فروشگاه کتاب زبان انتشارات دهکده زبان

چگونه زبان انگلیسی را فول شویم؟

چگونه زبان انگلیسی را فول شویم؟

“چگونه زبان انگلیسی را فول شویم؟” صحبت در مورد مزایای دانستن زبان انگلیسی بیهوده است. اما یادگیری این زبان ساده ترین کار نیست و برای فول شدن زبان انگلیسی لازم است نکاتی را بدانیم و برای خود به کار گیریم تا روند آموزشی ما را سریع تر و کارآمدتر کند.

 

چگونه زبان انگلیسی را فول شویم؟

نکات لازم برای فول شدن زبان انگلیسی

وبلاگ نویسی

وبلاگ انگلیسی خود را راه اندازی کنید تا با یک تیر چند نشان بزنید. این یک روش عالی برای تمرین نوشتن متون به زبان انگلیسی است. با نوشتن وبلاگ خود می توانید جمله سازی در زمان های مختلف را تمرین کرده و دایره لغات خود را گسترش دهید وهمچنین مهارت رایتینگ خود را نیز تقویت کنید!

دفتر خاطرات

یکی دیگر از راه های فول شدن زبان انگلیسی، این است که یک دفتر خاطرات خبری داشته باشید. یک راه خوب دیگر برای تمرین نوشتن متون به زبان انگلیسی. به خصوص وقتی نمی دانید در مورد چه چیزی بنویسید. و اگر پیش بینی خود را از پیشرفت رویدادها اضافه کنید. این به شما دلیلی می دهد که بارها و بارها به مقالات خود بازگردید. و سپس می توانید اشتباهات خود را پیدا کنید و آنها را اصلاح کنید.

کتاب صوتی و پادکست ها

امروزه می توانید با درنظر  داشتن سبک و موضوع مورد علاقه خود به کتاب صوتی و پادکست های مورد نظرتان گوش دهید و اصطلاحات عامیانه و کلمات پرکاربرد را یاد بگیرید، همچنین با شنیدن رادیو انگلیسی زبان می توانید از اخبار روزانه دنیا نیز مطلع باشید و علاوه بر تقویت مهارت شنیداری یا لیسنینگ، مهارت گفتاری و مکالمه خود را نیز تقویت کنید. رادیو انگلیسی را هنگام انجام کارهای خانه روشن کنید. حتی اگر با دقت گوش نکنید، رادیو به شما کمک می کند تا ریتم و آهنگ زبان انگلیسی را احساس کنید.

مقاله پیشنهادی به شما  8 راه برای غوطه ور شدن در زبان انگلیسی در خانه

موسیقی

موسیقی انگلیسی گوش کنید. اگر به کار خود بپردازید و همزمان به موسیقی انگلیسی زبان گوش دهید، کم کم به ریتم و لحن طبیعی زبان انگلیسی عادت می کنید. متن اشعار را بخوانید. اگر برای خواندن اشعار با دیکشنری وقت بگذارید، می توانید از گوش دادن به آهنگ های انگلیسی بهره بیشتری ببرید. دفعه بعد که به آهنگی گوش می‌دهید که از قبل کلمات آن را می‌دانید، سعی کنید با آن آواز بخوانید. این باعث بهبود زبان گفتاری شما می شود.

نقد بنویسید

یکی از روش های موثر برای دستیابی به پاسخ  “چگونه زبان انگلیسی را فول شویم؟” این است که  یک فیلم، هتل یا کتاب هایتان به زبان انگلیسی نقد و یا نظری بنویسید تا مهارت نوشتاری خود را بهبود ببخشید و با نحوه ساخت جملات متفاوت نیز آشنا شوید. همچنین با نوشتن مطالب به زبان انگلیسی به مرور زمان برای جمله سازی به کلمات بیشتری احتیاج پیدا خواهید کرد که این نیاز به افزایش دایره لغات شما نیز کمک خواهد کرد.

فیلم های تکراری ببینید!

کتابی را که قبلا خوانده اید بخوانید یا فیلمی را که قبلاً دیده اید به زبان انگلیسی و با زیر نویس انگلیسی تماشا کنید. خواندن کتابی که طرح آن را قبلاً می دانید به اندازه کافی آسان است و به شما کمک بسیاری برای یادگیری زبان خواهد کرد. روش تماشای فیلم انگلیسی با زیرنویس انگلیسی را می توان به کسانی توصیه کرد که دائماً خود را در حال خواندن زیرنویس به زبان مادری خود می بینند و مطلقاً به نسخه انگلیسی گوش نمی دهند. اگر این برای شما خیلی سخت به نظر می رسد، می توانید 10 دقیقه اول فیلم را با زیرنویس به زبان مادری خود تماشا کنید و سپس به انگلیسی بروید.

به زبان انگلیسی فکر کنید

در مورد کاری که انجام می دهید به زبان انگلیسی صحبت کنید یا فکر کنید. زمانی که مشغول انجام کارهای روزانه خود هستید، سعی کنید در سکوت جملاتی را به زبان انگلیسی بیان کنید که فعالیت های شما را توصیف می کند. به عنوان مثال: “من در حال باز کردن سس کچاپ هستم.” این به شما امکان می دهد بدون ترجمه به زبان انگلیسی فکر کنید. همچنین به شما کمک می کند تا متوجه شوید که چه چیزهای ساده ای در اطراف شما وجود دارد که نام آنها را نمی دانید.

مقاله پیشنهادی به شما  دلایل مهم یادگیری زبان

برچسب ها

برچسب هایی را با نام اقلام در محل کار و خانه بچسبانید. می توانید نام چیزهای اطراف خود را روی کاغذ بنویسید و همه جا بچسبانید. بنابراین، آنها همیشه در مقابل چشمان شما خواهند بود، که به شما کمک می کند تا به سرعت نام اشیاء را به خاطر بسپارید.

کتاب های کودکانه بخوانید!

کتاب های کودکان را به زبان انگلیسی بخوانید. آنها به زبانی ساده تر از کتاب های بزرگسال نوشته شده اند. علاوه بر این، آنها تصاویر رنگارنگ زیادی دارند که به درک طرح کمک می کند، شما را تشویق می کند و در نتیجه شما را به ادامه خواندن انگیزه می دهد.

واقع بین باشید

در مورد سطح دانش خود واقع بین باشید. یکی از دلایلی که مانع از پیشرفت زبان انگلیسی می شود، برآورد بیش از حد توانایی های خود است. بسیاری از مردم مغز خود را با اطلاعات پیچیده بیش از حد پر می کنند. و او هنوز برای آن آماده نیست. سعی کنید به طور عینی سطح مهارت انگلیسی خود را ارزیابی کنید، به عنوان مثال، با استفاده از یک آزمون آنلاین.

منابع

برای یادگیری زبان انگلیسی باید از منابع و کتاب های آموزشی معتبر و به روز دنیا نیز استفاده کنید. کتاب زبان خارجی مهمترین و اصلی ترین ابزار یادگیری در چالش های آموزش زبان است. یادگیری زبان خارجی با استفاده از کتاب زبان خارجی یکی از چالش برانگیزترین کارها در بین مردم امروز است. زیرا همیشه سوالاتی مانند: بهترین کتاب درسی انگلیسی برای مبتدیان چیست؟ از کجا می توانم کتاب های آموزش زبان انگلیسی خانگی و کتاب های آموزش زبان انگلیسی را تهیه کنم؟ مناسب ترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان و کتاب های آموزش خانگی و خود آموز انگلیسی برای کودکان کدامند؟ هر کتاب چه مهارتی را تقویت می کند؟ چه زبانی را باید شروع کنم و زبان های دیگر را بیاموزم؟ پس برای رفع این مشکل می توانید از ما کمک بگیرید و به ما اعتماد کنید تا با خرید عمده کتابهای مورد نیاز خود از تخفیف باور نکردنی هم برخوردار شوید.

مقاله پیشنهادی به شما  یادگیری آنلاین یا حضوری ؟

حرف آخر

در این مقاله سعی کردیم با توضیح چند نکته، راه های دستیابی به پاسخ سوال “چگونه زبان انگلیسی را فول شویم؟” را بیان کنیم تا با استفاده از این روشها در کمترین زمان ممکن زبان انگلیسی را یادگرفته و فول شویم. قطعا به تعداد هر انسان روشی برای یادگیری وجود دارد که با توجه به شخصیت و توانایی یادگیری او، برای خودش منحصر به فرد است. اما شما در این مسیر باید عزم راسخ داشته باشید و از تصمیم خود نا امید نشوید زیرا یادگیری زبان به زمان کافی متناسب با خودتان بستگی دارد و به هیچ عنوان قابلیت های خود را دست کم نگیرید و خود را با دیگران مقایسه نکنید. پس همین الان شروع به یادگیری کنید ما در کنارتان خواهیم بود.

 

5/5 - (1 امتیاز)