فروشگاه کتاب زبان انتشارات دهکده زبان

یادگیری زبان انگلیسی در هنگام ورزش

یادگیری زبان انگلیسی در هنگام ورزش

یادگیری زبان انگلیسی در هنگام ورزش چگونه ممکن است؟ میلیون ها نفر در سراسر جهان تصمیم به کاهش وزن می گیرند. این تم یکی از محبوب‌ترین قطعنامه های سال نو است. کاهش وزن نیاز به فداکاری و تلاش زیادی دارد، به طوری که زندگی اغلب، وقت زیادی را برای سرگرمی‌های دیگر نمی‌گذارد. در مورد یادگیری زبان انگلیسی چطور؟ می‌دانید که فقط رفتن به مدرسه و شرکت در دوره های زبان کافی نیست و برای یادگیری زبان باید تمرین کنید. اگر هدف شما برای امسال کاهش وزن است و همچنین می‌خواهید زبان انگلیسی خود را بهبود ببخشید، در اینجا چند راه آسان برای انجام هر دو به طور همزمان وجود دارد.

یادگیری زبان با ورزش

چگونه می توان در حین ورزش زبان یاد گرفت؟

دوچرخه سواری، ثابت ایستادن یا دویدن روی تردمیل می‌تواند خسته کننده باشد. نگران نباشید، می‌توانید از این زمان برای یادگیری زبان انگلیسی با تماشای فیلم‌های انگلیسی مورد علاقه خود در موبایل خود در حین تمرین استفاده کنید. برای تمرین درک شنیداری انگلیسی خود، چیزی الهام‌بخش مانند فیلم‌های راکی ​​را انتخاب کنید و در عین حال به خودتان انگیزه دهید که بیشتر تمرین کنید.

برای یادگیری زبان با تمرین به پادکست گوش دهید

اگر در خیابان می‌دوید، تماشای فیلم بهترین گزینه نیست. شما باید بتوانید ببینید به کجا می‌روید و از محیط اطراف خود آگاه باشید. سعی کنید در حین اجرا به پادکست گوش دهید. شما می توانید موضوعاتی را که به طور خاص برای آموزش زبان انگلیسی طراحی شده اند یا موارد مرتبط با کار خود را انتخاب کنید. سعی کنید چند بار به پادکست گوش دهید تا تمام لغات جالب انگلیسی را یاد بگیرید.

برای یادگیری زبان همزمان با تمرین با یک مربی انگلیسی تمرین کنید.

برای تمرین زبان انگلیسی نیازی به حضور در یک کشور انگلیسی زبان ندارید. خرید فیلم تمرین انگلیسی و تمرین در خانه. حتی می توانید دستورالعمل های ارائه شده توسط مربی را برای تمرین تلفظ انگلیسی خود در حین انجام این کار دنبال کنید.

مقاله پیشنهادی به شما  بهترین فرآیند برای یادگیری زبان انگلیسی چیست؟

به یک تیم ورزشی انگلیسی زبان بپیوندید

اگر در یک کشور انگلیسی زبان هستید، این یک راه عالی برای ملاقات با افراد جدید برای تمرین است. حتی اگر در کشوری نیستید که زبان اصلی آن انگلیسی است، می‌توانید باشگاهی پیدا کنید که انگلیسی‌زبانان خارج از کشور با هم تمرین کنند. به آنها بپیوندید و با دوستان جدید انگلیسی زبان ملاقات کنید تا با هم تمرین کنید و همزمان انگلیسی خود را بهبود بخشید.

رژیم غذایی در انگلیسی

مهم نیست چقدر ورزش می کنید، اگر واقعاً می خواهید بدنی شاداب داشته باشید، باید درست غذا بخورید. همچنین می توانید از این فرصت برای تمرین مهارت های ریدینگ انگلیسی خود استفاده کنید. دستور العمل های غذای سالم را به زبان انگلیسی جستجو کنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید تا طعم غذای سالم خود را خوشمزه کنید.

بنابراین، می‌توانید از این روش‌های ساده برای یادگیری زبان انگلیسی در حین کاهش وزن استفاده کنید. همین امروز شروع کنید تا ببینید کدام راه حل انگلیسی و تناسب اندام شما را بهبود می‌بخشد.

آیا تا به حال یک درس را فقط در شب امتحان خوانده اید؟ معمولا این روش موثر نیست و مطالب به سرعت از سرتان می‌لغزد، به علاوه میزان استرس در شب امتحان زیاد است و فشار زیادی به شما وارد می شود. خوشبختانه وقتی فعالیت های خاصی انجام می دهید، عکس شب امتحان را تجربه می‌کنید. ورزش هورمون های استرس را کاهش می‌دهد و اندورفین، هورمون های تسکین دهنده درد را در بدن آزاد می‌کند. در نتیجه، هنگام یادگیری یک زبان خارجی یا هر موضوع دیگری، آرام تر و سرگرم کننده تر می‌شوید.

اگر مغزی آرام و شاد داشته باشید، قادر خواهید بود حجم زیادی از اطلاعات دریافتی را مدیریت کنید. به همین دلیل، یادگیری زبان در شب نسبت به ساعات اولیه روز موثرتر است. البته این سوال برای ساعت بیولوژیکی شما نیز مهم است. خوب است که این مشکل در پلتفرم های آموزش آنلاین زبان مانند Eticher پیدا شده است. و راه حلی برای این وجود دارد. برای حل این مشکل می‌توانید بر اساس اوقات فراغت خود و با توجه به ساعت زیستی خود معلم زبان را انتخاب کنید و زبان را یاد بگیرید. با این روش بیشترین بهره را از فرآیند یادگیری زبان خارجی خواهید برد.

مقاله پیشنهادی به شما  10 عادت برای یادگیری موفق زبان انگلیسی

در اوایل عصر، مغز شما ممکن است توانایی دریافت اطلاعات جدید را به دلیل خستگی روز از دست بدهد. در حالی که در ساعات اولیه روز، خواب خستگی شما را برطرف می کند. انجام ورزش های بدنی مانند دویدن یا شنا باعث افزایش کارایی مغز می شود. ورزش ظرفیت مغز را در روز و شب افزایش می دهد. همچنین از تأثیر مدیتیشن در مطالعه یک زبان خارجی غافل نشوید. زیرا چنین اقداماتی به طور موثر ذهن شما را برای درک اطلاعات آماده می‌کند.

یادگیری زبان انگلیسی در هنگام ورزش

یادگیری زبان انگلیسی در هنگام ورزش

یادگیری مداوم با تمرین

یادگیری مداوم و طولانی مدت کلید یادگیری هر چیزی است. برخی از افراد ممکن است استعداد طبیعی برای یادگیری زبان انگلیسی یا ورزش داشته باشند. اما این نباید شما را دلسرد کند، زیرا هیچ کس بدون تمرین به پتانسیل کامل خود نمی رسد. هر فردی نیاز به تلاش طولانی و متمرکز دارد. اگر هر روز شنا کنید قطعا فوتبالیست خوبی نخواهید شد. سعی کنید روی یک  ورزش تمرکز کنید و به طور هدفمند در دوره های زبان آنلاین شرکت کنید.

در یادگیری یک زبان خارجی مداومت بیشتری داشته باشید

هر یک از ما که تا به حال ورزش کرده ایم می‌فهمیم که استقامت چیست. در همه ورزش ها مرحله ای وجود دارد که احساس “سقوط” تمام ذهن را فرا می گیرد. این لحظه ای است که هر سلول بدن می گوید: بس کن! بسیاری از ما لذت غلبه بر “کمتر از اندازه کافی” را تجربه کرده ایم. لحظه ای که با اصرار به بدن «نه» می گوییم و به راه خود ادامه می دهیم، لحظه مهمی است.

این فرآیند تقریباً مشابه دستیابی به موفقیت در فرآیند یادگیری یک زبان خارجی است. معمولا در فرآیند یادگیری یک زبان خارجی، وقتی به سطح متوسط ​​می رسید، نیرویی در درون شما به شما می گوید بس است. این زمانی است که باید قوی باشید و در راه رسیدن به هدفتان تسلیم نشوید. این مرحله مانند زمانی است که یک دونده احساس می کند که در نیمه راه نمی تواند بیشتر از این پیش برود. اما با تمام وجود مصمم است به خط پایان برسد.

مقاله پیشنهادی به شما  چگونه با دیگران انگلیسی صحبت کنیم | 7 تکنیک قدرتمند و اثبات شده

قوانین و مقرراتی که در هر ورزشی وجود دارد نظم درونی ذهن شما را تقویت می‌کند. با گذشت زمان، در بیشتر کارهای روزمره زندگی خود منظم تر خواهید شد. و این سوال بر برنامه ای که باید یک زبان خارجی یاد بگیرید تاثیر می گذارد.

نتیجه

مانند سایر مهارت‌ها، برخی از افراد در یادگیری یک زبان خارجی یا در ورزش سریع‌تر رشد می‌کنند. اما این “استعداد طبیعی” تا اینجا فقط به آنها کمک می‌کند. موفقیت در ورزش یا یادگیری یک زبان خارجی مستلزم ویژگی های مشابهی است که مکمل یکدیگر بوده و نیازمند نظم و تمرین هدفمند است. به همین دلیل است که انجام تمرینات ورزشی روند یادگیری زبان را بهبود می‌بخشد.

5/5 - (3 امتیاز)