فروشگاه کتاب زبان انتشارات دهکده زبان

کتاب آیلتس کمبریج 15 و 16 منتشر شد

کتاب آیلتس کمبریج 15 و 16

کتاب آیلتس کمبریج 15 و 16 منتشر شد این کتاب به تازگی در دونسخه ی عمومی وتخصصی، منتشر شده است. این کتاب ها، شامل انواع تست ها، پاسخ تست ها، بررسی آزمون های آیلتس در سالهای قبل، تمرینات کاربردی و پرتکرار آزمون های قبلی، نمونه های writing و مقاله های داوطلبان، بررسی و یادگیری نکات لازم برای موفقیت در آزمون آیلتس، و همچنین پاسخ نمونه سوالات تشریحی که درآخر کتاب آورده شده است، به شما کمک میکند، تا به راحتی آزمون و خطا کرده و خود را محک بزنید و با شناسایی نقاط ضعف خود، به تقویت آنها پرداخته و از شانس بیشتر قبولی، در آزمون آیلتس برخوردار شوید.

کسب آمادگی لازم در آزمون آیلتس

با استفاده از این کتاب و انجام تمرینات آموزشی ذکر شده و بسیار پر کاربرد، به تقویت مهارت چهار گانه ی (reading،writing،lisening،speaking) در خود بپردازید، و با کسب آمادگی لازم، با قدرت بسیار، در این آزمون حاضرشوید. تجربه نشان داده افرادی که قبل از آزمون این سری کتاب ها را مطالعه کرده اند نمرات بهتری در آزمون گرفته اند و هنگام آزمون استرس کمتری داشته اند.

همراه این کتاب، یک سی دی آموزشی نیز میباشد، که یادگیری را حتی برای افرادی که قصد دارند به صورت خود آموز در منزل کار کنند بسیار آسان کرده است.

این مجموعه کاملا منطبق بر آزمون های آیتلس طراحی و نوشته شده است. بنابراین به توصیه اساتید برگزیده، حتما برای موفقیت در آزمون آیلتس، بهتر است از این سری کتاب های  برای مطالعه استفاده شود.

انتشارات دهکده زبان به عنوان یک انتشارات پیشرو تمام تلاش خود را انجام داد تا جدیدترین کتاب های  آیلتس کمبریج را با بهترین کیفیت منتشر کند که در این راستا کتاب آیلتس کمبریج 15 و 16 با بهترین کیفیت منتشر شده.

برای خرید آنلاین کتاب آیلتس 15 با تخفیف ویژه اینجا کلیک کنید.

برای خرید آنلاین کتاب آیلتس 16 با تخفیف ویژه اینجا کلیک کنید.