فروشگاه کتاب زبان انتشارات دهکده زبان

درباره کتاب Oxford Word skills

کتاب زبان Oxford Word skills

کتاب Oxford Word skills در سه سطح (Basic – Intermediate- Advanced) تولید و توسط دهکده ی زبان به تازگی منتشر شده است.

این کتاب شما را با دنیای واژگان و لغات انگلیسی آشنا می کند و با تمرینات جذاب و آموزش های روان و کاربردی شما را به یادگیری علاقمند خواهد کرد.

افراد در سطوح مختلف: مقدماتی، متوسطه و پیشرفته می توانند برحسب شناخت سطح خود اقدام به خرید کتاب نموده و به صورت خود آموز به یادگیری کتاب بپردازند. این کتاب به دلیل بیان روان و ساده و آموزش اصولی به روشی طراحی شده است که زبان آموزان بدون مدرس هم به یادگیری بپردازند.

 شیوه ی تدریس در کتاب Oxford Word skills

کتاب Oxford Word skills به شما کمک می کند تا با ترفندهایی ویژه و خاص، به یادگیری لغات زبان انگلیسی بپردازید و به خوبی آگاه شوید که هر لغت در کجا کاربرد دارد و معنای واقعی آن چیست. آشنایی با تغییر معنایی لغات با توجه به استفاده در جایگاه مورد نظر، کمک شایانی به تسلط فرد زبان آموز بر زبان انگلیسی خواهد کرد.

با بالا رفتن دانش و آگاهی شما در درک واژگان و کاربرد آن ها در زبان انگلیسی کمک چشمگیری در تسلط شما بر vocabulary خواهد داشت.

 قبولی در آزمون با کتاب Oxford Word skills 

این کتاب با تدریس هشتاد درس در هر سطح به خوبی شما را با دنیای وسیع واژگان از هر صنف و شغل آشنا خواهد کرد.
اگر قصد شرکت در سایر آزمون ها و امتحانات زبان انگلیسی مثل :آیلتس، تافل و… را برای مهاجرت یا تحصیل و یا کسب و کار گرفته اید، به شما پیشنهاد می کنیم مطالعه ی این سه سطح از کتاب ورک اسکیلز ها را حتما در اولویت خود قرار دهید.

بسیاری از اساتید بزرگ دنیا برای موفقیت در قبولی این آزمون ها به مطالعه ی این کتاب به شدت توصیه کرده اند. انتشارات این کتاب (Oxford) یکی از معتبرترین و برترین انتشارات دنیا می باشد که در انتشار کتاب های خود دقت و حساسیت زیادی به خرج می هد.

می توانید همین حالا با قیمتی مناسب این کتاب را سفارش داده و درب منزل خود تحویل بگیرید و از همین حالا یادگیری راشروع کنید و از تخفیف انتشارات دهکده زبان بهره مند شوید. جهت مشاهده و خرید کتاب Oxford word skills اینجا کلیک کنید.