فروشگاه کتاب زبان انتشارات دهکده زبان

چگونه انگلیسی را روانتر صحبت کنیم ؟

چگونه انگلیسی را روانتر صحبت کنیم

برای اینکه بدانیم چگونه انگلیسی را روانتر صحبت کنیم پاسخ ها بسیار متفاوت است، اما تعدادی راه آسان برای بهبود در مدت زمان نسبتاً کوتاه وجود دارد. برای یادگیری زبان انگلیسی، عجله دارید؟ با ما همراه باشید.

7 نکته در مورد صحبت کردن روان در انگلیسی

1. از اشتباه کردن نترسید

برای اینکه یادبگیرید چگونه انگلیسی را روانتر صحبت کنیم در نظر داشته باشید هدف شما ارائه پیام است، نه صحبت کردن کامل انگلیسی، با دستور زبان و واژگان مناسب. حتی انگلیسی زبانان بومی هم اشتباه می کنند!

2. تمرین، تمرین، تمرین

تمرین یادگیری را کامل می کند. به طور مداوم به دنبال فرصت هایی برای آزمایش زبان انگلیسی خود و اینکه چگونه انگلیسی را روانتر صحبت کنیم باشید. به عنوان مثال، کلاس های آنلاین انگلیسی که شامل دروس گروهی تعاملی و 45 دقیقه ای هستند که توسط یک معلم حرفه ای هدایت می شوند. آنها یک راه عالی برای تمرین مکالمه انگلیسی و یادگیری سریعتر در یک محیط سرگرم کننده و امن هستند.

3. گوش کنید

هر چه بیشتر بشنوید، صحبت کردن بهتر انگلیسی برای شما آسان تر خواهد بود. شما شروع به صحبت روان تر و مطمئن تر در مکالمات خواهید کرد و یاد خواهید گرفت که چگونه نظرات خود را به زبان انگلیسی با عبارات و اصطلاحات جدید بیان کنید. می توانید برای تمرین گوش کردن از کتاب Tactics for Listening Basic استفاده کنید و شروع یادگیری مهارت شنیداری را استارت بزنید.

4. موفقیت را جشن بگیرید

هر بار که با کسی به زبان انگلیسی صحبت می کنید یک موفقیت است و می فهمیم که چگونه انگلیسی را روانتر صحبت کنیم. هر تعاملی که دارید، هر چقدر هم که کوچک باشد، به شما در بهبود مهارت‌هایتان در طول زمان کمک می‌کند. به پیشرفت خود افتخار کنید.

این چهار نکته اول به ارائه بهترین راه برای اینکه بدانیم چگونه روانتر صحبت کنیم می باشد.

مقاله پیشنهادی به شما  یادگیری تفریحی زبان انگلیسی

سه مرحله زیر به شما کمک می کند تا مهارت های مکالمه انگلیسی شما را به سطح بعدی ارتقا دهید…

5. به زبان انگلیسی فکر کنید

با فکر کردن به زبان، از صحبت کردن خوب انگلیسی به انگلیسی عالی بروید. در ابتدا برای شما دشوار خواهد بود، اما پس از مدتی یاد خواهید گرفت که چگونه بین صحبت کردن به زبان انگلیسی و زبان اول خود جابجا شوید.

با خودتان صحبت کنید تا انگلیسی را روان صحبت کنید.

چگونه انگلیسی را روانتر صحبت کنیم ؟

6. با خودتان صحبت کنید

خنده دار به نظر می رسد، اما با صحبت کردن با خود به زبان انگلیسی در مقابل آینه برای هر روز، یاد خواهید گرفت که هر حرف الفبای انگلیسی را تلفظ کنید، به علاوه اینکه چه زمانی و چگونه از عبارات مختلف استفاده کنید. شما همچنین خواهید آموخت که کجا بیشتر اشتباهات را مرتکب می شوید و در نهایت متوجه می شوید چگونه انگلیسی را روانتر صحبت کنیم

7. پیچاندن زبان

چرخاندن زبان به بهبود دیکشنری شما کمک می کند و به شما یاد می دهد که چگونه سریع صحبت کنید. با جملات حیله‌آمیزی مانند این تمرین کنید: “سی و سه دزد فکر می‌کردند که تاج و تخت را در سراسر پنجشنبه به وجد آورده‌اند”.
فرهنگ لغت
تا جایی که ممکن است فرهنگ لغت را دانلود کنید تا بتوانید بیشتر در معرض کلمات، عبارات و اصطلاحات مختلف قرار بگیرید (نمونه هایی در زمینه یا واژگان خاص موضوع).

انگیزه

تقویم‌های ویژه، برنامه‌های فلش کارت و تایمر می‌توانند به شما انگیزه دهند تا سریع‌تر و کارآمدتر یاد بگیرید. فراموش نکنید که اعلان‌های فشاری را روشن کنید و متمرکز باشید!

تقویم

10 دقیقه در روز را در تقویم خود برنامه ریزی کنید (یا یک ساعت در هفته) برنامه ریزی را دنبال کنید. این به شما انگیزه می دهد تا به یادگیری ادامه دهید. سعی کنید زمان مطالعه خود را از دست ندهید.

مقاله پیشنهادی به شما  چگونه زبان انگلیسی رو فول شویم؟

استفاده از کلاس آنلاین

روش استفاده از کلاس آنلاین برای اینکه روانتر صحبت کنیم به طور گسترده روش ارتباطی است و بر اساس نحوه آموزش موفقیت آمیز زبان در کلاس های درس است. تمرکز هر تمرین در یک دوره این است که به دانش آموز چیز جدیدی یاد بدهد – معمولاً یک کلمه یا یک عبارت – که می تواند بلافاصله در نوشتن یا مکالمه استفاده کند.

هر درس حول محور ارتباطی خاصی گروه بندی می شود (به عنوان مثال: معرفی خود، توصیف شهر خود، سفارش غذا در یک رستوران). هر درس برای آموزش زبان مفید در تکه‌ها (عبارات و جملات) طراحی شده است که دانش‌آموز می‌تواند آن را در هر دو فعالیت‌های تمرینی کنترل‌شده و آزاد تمرین کند و متوجه شود که چگونه انگلیسی را روانتر صحبت کنیم.

فعالیت های تمرین کنترل شده شامل پر کردن شکاف، سوالات چند گزینه ای، دیکته و فعالیت های ترتیب مجدد جملات است. تمرین رایگان شامل تمرین‌های نوشتاری است که توسط اعضای بومی زبان جامعه تصحیح می‌شوند و تسهیلات پیام‌رسان خصوصی که به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد با شرکای زبانی از جامعه چت کنند.
کلاس آنلاین برای ارائه یک محیط کامل خودآموز و تمرین زبان طراحی شده است. برخی دوره‌های آموزش زبان توسط متخصصان زبان با چندین سال تجربه تدریس در کلاس ایجاد شده است که بهترین اصول را از آموزش ارتباطی کلاس درس در طراحی دوره خود آورده اند.

نحوه صحبت سریعتر انگلیسی را می‌توان یکی از دغدغه‌های زبان آموزان دانست. اکثر زبان آموزان معتقدند که افراد بومی انگلیسی خیلی سریع صحبت می‌کنند، اما مطالعات نشان داده است که انگلیسی پنجمین زبان سریع صحبت می‌شود. در واقع، گویشوران بومی سریع صحبت نمی‌کنند، آنها فقط کلمات را هنگام صحبت کنار هم قرار می‌دهند. آنها به جای اینکه کلمات را جداگانه بیان کنند، کلمات را به هم می‌پیوندند یا گاهی قسمت‌هایی را حذف می‌کنند یا حتی صداهای جدیدی به آنها اضافه می‌کنند. در این مقاله سعی می کنیم راه حل های مفید و کاملا تست شده در این زمینه ارائه دهیم.

مقاله پیشنهادی به شما  استعداد در مقابل سخت کوشی در یادگیری زبان

اول از همه باید تعریف دقیق و درستی از گفتار سریع در زبان انگلیسی داشته باشید. در واقع، اگر به نحوه صحبت کردن بومی‌ها دقت کنید، متوجه می‌شوید که اگرچه سریع صحبت می‌کنند، اما کاملاً آرام به نظر می‌رسند. بنابراین توجه داشته باشید که گفتار سریع قوانین و نکات خاص خود را دارد که نمی توان آنها را نادیده گرفت. در غیر این صورت، همان سرعت گفتاری که می‌خواهید در هنگام صحبت کردن مشکل ایجاد می‌کند.

5/5 - (2 امتیاز)