالات خود و کتاب های زبان خارجی را که در دهکده زبان پیدا کنید.

 

پخش کتاب زبان انگلیسی

به طور کلی اکثر فروشگاه های فروش کتاب به دنبال تامین کننده های معتبر و مناسب هستند. در این بین حتی آموزشگاه های زبان نیز برای دانشجویان خود به دنبال تهیه کتاب زبان با قیمت و شرایط مناسب می‌باشند. انتشارات دهکده زبان همیشه برای حمایت از زبان آموزان و مردم عزیز تمامی کتاب های خود را با قیمت بسیار مناسب و تخفیف بی نظیر ارائه می‌کند. دهکده زبان به عنوان یک مرکز معتبر و با قدمت بیش از 20 سال برای پخش کتاب زبان انگلیسی و البته زبان های خارجی دیگر فعالیت و خدمت رسانی می‌کند.

پخش کتاب زبان انگلیسی با تخفیف بالا و قیمت مناسب کاری ویژه است اما ویژه تر از آن ارائه کتاب های با کیفیت چاپ عالی و صحافی فوق العاده است. دهکده زبان این ضمانت را به شما عزیزان میدهد که در پخش کتاب زبان انگلیسی با دقت بسیار بالا نظارت میکند و تمامی کتاب های دریافتی توسط مشتریان عزیز سالم و با کیفیت باشند. همچنین برای تامین کتاب های خود نیازی ندارید به انتشارات های مختلف مراجعه کنید. کافیست هرآنچه نیاز دارید را از ما بخواهید تا برای شما آماده و ارسال کنیم.

یکی از خدمات مهم ما در پخش کتاب زبان انگلیسی سرعت بسیار بالا برای ارسال میباشد. شما عزیزان پس از سفارش اگر تهران باشید در همان روز و اگر در شهرهای دیگر باشید نهایت تا 24 ساعت بعد می‌توانید کتاب های خود را دریافت کنید.

 

چرا از انتشارات دهکده زبان خرید کنیم؟

اجازه دهید با یک مثال برای شما شرح بدم که چرا باید سفارشات کتاب های زبان خود را از انتشارات دهکده زبان تهیه کنید. فرض کنید شما مدیر یک فروشگاه کتاب و یا آموزشگاه زبان هستید و نیاز به خرید مثلا 20 عنوان کتاب دارید و از هرکدام از این عناوین یک تعداد مشخصی را می‌خواهید سفارش دهید. با انتشارات‌های دیگر تماس می‌گیرید و فقط میتوانید 15 عنوان را در چندین انتشارات مختلف پیدا کنید. مثلا عنوان 1 تا 4 را انتشارات A داره و عنوان 5 تا 8 را باید از انتشارات B تهیه کنید و عنوان 9 تا 12 را از انتشارات C و همچنین عناوین 13 تا 16 را از انتشارات D تهیه می‌کنید و باقی کتاب های مورد نیاز خود را هم پیدا نمی‌کنید.

خوب تا اینجا شما از 4 انتشارات مختلف کتاب های خود را تهیه کردید ولی اگر قرار باشه هرکدام برای شما پیک جداگانه‌ای ارسال کنند می‌دانید هزینه ارسال چقدر گران خواهد شد؟ ضمن اینکه ممکن در نهایت چند عنوان را هم نتوانید پیدا کنید. همچنین ممکن است قیمت‌های نا مناسب با درصد تخفیف پایین به شما ارائه بدهند. و مشکل بعدی اینکه شما ممکن است عجله داشته باشید برای دریافت کتاب ها اما در زمان مناسب به دست شما نرسد.

اینجاست که تفاوت انتشارات دهکده زبان مشخص می‌شود. شما می‌توانید با خیال راحت با دهکده زبان تماس بگیرید و تمامی 20 عنوان کتاب خود را سفارش دهید. انتشارات دهکده زبان به خاطر تبادل کتابی که با کلیه انتشارات مهم دارد می‌تواند تمامی نیازهای شما را تهیه کند و فقط با یک پیک یا باربری برای شما ارسال کند. از همه مهمتر زمان تحویل سفارشات است که این تعهد را به شما میدهیم که اگر تهران هستید در همان روز و اگر شهرستان هستید تا 24 ساعت سفارشات شما را تحویل دهد. ضمن اینکه شما می‌توانید با بیشترین تخفیف ممکن کتاب های خود را از انتشارات کتاب های زبان دهکده زبان تهیه کنید.

نکته دیگری که باید یادآوری کنیم بحث کیفیت کتاب ها هست. انتشارات دهکده زبان دقت و وسواس بسیار زیادی در کیفیت کتاب ها دارد بنابراین با خیال راحت کتاب های با کیفیت چاپ و صحافی بسیار عالی را از ما تهیه کنید. حالا می‌توانید تصمیم بگیرید که سفارشات خود را از کجا تهیه کنید. فقط یکبار به ما سفارش دهید تا مشتری دائمی ما شوید.

فروش عمده کتاب زبان

تامین کتاب برای کتابفروشی

کتابفروشان به عنوان آخرین حلقه در صنعت نشر، نقش مهم و حیاتی در خرید و فروش کتاب و رساندن آن به دست مشتریان دارند. نگرش، نوع گفتار و اطلاعات شما از کتاب‌ها می‌تواند نقش بسزایی در ایجاد علاقه در مخاطب داشته باشد.

در حال حاضر کتابفروشان با استفاده از تکنیک‌های روان‌شناختی و بازاریابی، علاوه بر ارائه جدیدترین تازگی‌های بازار، با ارائه آثار مشابه یا متفاوت، به دنبال برآوردن نیازهای عموم مردم در حوزه‌های مختلف هستند. ابتدا با دقت به درخواست ها و نیازهای مشتری گوش می‌دهند و سپس یک سری کتاب به مشتری پیشنهاد می‌کنند.

کتاب فروشان موفق افرادی هستند که کتاب می‌فروشند. آنقدر که در هر فرصتی مشغول مطالعه هستند. اما در طرف مقابل، فروشندگانی قرار دارند که با اکراه و سردی به مشتریان خدمات می‌دهند و نه تنها رغبتی را در خریدار برنمی انگیزند، باعث نوعی دلزدگی هم می‌شوند.

عمده فروشی کتاب زبان

برای پیدا کردن فروش عمده کتاب‌های زبان، می‌توانید به فروشگاه‌های آنلاین کتاب و ناشران نطیر دهکده زبان مراجعه کنید و با استفاده از فیلترهای مناسب، کتاب‌های مورد نیاز خود را جستجو کنید. در این فروشگاه‌ها، عمده خرید کتاب‌های زبان نیز امکانپذیر است و معمولاً تخفیف‌هایی برای خرید عمده ارائه می‌شود. همچنین، می‌توانید با ناشران و واردکنندگان کتاب‌های زبان تماس بگیرید و درخواست خرید عمده کتاب‌های زبان خود را اعلام کنید. در این صورت، بسته به تعداد کتاب‌ها، تخفیف‌های متفاوتی برای شما ارائه خواهد شد. همچنین، می‌توانید به دنبال عمده فروشی کتاب‌های زبان در بازارهای کتاب و کتابفروشی‌های بزرگ و معتبر در شهرتان نیز بگردید. در این کتابفروشی‌ها نیز ممکن است تخفیف‌های خاصی برای خرید عمده کتاب‌های زبان ارائه شود. همچنین، می‌توانید با جستجوی عبارت “عمده فروشی کتاب زبان” در موتورهای جستجوی اینترنتی، فروشگاه‌های عمده فروشی کتاب‌های زبان را پیدا کنید و با آن‌ها تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری درباره خرید عمده کتابهای زبان از آن‌ها دریافت کنید.

 

لزوم آشنایی با کتاب و روابط عمومی بالا

شاید فکر کنید هر کسی که کتاب می‌خواند یا نام نویسندگان و مترجمان را خوب می‌شناسد، می‌تواند کتاب‌فروش خوبی باشد. اما این نسخه بسیار کلی است و باید بدانید که حرفه کتابفروشی معایب مثبت و منفی زیادی دارد که با پیروی از آنها فرد را در مسیر درست این حرفه قرار می‌دهد. انتشارات دهکده زبان درباره نیازهای حرفه ای کتابفروشان می گوید: «ما در مجموعه خود موارد متعددی را در نظر می‌گیریم. بخشی را از مصاحبه‌ها به دست می آوریم و در واقع سعی داریم با یک سری سوالات، مهارت‌های آموزشی و روابط عمومی متقاضیان کتابفروشی را بسنجیم.

کتاب عمده

فروش کتاب عمده برای انواع زبان‌ها با موضوعات مختلف اعم از کتاب های کودک و نوجوان، کتاب های روانشناسی، دانشگاهی، فنی و مهندسی و …. فروشگاه دهکده زبان آماده کتب مورد نیاز موسسات آموزشی، کتابخانه ها، شرکت ها و سازمان های علاقمند می باشد. دهکده زبان آماده تامین کتاب های مورد نیاز کتابفروشی ها، سازمان های پخش کتاب و شرکت ها و سازمان های علاقه مند به خرید کتاب به صورت عمده می باشد. علاقه مندان می توانند درخواست خود را شامل نام کتاب، ناشر، نویسنده، شماره نشریه و .. در سایت دهکده زبان ثبت کرده و سفارش دهند. پس از بررسی سفارش شما، کارمند مسئول جهت هماهنگی تحویل سفارش با شما تماس خواهد گرفت.

فروش عمده کتاب زبان

انتشارات دهکده زبان یکی از بزرگترین انتشارات و توزیع کننده در حوزه فروش عمده کتاب زبان در ایران است. ما مفتخریم که موجودی بیش از یک میلیون کتاب، فیلم و سی‌دی آموزشی را به شما ارائه دهیم. چه در تهران باشید و چه در خارج از تهران، همیشه می‌توانید از هرکجای کشور که هستید برای دریافت هر کتاب پرفروش و معتبری با قیمت های ویژه و عالی با ما تماس بگیرید.

وقتی شرکت‌ها، سازمان‌ها و مردم به نسخه‌های کاملاً جدید از کتاب‌ها به صورت عمده با قیمت عمده نیاز دارند، به کتاب‌های انبوه روی می‌آورند. شما می‌توانید به راحتی هر زمان که بخواهید از طریق وب سایت ما انتشارات دهکده زبان هر آنچه که نیازمند هستید را سفارش دهید، و تیم ما از دوستداران کتاب در هر جای ایران که هستند، آماده کمک به شما در انتخاب / خرید و خدمت رسانی می‌باشند. ما مشتاقانه منتظر هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که کتاب‌های شما به موقع می‌رسند تا بتوانند رضایت شما را جلب کنند.

فروش عمده کتاب زبان

خرید عمده کتاب زبان اصلی

خواندن زبان انگلیسی و مطالعه کردن آن یکی از برترین و موثرترین راه‌ها و روش‌ها برای افزایش و کسب مهارت‌ در تسلط به زبان انگلیسی است. مطالعه‌ی مرتب زبان انگلیسی به شما کمک می‌کند تا دانش واژگان خود را افزایش دهید و با ساختارهای متفاوت و جدید جملات در دستور زبان آشنایی پیدا کنید و از خواندن داستان‌ها و کتاب‌های مورد علاقه‌تان لذت ببرید. انتشارات دهکده زبان انواع کتب زبان اصلی را با چاپی با کیفیت و اورجینال ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با خرید عمده کتاب زبان اصلی با تخفیف ویژه و عالی به بهترین کتب مورد نیاز خود با قیمتی مناسب دسترسی پیدا کنید.

معرفی کتاب پرفروش فرست فرندز – First Friends

First Friends یک دوره مبتدی دو سطحی سرگرم کننده برای کودکان است که واژگان را توسعه می دهد، صداهای صوتی را تمرین می کند و ارزش های خانوادگی را آموزش می دهد و اولین سال یادگیری زبان انگلیسی را برای کودکان انگیزشی و سرگرم کننده می کند.
یک چرخه منظم واحد و منابع پشتیبانی جذاب به شما کمک می کند یک محیط یادگیری مثبت ایجاد کنید که در آن کودکان می توانند اعتماد به نفس پیدا کرده و مهارت های واژگانی را آموخته و صداهای صوتی را تمرین کنند.

مرکز فروش عمده کتاب

فروشگاه اینترنتی و حضوری دهکده زبان یکی از برترین منابع خرید کتاب زبان با تمرکز بر آموزش است. هدف ما دسترسی آسان عموم به تمامی کتب و منابع زبان آیلتس و تافل با بهترین کیفیت و حداقل قیمت می‌باشد. خرید آنلاین کلیه محصولات آموزش زبان تنها با چند کلیک فاصله دارد. محصولاتی مانند کتاب زبان، رمان و کتاب داستان و گرامر زبان را می‌توان گزینش کرد. هدف ما ارائه کتاب های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و سایر زبان ها با بالاترین کیفیت به شما مشتریان گرامی می‌باشد.

وب سایت انتشارات دهکده زبان ساده‌ترین راه را برای خرید کتاب به صورت عمده ارائه کرده است. کافی است تمامی اطلاعات درخواستی را در قسمت جستجو وارد کنید تا کتاب مورد نظر در هر حوزه ای که به دنبال آن هستید به آسانی پیدا کنید.
مدیران و اساتید محترم می‌توانند از طریق سایت دهکده زبان کتاب‌های درسی، داستان‌ها و نرم افزارهای آموزشی خود را با تخفیف ویژه (تا 63 درصد تخفیف) خریداری کنند.
خرید کتاب زبان یکی از مسائل مهم و چالش برانگیز برای زبان آموزان است. استفاده از منابع مناسب می‌تواند تاثیر زیادی در یادگیری زبان داشته باشد. افراد به دلایل مختلفی مانند مهاجرت برای تحصیل یا کار، ارتقاء شغلی، علاقه شخصی و غیره نیاز به یادگیری زبان دارند. بنابراین، کتاب‌های زبان را برای یادگیری به تنهایی یا با کمک کلاس ها و دوره های مختلف خریداری می‌کنند.
دهکده زبان یکی از بهترین و معتبرترین مجموعه‌های ارائه دهنده خدمات آموزشی و منابع مناسب آموزش زبان در ایران می‌باشد. زبان آموزانی که قصد خرید کتاب زبان را دارند می‌توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی و حضوری دهکده زبان که دارای کامل‌ترین بانک کتاب‌های خارجی در ایران است و مناسب ترین کتاب را تهیه کنند.
دهکده زبان انواع موضوعات و کتاب‌های درسی، کتاب داستان و رمان، کتاب‌های آموزشی، کتاب های ادبی، کتاب های عملی، کتاب های درسی و سایر کتاب ها و منابع کاربردی را ارائه می‌دهد. برای خرید کتاب زبان در سایت فروشگاه اینترنتی دهکده زبان کار آسانی پیش رو خواهید داشت; زیرا در این سایت انواع کتاب‌های زبان در دسته بندی های مختلف قرار می‌گیرد و جستجو و یافتن کتاب مورد نظر کاری ساده و بی دردسر است.

خرید کتاب به صورت عمده

دهکده زبان خرید عمده مجموعه کتاب‌های کلاس را برای دپارتمان‌های انگلیسی و مدیران مدارس آسان می‌کند. مطالعه کتاب‌های با کیفیت به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا یاد بگیرند مطالبی را که می‌خوانند تفسیر کنند و در عین حال مهارت‌های خواندن و املا را تقویت کنند. مجموعه کتاب‌های کلاس درس مدرسه یا موسسه خود را با خرید کتاب به صورت عمده از انتشارت دهکده زبان سفارش دهید و از تخفیف‌های فوق‌العاده، ارسال رایگان و خدمات خیره کننده برای مشتریان بهره‌مند شوید.

اگر قصد خرید کتاب به صورت عمده را دارید می‌توانید با شماره‌های موچود در همین صفحه تماس بگیرید و یا در کادر زیر نام و شماره تماس خود را بگذارید تا کارشناسان انتشارات دهکده زبان با شما تماس بگیرند و بهترین پیشنهاد را برای خرید فوق‌العاده به شما بدهند.


    خرید کتاب به صورت عمده

    از کجا کتاب عمده بخریم

    یک خرید اینترنتی قابل قبول و مطمئن، نیازمند خرید از فروشگاهی است که بتواند کالاها و محصولاتی متنوع و کاربردی، باکیفیتی عالی و قیمتی مناسب در مدت زمانی کوتاه و به صورت هرچه سریعتر به دست مشتریان و خریداران خود برساند. انتشارات دهکده زبان در نهایت افتخار سعی بر این داشته تا هرچه تمام و کمال تر پایبند بر عوامل مذکور باشد.

    بزرگترین مرکز فروش عمده کتاب زبان

    انتشارات دهکده زبان با توجه به نیاز زبان آموزان، بهترین کتاب‌های درسی انگلیسی را در زمینه های مختلف با نازلترین قیمت و در کمترین زمان ممکن برای دوستداران زبان انگلیسی آماده کرده است. دوستان عزیز می‌توانید بهترین منابع برای یادگیری زبان انگلیسی را در انتشارات دهکده زبان بیابید.

    امروزه ضرورت یادگیری زبان انگلیسی برای همگان ثابت شده است، زبانی که زبان اول و بومی بیش از 380 میلیون نفر در سراسر جهان و اولین زبان روابط سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و بین المللی است. بنابراین، انگلیسی زبان علم مدرن است. اولین گزینه برای یادگیری این زبان کتاب‌های درسی انگلیسی است. منابعی که به اندازه کافی گسترده هستند تا تقریباً با همه سلیقه ها و سبک‌های یادگیری مطابقت داشته باشند.

    خرید کتاب‌های انگلیسی یکی از مسائل مهم برای علاقه مندان به یادگیری این زبان است. بسیاری از افراد به دلایل مختلف مانند شغل و تحصیل، مهاجرت و … نیاز به یادگیری زبان انگلیسی دارند به همین دلیل در کلاس‌های مدرسه یا خصوصی شرکت می‌کنند. دیگران می‌خواهند انگلیسی را به تنهایی یاد بگیرند. هر روش یادگیری زبان انگلیسی به کتاب‌های مناسب نیاز دارد، بنابراین خرید بهترین کتاب بسیار مهم است. با خرید بهترین کتاب درسی انگلیسی می‌توانید این زبان بین المللی را به درستی یاد بگیرید.

    با توجه به گستردگی کتاب‌های انگلیسی، انتخاب بهترین کتاب برای دانش‌آموزان سخت و دشوار است. در این مقاله از مجموعه دهکده زبان ، نگاهی به خرید کتاب به زبان انگلیسی انداخته ایم و شما را با مفیدترین کتاب ها در این زمینه آشنا می‌کنیم. اگر شما نیز علاقه مند به یادگیری زبان انگلیسی هستید، از شما دعوت می‌کنیم تا پایان با ما همراه باشید.

    خرید عمده کتاب

    اگر قصد خرید کتاب در تعداد بالا و به صورت عمده را دارید می‌توانید از تخفیف‌های ویژه انتشارات دهکده زبان و با هزینه مناسب، اقدام به خرید نمایید. خرید کتاب به صورت عمده بسیار باصرفه‌تر از خرید جزیی است. انتشارات دهکده زبان با فروش عمده کتاب در چاپ و کیفیت عالی همراه با تخفیف‌های بسیار ویژه اعتبار به خصوصی را در بین انتشارات کسب نموده است و در این راستا مسئولیت و تعهدپذیری خود را نسبت به رضایت مشتری اثبات نموده است.

    دهکده‌ زبان یکی از بزرگترین انتشارات در زمینه‌ی پخش و فروش عمده کتاب زبان برای متقاضیانی که درخواست خرید عمده‌ کتاب در هر حجم و تعداد، را دارند می‌باشد. این انتشارات با پخش عمده هرگونه منابع آموزشی معتبر از انتشارات‌های شناخته شده‌ی ایران و کل دنیا در زمینه آموزشی، کمک آموزشی، خودآموز، کتاب داستان‌ها، رمان‌های جذاب مناسب تمامی سنین، در جهت رفع نیازهای زبان دوستان و هدفمندان سرزمین خویش می‌کوشد.

    خرید عمده کتاب زبان به شما این امکان را می‌دهد تا با قیمت پایین‌تر محصولات بیشتری را خریداری نمایید. که در فروش عمده‌ای در مقایسه با فروش محصول به صورت تکی تفاوت قابل توجهی در قیمت حاصل می‌شود.

     

    خرید عمده کتاب های آموزش زبان انگلیسی کودکان

    کتاب‌های موجود در بخش کودکان از جمله کتاب‌ها و روش‌های جدید و به‌روز دنیا هستند که توسط معلمان مدارس و مراکز آموزش زبان انگلیسی در ایران تایید و تدریس شده‌اند. نمونه هایی از کتاب های محبوب آموزش زبان انگلیسی برای بچه ها: خرید کتاب ستاره های آکادمی، خرید کتاب American Family and Friends، خرید کتاب Family Friends، خرید کتاب اولین دوستان آمریکا، خرید کتاب First Friends، خرید کتاب کوله پشتی، خرید کتاب بزرگ انگلیسی Big English، خرید کتاب Big Fun، خرید کتاب English Time، خرید کتاب Hip Hip Hooray، خرید کتاب Jolly Phonics، خرید کتاب Jolly Phonics، خرید کتاب Lets Go

    زبان آموزان عزیز می توانند کتاب های انگلیسی را با بهترین کیفیت چاپ و کاغذ و همچنین نازل ترین قیمت و تخفیف های ویژه از طریق سایت فروشگاه شهر ذابح خریداری کنند تا با تحویل سریع و کوتاه ترین زمان کتاب را در هر نقطه از ایران تهیه کنند. زمان. درست مثل مجموعه شهر. زبان ابزارهای ارتباطی فضای مجازی را نیز برای راحتی زبان آموزان در نظر گرفته است تا بتوانند از طریق تلگرام یا واتس اپ با مدیران فروش در ارتباط باشند و تجربه خوشایندی از خرید آنلاین کتاب زبان بدون مشکل با این مجموعه داشته باشند.

     

    خرید عمده کتاب از انتشارات

    بهتر است برای خرید عمده کتاب به انتشارات معتبر و معروف مراجعه کنید و خرید خود را با خاطری آسوده انجام دهید. می‌توانید از وب سایت انتشارات معتبر و باسابقه مانند انتشارات دهکده زبان که سایر عوامل کیفی و کمی را جهت برآورده کردن رضایت و نیاز مشتری فراهم می‌کند، دیدن نمایید و به صورت آنلاین یا تلفنی با تخفیف‌های ویژه و فوق‌العاده خرید خود را انجام دهید. این انتشارات با پخش عمده کتاب در تمامی سطوح و پرفروش‌ترین و جدیدترین کتب در حوزه زبان‌های خارجی و دانشگاهی، به تامین نیازهای افراد و هرآنچه خریداران کتاب به دنبال آن هستند می‌پردازد.

    خرید عمده کتاب از انتشارات

    سایت فروش عمده کتاب

    سایت دهکده زبان یک سایت رسمی و معتبر برای فروش عمده کتاب می‌باشد. که ضمن دسترسی آسان و سریع برای متقاضیان خرید عمده کتاب در  تیراژهای بالا، در دسترس عموم قرار گرفته است. خرید و سفارش کتاب از این سایت، شامل بهره مندی از تخفیف ویژه می‌باشد، همچنین سایت انتشارات دهکده زبان امکان خرید کتاب در تیراژهای پایین و به صورت تکی را نیز فراهم آورده است و خرید تنها یک کتاب نیز شامل تخفیف ویژه می‌باشد. این سایت با فراهم آوردن مزایا و خدمات ویژه برای متقاضیان خرید کتاب، همواره در رفع نیازهای مشتریان خود می‌کوشد.

     

    مشاوره رایگان برای خرید عمده کتاب زبان

    دهکده زبان در راستای خدمت رسانی به موسسات، آموزشگاه‌ها و کتابفروشی‌های مبتدی و تازه کار و سایر مراکز توزیع کتاب این امکان را در اختیارشان می‌گذارد تا برای آگاهی از نحوه خرید عمده و معرفی کتاب‌های مناسب هر سطح و مقطع آموزشی و غیر آموزشی به صورت رایگان با کارشناسان و مشاورین تخصصی این انتشارات در ارتباط باشند.

    پخش عمده کتاب

    پخش عمده کتاب

    امروزه پخش عمده کتاب در بسیاری از انتشارات و مراکز صورت می‌پذیرد و این فرآیند روز به روز در حال گسترش است که با توجه به ویژگی ها و تجارب مراکز، کیفیت خدمت رسانی نیز متفاوت می‌باشد. برخی مراکز با توجه به تازه کار بودن آن ها ممکن است به دریافت هزینه های گزاف از مشتریان خود کرده و سبب نارضایتی شوند. پس بهتر است حتما از انتشارات معتبر و با سابقه مانند انتشاراتی نظیر دهکده زبان برای سفارش کالای مورد نظر اقدام نمایید.

    فروش عمده کتاب

    فروش عمده کتاب

    توزیع عمده کتاب به این معنی است که توزیع کننده ما کتاب شما را به صورت عمده فروشی به مراکز مختلف کتابفروشی انتشارات و سایر مراکز فرهنگی می فروشد. بسیاری از کتابفروشی ها و سایر خرده فروشان می توانند از طریق این عمده فروشان، کتاب سفارش دهند. ساده ترین راه برای دستیابی به هزاران کتاب با قیمت های بسیار پایین، انتخاب انتشارات دهکده زبان است.

    بنابراین اگر می‌خواهید یک کتابفروشی باز کنید و کسب و کاری جدید برای خود راه اندازی کنید می‌توانید کتاب های مورد نیاز خود را از انتشارات دهکده زبان با بهره مندی از تخفیف باورنکردنی 63 در صدی تهیه نمایید این انتشارات شما در تهیه کتاب های پرفروش معتبر  برای فروش بهتر راهنمایی خواهد کرد.

    فروش عمده کتاب

    فروش عمده کتاب

    نحوه ارسال خرید عمده کتاب زبان

    متقاضیان می‌توانند تمامی کتاب‌های مورد نیاز خود را با تعیین تعداد درخواستی، ناشر و مولف، به صورت آنلاین و تلفنی اقدام به خرید نمایند و نسخه‌ی اصلی و باکیفیت، آن را به صورت فوری در هر کجا که بخواهند تحویل بگیرند. شیوه ارسال برای مشتریان داخل شهر تهران به صورت حضوری و یا ارسال با پیک می‌باشد. مشتریان محترم شهرستان نیز می‌توانند محصولات خود را فوری توسط باربری و یا تیپاکس تحویل بگیرند. انتشارات دهکده زبان نهایت تلاش خود را می کند تا محصولات درخواستی شما سالم و فوری بدست شما برسد.

    تحویل سریع و رایگان، خدمات به موقع و صادقانه، اصولی است که ما به آن پایبند هستیم و راحتی شما را همیشه سرلوحه کار خود قرار می دهیم. دهکده زبان در تلاش است تا بهترین خدمات را در کوتاه ترین زمان ممکن برای صرفه جویی در وقت و هزینه و بدون دردسر برای جستجوی کتاب شما در شهر، خانه، منزل و منزل ارائه دهد. حداقل زمان را دریافت کنید. ارسال رایگان نیز برای مشتریان در تهران انجام می شود. سفارش های مشتریان از شهرهای دیگر نیز به طریق پست پیشتاز ارسال می شود.

     

    مزایای خرید عمده کتاب زبان

    خرید عمده کتاب زبان مخصوص مراکز و صنف های پر مشغله می‌باشد که برای آن ها برترین چیز در زندگی روزانه‌ی خود صرفه جویی در وقت و هزینه است. زیرا حجم بالای کاری در سیستم موجود، آنها را از انجام هر کار غیر ضروری منع کرده است. امروزه خریدهای اینترنتی و سفارش عمده‌ی کتاب آن هم به صورت غیرحضوری و اینترنتی کار را برای آن ها بسیار آسان کرده است و شاید یکی از بزرگترین دغدغه های آنان را به سمت آسایش و آرامش سوق داده است.

    این عزیزان به عنوان مراکز توزیع کتاب مسولیت بزرگی در برآورده کردن نیازهای افراد در زمینه‌های مختلف آموزشی را برعهده گرفته‌اند و فراهم کردن تمامی احتیاجات افراد در گرو شناسایی و گزینش برترین منابع آموزشی برای فروش است که این کار نیازمند تمرکز و صرف زمان کافی و مناسب می باشد. خریدهای اینترنتی برای آنان این فرصت را ترتیب داده است تا حتی در خارج از ساعت و محیط کاری، با جستجوی گسترده و اصولی برترین و پرفروش‌ترین منابع آموزشی را یافته و اقدام به سفارش نمایند. برآورده کردن نیاز  و کسب رضایت مشتری مایه‌ی افتخار و آرامش است. که با فراهم آوردن محصولات مناسب این امر امکان پذیر است.

    افراد در جستجوی اینترنتی با خواندن نظرات کاربران، خریداران و فروشندگان می توانند به راحتی دریابند که خریداران بیشتر متقاضی چه کتابهایی می‌باشند و چه کتاب‌هایی کمتر به فروش می رسند و از این راه کسب و کار خویش را توسعه دهند.

    در گذشته که همچین بستری برای تحقیق و درک نیاز مشتریان نبود تنها صرف وقت و تجربه ی چند ساله می‌توانست این آگاهی را به فروشندگان بدهد تا مطلع شوند افراد متقاضی چه کتاب‌هایی بیشتر و چه کتاب هایی کمتر هستند. و این فوق العاده است که امروزه با کمی جستجو در اینترنت می توان به تجربه ی ده ساله یک فروشنده در گذشنه دست یافت.

    به خصوص در زمینه‌ی کتاب های زبان انگلیسی و خارجی که برای شناخت و انتخاب بهترین و موثرترین منابع اموزشی، نیازمند تخصصص و صرف زمان بیشتری برای کتابفروشی‌ها وسایر مراکز می‌باشد. سفارشات اینترنتی شامل تخفیف‌هایی می‌باشد که در خرید حضوری علاوه بر صرف وقت و زمان بیشتر فرصت استفاده از تخفیف های ویژه وجود ندارد. خرید و سفارش اینترنتی بهترین انتخاب است زیرا علاوه بر صرفه جویی در وقت و برخورداری از تخفیف های ویژه با کم کردن رفت و آمدها و کاهش هزینه‌ها و آلودگی هوا به خود محیط زیست خود، کمک شایانی کرده ایم.

    پخش کتاب زبان به سرتاسر کشور

    پخش کتاب زبان به سرتاسر کشور

    فروشگاه اینترنتی دهکده زبان یکی از معتبرترین روش‌ها برای تهیه پرفروشترین کتاب‌های آموزشی و کتاب داستان‌های معروف و جذاب به زبان انگلیسی است. این انتشارات برترین و موثرترین کتاب‌ها را برای درک و یادگیری زبان انگلیسی ارائه می‌دهد . انتشارات دهکده زبان با چندین دهه فعالیت درخشان در زمینه توزیع و پخش کتاب های آموزش زبان و داستان‌ها و رمان‌ها ، دانشگاهی و دبیرستانی میباشد. با سفارش و ثبت خرید   از این انتشارات در هر کجای ایران که هستید می‌توانید ضمن برخورداری از تخفیف ویژه 63 درصدی، محصولات خود را با پست پیشتاز درب منزل خود تحویل بگیرید و به سهولت لذت کتاب خواندن و یادگیری را از انتشارات دهکده زبان بهره ببرید.
    خرید آنلاین کتاب زبان یکی از ساده ترین راه ها برای پرسش از کتاب هاست. این مهم می‌تواند تاثیر بسزایی در یادگیری و بهبود مهارت های زبان خارجی داشته باشد. dehkadezaban منبع معتبر و کاملی از رمان‌ها، داستان‌های کوتاه و کتاب‌ها به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی و سایر زبان‌های جهان است. یکی از محبوب ترین کتاب هایی که می توانید به راحتی از فروشگاه اینترنتی دهکده زبان تهیه کنید. کتاب های زبان گرامر، آیلتس، تافل، GRA، داستان کوتاه، رمان و پرطرفدارترین کتاب های تخصصی غیرتجاری در موضوعات مختلف است.

    از کجا میتونم کتاب عمده بخرم

    بهتر است برای خرید عمده کتاب دقت و حساسیت بیشتری به خرج دهیم و نسبت به میزان اعتبار، کیفیت و مزایای انتشارات مورد نظر، اقدام به خرید نماییم. برای جلوگیری از پرداخت هزینه های سنگین و گزاف می‌توانید به انتشارات فروش عمده کتاب که تخفیف های ویژه ای را در نظر می‌گیرند مراجعه نمایید. انتشارات دهکده زبان با قرار دادن تخفیف های استثنائی و باورنکردنی خرید عمده کتاب را بسیار به صرفه و آسان کرده است.

     

    خرید عمده بهترین منابع کتاب زبان

    وقتی می‌خواهیم کالایی بخریم اول از همه به قیمت آن توجه می‌کنیم. حالا کتابفروشی را تصور کنید که نه تنها به شما مشاوره رایگان کتاب درسی می‌دهد، بلکه کمترین قیمت کتاب و ارسال سریع را تضمین می‌کند. هنگام خرید کتاب به زبان انگلیسی از انتشارات دهکده زبان، علاوه بر دسترسی به انواع کتاب‌های انگلیسی، می‌توانید از بهترین قیمت‌ها و تخفیف‌های باورنکردنی در این انتشارات برخوردار شوید.

    همه ما می‌دانیم که یادگیری زبان انگلیسی زمان نسبتاً طولانی دارد، بنابراین مهم است که کتابی را انتخاب کنید که در کنار محتوای آموزشی مناسب، روحیه خوبی برای شما ایجاد کند. مشاوره و راهنمایی کارشناسان زبان انگلیسی در انتشارات دهکده زبان یکی از عواملی است که انتخاب و خرید کتاب انگلیسی برای آموزش آنلاین را آسان می‌کند. مزیت خرید اینترنتی کتاب زبان از دهکده زبان علاوه بر مشاوره رایگان، ارسال سریع است که تضمین کننده بهترین قیمت کتاب انگلیسی و کیفیت آن است. تنوع محصولات در دسته‌های آموزشی برای سنین مختلف امکان خرید کتاب مناسب شما را فراهم می‌کند.

    خرید آنلاین منابع آموزشی زبان انگلیسی واقعی و دریافت در اسرع وقت باعث کاهش زمان صرف شده برای تهیه این منابع آموزشی می‌شود. علاوه بر این، امکان مقایسه همزمان کتاب‌های درسی زبان انگلیسی، ویژگی‌ها و قیمت آنها به شما کمک می‌کند تا مناسب ترین منابع آموزشی را به دست آورید و در بهبود و یادگیری بهینه زبان انگلیسی به موفقیت برسید. خرید اینترنتی کتاب به زبان انگلیسی از فروشگاه اینترنتی دهکده زبان تضمین کننده کیفیت کتاب است و در کمترین زمان ممکن راهنمای مطالعه را در اختیار شما قرار می‌دهد. این مجموعه با فروش آنلاین کتاب به زبان انگلیسی به شما این امکان را می‌دهد که قبل از خرید کتاب، محتوای آن را بررسی کنید، فرصت خوبی است تا قبل از خرید کتاب درسی انگلیسی، کتاب مطالعاتی و محتوای آن را مرور کرده و بیشتر بدانید و در انتشارات دهکده زبان و با توجه به نیاز خود خرید کنید.

     

    فروش عمده کتاب زبان به موسسات زبان

    موسسات و مراکز آموزشی مختلف، فروشگاه‌های کتاب و… به علت تهیه و توزیع کتاب در تیراژهای بالا به دنبال خرید با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه می‌باشند. انتشارات دهکده زبان ضمن خدمت رسانی به مشتریان خود و کسب رضایت آنان، با تخفیف بسیار ویژه و باورنکردنی خرید کتاب با قیمتی بی همتا را فراهم ساخته است. موسسات آموزشی می‌توانند با سفارش کتاب در تیراژهای بالا و با پرداخت تنها 63 در صد از قیمت واقعی محصولات، کتاب‌های خود را با قیمتی عالی خریداری نمایند.

    خرید عمده کتاب با تخفیف

    خرید عمده کتاب با تخفیف

    برای خرید عمده کتاب با تخفیف بهتر است منتظر موقعیتی باشید تا بتوانید کتاب‌های خود را با قیمت مناسب و ویژه خریداری نمایید. انتشارات دهکده زبان در هر ماه تخفیف‌های شگفت‌انگیز و استثنایی برای فروش کتاب‌های خود که به صورت عمده به فروش می‌رسد، در نظر می‌گیرد. می‌توانید محصولات مورد نیاز خود را در هر تعدادی که می‌خواهید تنها با پرداخت حدود یک سوم قیمت واقعی، آن‌ها را خریداری نماید. انتشارات دهکده زبان با فعالیت و کوشش فراوان در زمینه عمده فروشی کتاب با تخفیف‌های فوق‌العاده و جلب رضایت مشتریان خود، جایگاه ویژه‌ای را دربین خریداران کتاب کسب نموده است.

    فروش عمده کتاب زبان

    خرید عمده کتاب با تخفیف

    دهکده زبان یک فرصت ویژه و استثنایی در اختیار افرادی که قصد خرید عمده کتاب با تخفیف را دارند، نیز قرار داده است. بر اساس این تخفیف ویژه و استثنایی افراد می توانند کتاب‌های خود را با 63% تخفیف ویژه و باورنکردنی برای اولین بار در کشور خریداری کرده و محصولات خود را در هر کجای ایران که بخواهند تحویل بگیرند.

    سرمایه گذاری بزرگ با خرید عمده کتاب زبان با تخفیف 63 درصد.

    شما نیز می توانید کلیه‌ی محصولات پُرفروش را با چاپی عالی و با کیفیت که توسط برترین دستگاههای چاپی، با جدیدترین متدهای روز دنیا چاپ شده اند خریداری نمایید. خریداران عزیر می توانند در هر زمان که بخواهند به صورت اینترنتی هر کتاب در هر تعدادی که بخواهند را سفارش داده و در هر کجا که بخواهید تحویل بگیرید. و از تخفیف ویژه‌ی 63 درصدی بهره‌مند گردند. همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید و از این فرصت بی‌نظیر استفاده کنید.

     

    خرید عمده کتاب زبان با تخفیف

    همه ما می دانیم که همه کتاب ها برای همه نیستند. خرید یک کتاب برای اینکه بفهمید آیا با سلیقه شما مطابقت دارد یا خیر، زمان و هزینه زیادی می برد. یکی از مواردی که می تواند به شما در انتخاب یک کتاب خوب کمک کند، شهرت کتاب است.  کتاب‌های خوب از نویسندگان خوب شناخته می‌‌شوند. کتاب های معمولی در سیل کتاب های منتشر شده گم می شوند و مخاطبان کمتری پیدا می کنند. این نشان دهنده اهمیت عرضه کتاب های معروف از طریق کتابفروشی آنلاین به زبان اصلی است. البته این کتاب ها به فارسی هم ترجمه شده اند. اما خواندن آنها به زبان اول یا دوم مزایای بیشتری دارد.

    انتشارات دهکده زبان کتاب‌های پرمخاطب را شناسایی و با کیفیت بالا منتشر می‌کند. این کتاب‌ها توسط نویسنده نوشته شده است. بنابراین معنای اصلی آن را خواهید فهمید و به خوبی می‌توانید مقصود نویسنده را درک کنید. کتاب‌های بازنویسی یا ترجمه شده این ویژگی ها را ندارند.

    تا به حال با دو ویژگی مهم کتابفروشی اینترنتی دهکده زبان به زبان اصلی آشنا شده اید. اما خدمات این مجموعه به موارد فوق محدود نمی شود. یکی از مهم ترین دلایلی که باعث شده انتشارات دهکده زبان به عنوان یکی از معتبرترین کتابفروشی های ایران شناخته شود، رضایت مشتری است. دهکده زبان خدمات گسترده ای را در فروشگاه خود ارائه می‌دهد. فراموش نکنید که با عضویت در وب سایت ما می توانید از خدمات تکمیلی مانند تهیه فهرست کتاب های مورد علاقه و … بهره مند شوید که در ادامه اطلاعات دقیق تری در مورد خدمات انتشارات دهکده زبان ارائه خواهیم داد.

    انتشارات معتبر فروش عمده کتاب

    انتشارات معتبر فروش عمده کتاب

    انتشارات معتبر فروش عمده کتاب

    به طور کلی، انتشارات معتبر فروش عمده کتاب، نقش مهمی در توزیع کتاب‌ها و ارتقای سطح مطالعاتی جامعه دارند. این انتشارات از طریق شبکه‌های توزیع کتاب، کتاب‌های خود را به فروشگاه‌ها، کتابخانه‌ها، مؤسسات آموزشی و سایر مشتریان عرضه می‌کنند.

    هدف اصلی این انتشارات، توزیع کتاب با کیفیت و ارزان به مشتریان است. برای این منظور، انتشارات دهکده زبان با نویسندگان و مترجمان معروف همکاری می‌کنند و کتاب‌های با محتوای علمی، ادبی، فنی و حرفه‌ای را با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می‌کنند.

    همچنین انتشارات دهکده زبان معمولاً از تکنولوژی‌های پیشرفته برای چاپ، تولید و توزیع کتاب‌ها استفاده می‌کنند. این امر باعث می‌شود تا کیفیت چاپ کتاب‌ها بالا باشد و مشتریان به راحتی بتوانند کتاب‌های مورد نیاز خود را پیدا کنند و به سرعت به دست بیاورند.

    از دیگر مزایای خرید کتاب از انتشارات معتبر دهکده زبان، می‌توان به تخفیف‌های ویژه، ارسال رایگان در خرید بالای یک میلیون، فروش به صورت عمده و اطمینان از کیفیت کتاب اشاره کرد. بنابراین، خرید کتاب از انتشارات معتبر فروش عمده کتاب، به عنوان یک راه مناسب و اقتصادی برای دسترسی به کتاب‌های مورد نیاز می‌تواند مفید باشد.

    از دیگر مزایای خرید کتاب از انتشارات دهکده زبان، می‌توان به تنوع گسترده‌ی کتاب‌های موجود اشاره کرد. این انتشارات، کتاب‌هایی از موضوعات مختلف را ارائه می‌دهند و این امر به مشتریان کمک می‌کند تا به راحتی به کتاب‌هایی که به دنبال آن‌ها هستند دسترسی پیدا کنند.

    همچنین انتشارات دهکده زبان، به دلیل حجم بالای کتاب‌هایی که تولید و توزیع می‌کنند، امکان تولید و چاپ کتاب‌هایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب را دارا می‌باشند. این موضوع می‌تواند برای نویسندگان و مترجمانی که می‌خواهند کتاب‌های خود را منتشر کنند، فرصتی مناسب باشد تا کتاب‌هایشان با کیفیت بالا و قیمت مناسب منتشر شود.

     

    پخش عمده کتاب انتشارات دهکده زبان

    دهکده زبان همواره با ایجاد طرح های تخفیفی جذاب و شگفت انگیز 50 درصدی، برای تمامی محصولات و کتب پرفروش خود،  و ارسال رایگان برای سبد خرید محصولات با قیمت بالای یک میلیون تومان به سرتاسر شهر تهران، در حال خدمت رسانی به مشتریان خود می باشد. برای افراد در شهرستان ها، محصولات با پست سفارشی ارسال خواهد شد.

    همچنین این انتشارات برای بالابردن کیفیت محصولات خود و ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تر به مشتریان عزیز از جدیدترین متدهای چاپ و نشر در این راستا استفاده کرده  است. همچنین تنوع محصولات در انتشارات دهکده زبان سبب شده است که مشتریان عزیز از هر کجای کشور جویای هر محصولی که باشند به راحتی در دهکده زبان، محصولات مورد نیاز خود را پیدا کنند و سفارش دهند و ظرف مدت کوتاهی آن را درب منزل خود تحویل بگیرند و از کیفیت در چاپ و صحافی محصولات انتشارات دهکده زبان لذت برده و با تحویل به موقع آن درب منزل خود به آسودگی خاطر دست یابند.

    شماره تماس مدیر انتشارات دهکده زبان جهت خرید مستقیم:

    09125955596

    4.7/5 - (190 امتیاز)