فروشگاه کتاب زبان انتشارات دهکده زبان

یادگیری زبان انگلیسی هنگام رانندگی

یادگیری زبان انگلیسی هنگام رانندگی

ما اغلب در توضیح تقویم انگلیسی کمی کند بوده ایم. آیا در ترافیک گیر کرده اید؟ آیا وقت شما در ماشین تلف می شود؟ آیا تا به حال احساس کرده اید که تمام آن زمان تلف شده را می توان صرف یادگیری زبان انگلیسی کرد؟ بین خانواده، دوستان و محل کار، علاوه بر زمان‌بر بودن رفت‌وآمد، یافتن زمان برای یادگیری درست انگلیسی نیز دشوار است. خوشبختانه هر مشکلی راه حلی دارد. چه چیزی می تواند بهتر از تبدیل زمان به زمان سفر برای مطالعه باشد؟ وقت خود را با گوش دادن به رادیو تلف نکنید. پیشنهاد می کنم برای تسلط بر زبان انگلیسی، یادگیری زبان انگلیسی هنگام رانندگی را امتحان کنید!

 

یادگیری زبان انگلیسی هنگام رانندگی چگونه است

می توانید انگلیسی را در ماشین با هندزفری یاد بگیرید:

هنگام رانندگی، مهم است که حواس شما از جاده پرت نشود. به همین دلیل است که در حین یادگیری نیازی به استفاده از دستان خود نخواهید داشت! گوش دادن به صدای انگلیسی در ماشین راه خوبی برای یادگیری است. این یک روش جالب و موثر برای یادگیری است.

با پادکست های یادگیری زبان انگلیسی، می توانید فرهنگ انگلیسی را از طریق موضوعات مرتبط با زندگی روزمره کشف کنید. به جای رادیو، به پادکست های انگلیسی متناسب با سطح خود، از مبتدی تا پیشرفته، گوش دهید و به پیشرفتی که انتظارش را داشتید، خواهید رسید!

یادگیری زبان انگلیسی هنگام رانندگی

یادگیری زبان انگلیسی هنگام رانندگی

می توانید در ماشین به موسیقی انگلیسی گوش دهید

آیا می دانستید هنگام رانندگی می توانید انگلیسی را با آواز خواندن یاد بگیرید؟ به آهنگ های کارتون یا نمایشنامه گوش دهید و سعی کنید برخی از کلماتی را که یاد گرفته اید شناسایی کنید.

خودت را به چالش بکش!

از منبع زبان انگلیسی که قبلاً مطالعه کرده اید استفاده کنید و ببینید چقدر درک می کنید! در زبان انگلیسی، پریدن به سطح بالاتر کمی ترسناک است. گوش دادن به موسیقی ترس شما را کاهش می دهد.

مقاله پیشنهادی به شما  خرید کتاب زبان با تخفیف

شما می توانید خود را در ماشین خود آموزش دهید.

وقتی به تنهایی سوار می شوید، می توانید هر چقدر که می خواهید بخوانید. هیچ چیز بهتر از این نیست که آن را با صدای بلند بیان کنید. آهنگ را چندین بار تکرار کنید. راننده ای را می بینی که انگار دارد با خودش حرف می زند، می دانی که فقط انگلیسی یاد می گیرد!

 

شما می توانید با تکرار با مسافران خود یاد بگیرید

اگر مسافرانی در ماشین هستند، می توانید توانایی یادگیری خود و آنها را تحریک کنید. می توانید با دیالوگ های انگلیسی ترجمه کنید. یکی از مسافران می تواند به مسابقه و بازی موجود پاسخ دهد. در حالی که دیگری می تواند آن شخص را اصلاح کند. گوش دادن به فردی با سطح پیشرفته انگلیسی یا با لهجه بهتر می تواند زبان انگلیسی شما را بهبود بخشد.

 

می توانید انگلیسی را به صورت آفلاین یاد بگیرید

آیا اتصال ضعیفی دارید یا نمی توانید از اینترنت استفاده کنید؟ یادگیری زبان انگلیسی مشکلی نیست! قبل از رفتن به سفر، از برنامه و بروشورهای از پیش تعیین شده استفاده کنید. درس هایی که می خواهید یاد بگیرید. از پادکست مناسب برای گوش دادن در ماشین خود استفاده کنید. می توانید از درس های آفلاین لذت ببرید.

 

شما می توانید هر روز با سرعت خود مطالعه کنید

یکی از بهترین روش ها برای یادگیری زبان این است که وقت خود را صرف کنید. دریافت همزمان حجم زیادی از اطلاعات ناکارآمد است. آنچه شما نیاز دارید مطالعه منظم است. درس خواندن را متوقف نکنید. هر روز انگلیسی را تمرین کنید. چند روز در هفته سفر می کنید؟

این مدت زمان در همان روز کوتاه است، اما با بازگشت مقدار زیادی از زمان و جمع شدن این دوره های زمانی کوتاه، بزرگ می شود. شما این آزادی را دارید که انتخاب کنید روی کدام دوره ها و پادکست ها تمرکز کنید.

مقاله پیشنهادی به شما  ایجاد اشتیاق در کودکان برای یادگیری زبان انگلیسی

ممکن است بخواهید کمی فکر کنید یا بفهمید که چگونه در مورد یک موضوع جدید صحبت کنید. اگر نمی دانید چه چیزی را انتخاب کنید، می توانید از مسیرهای یادگیری جدید استفاده کنید. پیشنهاد ویژه من استفاده از اپلیکیشن و نرم افزار Fanglish است.

این ویژگی ناوبری شخصی ما است که به شما یک راهنمای گام به گام برای یادگیری زبان انگلیسی بدون صرف زمان زیاد می دهد! اگر ماشین ندارید و از راه دیگری حرکت می کنید. این نکات هنوز معتبر هستند! یادگیری زبان انگلیسی دیگر محدود به کلاس درس یا خانه شما نیست. یادگیری در ماشین یا جاهای دیگر مزایای زیادی دارد.

 

دستیابی به سطح مکالمه کمتر از آنچه فکر می کنید زمان نمی برد!

دهکده زبان زمان عبور را زمان مرده نمی داند. آموزش زبان انگلیسی در ماشین به شما کمک می کند در ترافیک و مسافت های طولانی، زبان انگلیسی را یاد بگیرید. اگر کمی برنامه ریزی کنید، متوجه می شوید که ماشین شما یک کلاس درس کاملا مجهز است. در ماشین شما چیست:

  • صندلی راحت
  • پخش کننده MP3 یا فایل های صوتی (به عنوان مثال در کلاس)
  • محیط آرام

 

شما تقریباً همه این موارد را در کلاس دارید. باور کنید اگر کمی به یادگیری زبان انگلیسی در ماشین دقت کنید تا آخر عمر عاشق ترافیک خواهید شد و اصلا از آن ناراضی نخواهید بود.

برای اینکه بتوانید به طور منظم و به ترتیب دروس انگلیسی را در ماشین گوش دهید، باید آنها را از یک منبع جمع آوری کنید. یکی از این منابع دانلودهای اینترنتی است. بسیاری از سایت ها پادکست های زیادی را در اینترنت قرار داده اند که هدف از آنها آموزش مرحله به مرحله زبان انگلیسی است.

 

آرشیو کتاب آموزش زبان

اگر به کلاس می روید باید کتاب درسی انگلیسی داشته باشید. فایل های کتاب را روی سی دی یا فلش درایو رایت کرده و در ماشین خود استفاده کنید. راه دیگر یادگیری زبان انگلیسی در ماشین گوش دادن به موسیقی است. علاوه بر لذت، این فرصت را نیز به شما می دهد تا بیشتر بیاموزید.

5/5 - (2 امتیاز)