فروشگاه کتاب زبان انتشارات دهکده زبان

نحوه یادگیری صحبت کردن به زبان انگلیسی در محیط غیر انگلیسی

نحوه یادگیری صحبت کردن به زبان انگلیسی در محیط غیر انگلیسی

نحوه یادگیری صحبت کردن به زبان انگلیسی در محیط غیر انگلیسی چطور ممکن است؟ من محیطی برای صحبت کردن به زبان انگلیسی ندارم،  مشکلی که تقریباً همه زبان آموزان انگلیسی از خود آن را به اشتراک می گذارند. در این مقاله ما به شما کمک می‌کنیم تا با روش هایی که بتوانید یک محیط انگلیسی زبان برای خود در خانه بسازید. اما قبل از اینکه به یک راه حل بپردازیم، بیایید بفهمیم که آیا این راه حل برای شما کار می‌کند یا خیر. البته ناگفته نماند که خرید عمده کتاب داستان ها و رمان های جذاب نیز در یادگیری و امادگی برای حضور در محیط اجتماعی بسیار کارآمد است.

 

دو نوع انسان وجود دارد

کسانی که در اطراف خود شریک یا دوستانی دارند که به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند اما آن محیط به آنها کمک نمی‌کند زیرا:
اطرافیان آنها را به خاطر اشتباهاتشان قضاوت می‌کنند و آنها در موقعیتی در حرفه خود هستند که نمی‌توانند هنگام صحبت به زبان انگلیسی اشتباه کنند. بنابراین اساساً محیطی وجود دارد اما محیطی ناشی از ترس است که در آن شما نمی‌توانید در حین صحبت کردن خودتان باشید،  نمی توانید اشتباه کنید زیرا محیط کار حرفه ای شما است و شهرت شما در خطر است. بنابراین، صحبت کردن به زبان انگلیسی به صورت مناسب برای حرفه شما مهم است.

کسانی که از یک پیشینه و مکان غیر انگلیسی می آیند (به عنوان مثال از یک روستا، تحصیل در هیئت مدیره منطقه ای)
آن‌ها برای یافتن افرادی که می‌توانند روزانه به زبان انگلیسی صحبت کنند تلاش می‌کنند. اما کسی در اطراف آنها نیست که با آنها به زبان انگلیسی صحبت کند و آنها را راهنمایی کند. این افراد، وقتی فارغ التحصیل می‌شوند و در آنجا نیز به یک شرکت می‌پیوندند، فرصتی برای مکالمه به زبان انگلیسی دارند، اما دوباره فشار همسالان برای قضاوت شدن به دلیل اشتباهات، رویای صحبت کردن به زبان انگلیسی را خراب می‌کند.

مقاله پیشنهادی به شما  تفاوت بین آزمون آیلتس و تافل

بنابراین آنچه در اینجا متوجه می‌شویم این است که افرادی که در اطراف شما به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند به این معنی نیست که محیطی مساعد برای یادگیری و رشد شما است. برای رشد و یادگیری، به محیطی نیاز دارید که در آن راحت اشتباه کنید، یاد بگیرید و بازخورد دریافت کنید، بدون اینکه احساس قضاوت کنید.

 

دو راه وجود دارد که می توانید چنین محیطی را برای خود بسازید:

راه حل جامعه در نحوه یادگیری صحبت کردن به زبان انگلیسی در محیط غیر انگلیسی

  • در این روش می‌توانید گروهی از دوستان (حدود 2 تا 4 نفر) ایجاد کنید که برای صحبت به زبان انگلیسی هیجان‌زده هستند.
  • هر روز با یکدیگر تمرین کنید.
  • شما می‌توانید فعالیت هایی مانند بحث، کتابخوانی، ارائه یا مکالمه منظم روزانه انجام دهید.
  • روزانه یک مکالمه 1 ساعته در یک گروه 4 نفره از دوستان خود داشته باشید تا هر یک از شما این فرصت را داشته باشید که حدود 15 دقیقه صحبت کنید.
  • در مورد اشتباهات به یکدیگر بازخورد سازنده ارائه دهید.

مزایا: مزایا در این روش این است که کاملا رایگان است.

معایب: از آنجایی که همه شما در حال تلاش برای بهبود زبان انگلیسی هستید، این احتمال وجود دارد که نتوانید همه اشتباهات را برای یکدیگر تشخیص دهید و از این رو ممکن است شروع به صحبت کردن اشتباه انگلیسی با این ایده در ذهن خود کنید که درست به نظر می‌رسد. ( چقدر انگلیسی‌زبان روان بدون ترجمه سریع صحبت می‌کنند و می‌دانند درست است. تجربه درست یا غلط صداها چیزی است که به ما کمک می‌کند روان صحبت کنیم و این تجربه با گوش دادن و صحبت کردن همراه است. ) اما نگران نباشید گزینه بعدی ما چیزی است که شما می توانید انتخاب کنید.

نحوه یادگیری صحبت کردن به زبان انگلیسی در محیط غیر انگلیسی

موسیقی

به موسیقی انگلیسی گوش دهید. (هنرمندان و خوانندگان واقعا خوبی در دسترس هستند.  من این فعالیت را امتحان می‌کنم که در آن متن آهنگ مورد علاقه ام را همراه با موسیقی می خوانم. استرس را از بین می‌برد و همچنین به شما کمک می‌کند تلفظ خود را بهبود بخشید.

مقاله پیشنهادی به شما  چرا باید انگلیسی یاد بگیریم ؟

فیلم‌های منطقه‌ای را با زیرنویس انگلیسی تماشا کنید. این ترفند به شما کمک می‌کند تا دریابید که چگونه آن جملات را از زبان مادری خود به انگلیسی بگویید.  این ترفند خوب است زیرا شما خود را سرگرم می‌کنید در حالی که خود را در معرض انگلیسی قرار می‌دهید و مغز شما در کنار لذت بردن از فیلم در حال یادگیری است.

اخبار انگلیسی، فیلم‌ها، سریال‌های وب را تماشا کنید. کاری که همه آن‌ها می‌کنند این است که به مغز شما کمک می‌کند محتوای انگلیسی را پردازش کند. بنابراین اگر قصد دارید انگلیسی صحبت کنید، انگلیسی را نیز در ارتباطات خود ارائه خواهید کرد. گوش دادن به مغز شما کمک می‌کند ساختار جمله و تلفظ را بیاموزد، اما باید تمرین کنید. این فعالیت را امتحان کنید هنگام تماشای برنامه مورد علاقه خود به زبان انگلیسی، زیرنویس ها را روشن کنید و گفتگو را در صورت وقوع تکرار کنید.

اگر از طرفداران مطالعه هستید، پس می‌توانید بخوانید. تا زمانی که فعالیت های دیگری مانند گوش دادن و تماشای محتوای انگلیسی انجام می‌دهید، خیلی مهم نیست. با این حال خواندن فواید خاص خود را دارد، یکی از آنها تقویت تخیل شماست.
از برنامه یادگیری زبان انگلیسی کمک بگیرید: تعدادی برنامه یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد که می توانید آنها را در رایانه یا تلفن هوشمند خود بارگیری کنید که می توانند به شما در درک زبان انگلیسی و همچنین تمرین صحبت کردن به زبان انگلیسی کمک کنند. چه در دفتر، دانشگاه، خانه یا مکان دیگری باشید، می‌توانید صحبت کردن به زبان انگلیسی را تمرین کنید. یک برنامه یادگیری انگلیسی واقعا می‌تواند بهترین شریک تمرین انگلیسی شما باشد.

 

5/5 - (1 امتیاز)