فروشگاه کتاب زبان انتشارات دهکده زبان

همه چیز درباره کتاب American English File

american-english-file

اگر به دنبال کتاب خوب و مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی هستید، انتخاب کتاب American English File برای شما بهترین گزینه می باشد.

این کتاب در شش سطح از مبتدی تا پیشرفته برای زبان آموزان منتشر شده است. این کتاب با آموزش های جامع و کامل، که با زبانی ساده و روان بیان شده است، شما را در رسیدن به بالاترین سطح خود در تسلط به زبان انگلیسی می رساند.

این کتاب توسط نویسنگانی چون: کریستینا لاثام کانیک و کلایو آکسندن نوشته شده است.

روش های  آموزشی جذاب و اصولی در این کتاب و حسن انتخاب این کتاب، در گزینش متن و محتوای مناسب، این کتاب را از سایر کتاب ها متمایز کرده است.

با بهره مندی از آموزس های جامع و کامل و بسیار جذاب در این کتاب که با زبانی ملموس و کاملا قابل درک بیان شده است، دیگر نیازی به استفاده از سایر کتاب های آموزشی نخواهید داشت. این کتاب شما را به هر آنچه غیر خودش، بی نیاز کرده است.

کتاب American English File دارای 6 سطح آموزشی می باشد. و با این 6 سطح تمامی نیازهای خود را در یادگیری برآورده خواهید کرد.

این 6 سطح تمامی جنبه های آموزشی از صفر تا صد را در بر گرفته است. با استفاده از این مجموعه کامل و روان مهارت های چهار گانه ی شما: ریدینگ،‌ اسپیکینگ، لیسنینگ، رایتینگ  به طرز چشمگیری، تقویت خواهد شد.

 کتب مختلف American English File

هر سطح در این مجموعه شامل سه کتاب می باشد:

1-student book

این کامل ترین محصول برای راهنمای زبان آموزان در این قسمت میباشد که آموزش گرامر، مکالمه، لغات و … را به طور کامل شامل میشود.

2-work book

این کتاب شامل یک سی دی آموزشی میباشد و تمریناتی برای زبان آموزان ارائه کرده است. زبان آموزان با استفاده از این قسمت می توانند توانایی و سطح دانش خود را در زبان انگلیسی، محک بزنند.

این قسمت مخصوص راهنمای معلمان برای تدریس می باشد.

برای شروع سفارش کتاب American English File اینجا کلیک کنید.