فروشگاه کتاب زبان انتشارات دهکده زبان

کتاب خودآموز مکالمه اسپانیایی در 90 روز به شیوه نصرت

کتاب خودآموز مکالمه اسپانیایی در 90 روز به شیوه نصرت

کتاب خودآموز مکالمه اسپانیایی در 90 روز به شیوه نصرت برای آن دسته از افراد که تمایل یادگیری سریع و کاربردی زبان اسپانیایی را دارند انتخاب خوبی است تا بتوانند از لغات و اصطلاحات رایج اسپانیا مطلع شوند.

بیش از 577 میلیون نفر در سراسر جهان به زبان اسپانیایی صحبت می‌کنند. برای 480 میلیون نفر، زبان اسپانیایی زبان مادری آنها است. دومین زبان مادری در جهان (پس از چینی). زبان اسپانیایی بعد از زبان انگلیسی دومین زبان ارتباطات بین المللی است. بیش از 21 میلیون نفر در سراسر جهان، اسپانیایی را به عنوان یک زبان خارجی مطالعه کرده اند.

زبان اسپانیایی که یکی از زیباترین و آهنگین‌ترین زبان‌ها است، یادگیری آن نیز بسیار آسان است. زبان اسپانیایی، زبان بارسلونا و بوئنوس آیرس، سالوادور دالی و فریدا کالو، فدریکو گارسیا لورکا و پابلو نرودا هستند… این بیش از 500 میلیون نفر در سراسر جهان هستند که اسپانیایی صحبت می‌کنند!

و علاوه بر این، زبان اسپانیایی، زبان رسمی 21 کشور است، برای مثال در ایالات متحده، هنوز حدود 19 میلیون نفر اسپانیایی صحبت می‌کنند. بنابراین وقتی زبان اسپانیایی یاد می‌گیرید، حتی اگر تفاوت‌های منطقه‌ای در نحوه صحبت کردن شما وجود داشته باشد، می‌توانید با افراد زیادی در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید!

خواندن کتاب به زبان اسپانیایی بسیار ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید. با خواندن، دایره لغات خود را افزایش می دهید، گرامر اسپانیایی را تمرین می کنید، مهارت‌های املایی خود را بهبود می‌بخشید و تمرکز خود را بهبود می‌بخشید. علاوه بر این، با هر کتاب جدید، سبک نویسنده و ظرافت‌های زبان اسپانیایی را بهتر درک خواهید کرد.

ما همچنین خواندن با صدای بلند را توصیه می‌کنیم. با بلند خواندن 3 مهارت خود را به طور همزمان گسترش می‌دهید، خواندن، تلفظ و گوش دادن. شما متن را می‌بینید، آن را بازتولید می کنید، می‌شنوید. شما همچنین روی سرعت و روان شدن گفتارتان کار می‌کنید. هنگام خواندن کتاب خودآموز مکالمه اسپانیایی، روی صدای خودتان تمرکز نکنید! شما باید روی تلفظ صحیح کلمات تمرکز کنید و بعد از انجام چند بار تمرین، نتیجه را احساس خواهید کرد! و مهارت‌های زبان اسپانیایی شما به میزان قابل توجهی بهبود می‌یابد.

اگر از ابتدا شروع به یادگیری زبان اسپانیایی می‌کنید، کتاب مورد نظر خود را به دو صورت انتخاب کنید: چاپی و در قالب کتاب صوتی . فایل صوتی را گوش دهید و همزمان متن را به صورت کاغذی دنبال کنید. متن را خواهید دید و نحوه صحیح خواندن آن را خواهید شنید . وقتی به خواندن و گوش دادن همزمان عادت کردید، بعد از سخنران شروع به تکرار کنید.

اگر علاقه دارید زبان اسپانیایی را یاد بگیرید ولی زمانی برای ثبت نام در کلاس‌ها ندارید، منابع زیادی مانند برنامه‌های صوتی، خدمات آموزشی، برنامه‌های تلفن همراه و پادکست‌ها برای کمک به شما وجود دارد. اما سنتی‌ترین راه برای یادگیری زبان، استفاده از کتاب‌های متفرقه یا آموزشی است. کتاب‌های زیادی در سراسر جهان برای آموزش و یادگیری زبان اسپانیایی استفاده می‌شود، اما برخی از آن‌ها برای خودآموزی مناسب‌تر از بقیه هستند.

مقاله پیشنهادی به شما  آموزش زبان انگلیسی در ایران

برای یادگیری هر زبانی، آلمانی، پرتغالی، ایتالیایی یا اسپانیایی، نه تنها تمرین مهم است، بلکه تئوری نیز مهم است. بدون دانش اولیه، بدون یک پایه محکم، نمی‌توانید خیلی دورتر شوید.

یادگیری زبان‌های جدید می تواند یک فعالیت جذاب و سرگرم‌کننده باشد، حتی زمانی که از کتاب یاد می‌گیرید! خوب است که همیشه در نظر داشته باشید که می‌توانید با سرمایه‌گذاری زمانی روی خودتان با خواندن کتاب خودآموز مکالمه اسپانیایی تا حد قابل توجهی این زبان شیرین را یاد بگیرید.  کتاب‌های خودآموز نسبت به بقیه روش‌های آموزشی ارزان‌تر هستند، می‌توانید آن‌ها را دست اول یا دست دوم خریداری کنید. تنها چیزی که نیاز دارید نظم و انضباط برای تکمیل تحصیلات خود در زبان اسپانیایی است!

همه افراد در فرآیند یادگیری زبان جدید یا هر مهارت دیگری، پس از مدتی به مرحله‌ای می‌رسند که احساس می‌کنند گیر افتاده‌اند و دیگر چیز جدیدی یاد نمی‌گیرند. این مرحله مدتی طول می‌کشد و باید تحمل کنید. پس از گذراندن این مرحله که در زبان انگلیسی به آن Learning Plateau می‌گویند. بار دیگر روند یادگیری شما سریعتر و آسانتر از قبل ادامه خواهد یافت.

 

کاربردهای زبان اسپانیایی

  • یادگیری زبان اسپانیایی، امکان دسترسی به ادبیات غنی را می دهد که توسط تعدادی از نویسندگان معروف از اسپانیا و آمریکای لاتین ارائه می شود.
  • همچنین باید به خاطر داشت که اسپانیایی به گروه پیشرو زبان های دارای اهمیت جهانی تعلق دارد. حدود 500 میلیون نفر به این زبان صحبت می کنند (از جمله کسانی که اسپانیایی برای آنها زبان دوم است) . این یکی از زبان های رسمی است که توسط سازمان ملل متحد به رسمیت شناخته شده است.
  • از جمله، زبان اسپانیایی در محیط کسب و کار اهمیت بیشتری پیدا می کند و جمعیت اسپانیایی تبار به سرعت در ایالات متحده در حال افزایش است، به این معنی که دانش این زبان هر سال بیشتر و بیشتر ضروری می شود.
  • سفر به مکان های جدید نه تنها از نظر فرهنگی، بلکه از نظر شخصی نیز ما را به طور جدی سخت و غنی می کند. با آشنایی با سنت های منحصر به فرد، به نوعی با ساکنان محلی تعامل می کنیم. در میان کشورهایی که اسپانیایی به طور رسمی به عنوان زبان دولتی به رسمیت شناخته شده است، مقاصد گردشگری محبوبی مانند جمهوری دومینیکن، کوبا، مکزیک، باربادوس، کاستاریکا وجود دارد. تصور کنید چقدر لذت بخش است که با دیگران به زبان خودشان صحبت کنید، از زبان انگلیسی استاندارد اجتناب کنید، از فرصت درک فرهنگ این مکان ها لذت ببرید و احساس کنید که یک مسافر واقعی هستید، بدون محدودیت جاذبه های توریستی معمول، که اغلب منعکس کننده واقعیت نیستند. طعم این یا آن مقصد علاوه بر این، با دانستن زبان اسپانیایی، می توانید با اجتناب از مکان هایی که منحصراً برای گردشگران طراحی شده اند، در هزینه های زیادی صرفه جویی کنید.
  • اسپانیایی می تواند هم برای تجارت و هم برای شغل مفید باشد. روابط تجاری و اقتصادی با کشورهای آمریکای لاتین و حجم آنها پیوسته در حال افزایش است و وزن و جایگاه این کشورها در فضای جهانی مدام در حال افزایش است. علاوه بر این، اسپانیایی زبان رسمی سازمان ملل متحد، اتحادیه اروپا، اتحادیه آفریقا و سازمان کشورهای آمریکایی است. به این معنی که در فضای سیاسی جهان به طور کامل استفاده می شود.
  • دنیای اسپانیایی زبان نه تنها در موسیقی، بلکه در نقاشی، معماری و ادبیات نیز میراث فرهنگی غنی از خود بر جای گذاشته است. «دن کیشوت» اثر میگل دو سروانتس و «صد سال تنهایی» گابریل گارسیا مارکز را به صورت اصلی بخوانید، از اهرام مایا دیدن کنید و از آثار گائودی لذت ببرید، با آثار ولاسکوز و گویا در موزه پرادو آشنا شوید. “گرنیکا” معروف پابلو پیکاسو را در موزه Reina در مادرید صوفیه درک کنید یا از موزه دالی دیدن کنید، شور فلامنکو و طوفان احساسات را هنگام تماشای مسابقات فوتبال درک کنید – اسپانیایی در همه این موارد به شما کمک می کند.
  • بر خلاف زبان انگلیسی که یک زبان بین المللی به حساب می آید و طبق معمول همه باید آن را پیشینی بدانند و دقیقاً به همین دلیل احترام خاصی ایجاد نمی کند، اسپانیایی با جذابیت و کلمات لطیف خود اغلب مورد توجه قرار می گیرد. مطالعه در میان افرادی که حس زیبایی دارند. صدای تک تک کلمات نمی تواند لطیف ترین رشته های روح چنین طبیعت هایی را لمس کند، به همین دلیل است که اغلب به دلیل وابستگی مشترک به اسپانیایی و عشق به فرهنگ اسپانیایی زبان است که مردم با افرادی که به همان اندازه مشتاق هستند آشنا می شوند. آن ها هستند. آشنایی با یکدیگر در کلاس های زبان، سخنرانی در مورد ادبیات یا موسیقی به زبان اسپانیایی، رویدادهای موضوعی و کلاس های کارشناسی ارشد، ملاقات با یکدیگر در یک سفر، چنین افرادی با علاقه دوست می شوند و دایره تماس خود را دائماً گسترش می دهند.
مقاله پیشنهادی به شما  کتاب آموزش Vocabulary (درس يازدهم)

 

 

کتاب خودآموز مکالمه اسپانیایی در 90 روز به شیوه نصرت

در این کتاب، مهندس مرتضی روش آموزش سریع مکالمه اسپانیایی سه ماهه را توضیح می دهد:

«اگر از صفر شروع کرده باشید، در عرض چند دقیقه نه تنها درس‌ها را به خوبی درک خواهید کرد، بلکه می توانید آن‌ها را خیلی راحت، روان و روان در موقعیت‌های مشابه اجرا کنید.

اگر زبان اسپانیایی را هم بلد هستید اما در مکالمه مشکل دارید، در موقعیتی مشابه می‌توانید دروس را خیلی راحت، روان و روان با تلفظ عالی پیاده سازی کنید.

اگر مکالمات را به زبان اسپانیایی می‌فهمید و همچنین صحبت می‌کنید، اما در تلفظ مشکل دارید، با تمرین این دروس می‌توانید با تلفظ صحیح و بی‌نقص صحبت کنید.

بنابراین، اگر اسپانیایی را خوب می دانید و مشکلی برای صحبت کردن با تلفظ صحیح روان و روان ندارید، کتاب خودآموز مکالمه اسپانیایی، برای شما مناسب نیست. لطفا آن را به شخص دیگری که متعلق به گروه های قبلی است هدیه دهید تا از آن استفاده کنند. البته زود قضاوت نکنید. در  ابتدا سعی کنید حداقل هفت تا هشت درس را طبق دستور انجام دهید، سپس تصمیم بگیرید. زمان زیادی از شما نمی‌گیرد. هر کلاس حدود 30 دقیقه طول می‌کشد. برای تکمیل 10 درس حدود 5 ساعت طول می کشد.

تعداد زیادی از افرادی که سال‌ها دوره‌های زبان اسپانیایی زیادی را گذرانده‌اند، تا سطوح پیشرفته و لیسانس زبان اسپانیایی، که در تمام جنبه‌ها مانند گرامر، واژگان، خواندن و نوشتن و غیره در سطح بسیار بالایی قرار داشتند، دیکشنری موبایل نامیده می‌شوند. و از نظر گرامر عالی بودند و خیلی‌ها که سال‌ها در آمریکا یا انگلیس بوده‌اند این دوره را گذرانده‌اند و همه از درس یک شروع کرده‌اند و در پایان دوره اکثریت قریب به اتفاق آن‌ها راضی بوده‌اند و به گفته خودشان طلسم گفتگو را شکست ”

کتاب خودآموز مکالمه اسپانیایی در 90 روز نصرت یک خلاصه کامل برای تسلط بر مکالمه اسپانیایی است.
این مجموعه توسط فرهنگ امیرانی نوشته و ترجمه شده است.
کتاب خودآموز مکالمه اسپانیایی، نکات و محتوای اسپانیایی را در 90 درس به سبک نصرت ارائه می کند.
این مجموعه از مکالمات خودآموز برای توسعه مهارت‌های مکالمه اسپانیایی طراحی شده است.
پس از خواندن این کتاب در 90 روز، می توانید به راحتی به زبان اسپانیایی ارتباط برقرار کنید و درک کنید که طرف مقابل چه می گوید.
در این کتاب سعی شده است بسیاری از زمینه‌هایی که به زبان‌آموزان اجازه می‌دهد در مکالمات روزمره برتری پیدا کنند، بحث کنیم.
برای استفاده بیشتر از کتاب خودآموز مکالمه اسپانیایی، باید به خواندن روزانه ادامه دهید. هر روز یک درس از آن بگیرید و بدون وقفه تا پایان نود درس ادامه دهید.

5/5 - (2 امتیاز)