فروشگاه کتاب زبان انتشارات دهکده زبان

مکالمه انگلیسی روان و آسان

مکالمه انگلیسی روان و آسان

آیا می دانستید که مکالمه انگلیسی می تواند شما را به یک ماجراجویی سرگرم کننده ببرد؟ و دراین ماجراجویی یادگیری مکالمه انگلیسی روان و آسان را برای شما ممکن کند؟

مکالمه (صحبت کردن) با دیگران به زبان انگلیسی، دنیای جدیدی از فرصت ها را باز می کند. و  این در گرو تهیه بهترین کتاب ها از بهترین انتشارات فروش عمده کتاب زبان انگلیسی یا فروش به صورت تکی می باشد. که بهترین منبع برای تهیه کتاب مورد نیاز شما می باشند.

به لطف زبان انگلیسی، می توانید با افرادی که به زبان مادری شما صحبت نمی کنند صحبت کنید. این به شما امکان می دهد ایده ها و نظرات افرادی را که در فرهنگ های مختلف بزرگ شده اند بشنوید. حتی ممکن است دوستان مادام العمر جدیدی (که در تمام عمر شما با شما خواهند ماند.) پیدا کنید!

صحبت کردن به زبان انگلیسی نیز ماجراجویی خواهد بود زیرا احتمالاً کمی عصبی و هیجان زده خواهید شد. اما اگر “منطقه آسایش” انگلیسی زبان خود را تحریک کنید و فقط دهان خود را باز کنید، احساس موفقیت (غرور) و انگیزه برای ادامه یادگیری خواهید داشت! به علاوه، اگر مکالمات بیشتری داشته باشید، زبان انگلیسی شما بسیار بهبود می یابد.

برای کمک به شما در این سفر، یک راهنمای دوستانه برای مکالمه انگلیسی برای شما فراهم کردیم که برای عدم یادگیری زبان انگلیسی بهانه ای نداشته باشید.

یادگیری مکالمه انگلیسی روان

بیایید شروع کنیم!

 شروع یادگیری مکالمه انگلیسی روان

اگر برای یادگیری مکالمه انگلیسی روان نیاز به محرک دارید، برای ایجاد این انگیزه مطالب زیر رابخوانید:

هر مکالمه مودبانه ای با سلام (hello) شروع می شود. راه های زیادی برای احوالپرسی وجود دارد و انتخاب شما بستگی به این دارد که با چه کسی صحبت می کنید. ممکن است یک مکالمه غیررسمی با یک دوست یا یک آشنا (کسی که می شناسید داشته باشید ، اما نه چندان خوب باشد). یا ممکن است هنگام مکالمه انگلیسی با یک همکار، یک معلم، یک غریبه یا یک کارمند دولتی از یک گفتگوی رسمی تر استفاده کنید. در واقع، راحت صحبت کردن با غریبه ها راهی عالی برای تقویت مهارت های گفتاری و سطح اعتماد به نفس شما در زبان انگلیسی است.

مقاله پیشنهادی به شما  تاثیر زبان انگلیسی در انتخاب شغل

ما نمونه های مختلفی از مکالمات آسان انگلیسی آنلاین در موقعیت های مختلف داریم که احتمالاً اغلب از آنها استفاده می کنید. ما معتقد نیستیم که حافظه می تواند به شما در موفقیت در یادگیری زبان انگلیسی کمک کند، اما معتقدیم که آشنایی می تواند کمک کند. تا زمانی که بتوانید به طور خودکار آن را بیان کنید، خود را با این مکالمات در موقعیت های مختلف زیر آشنا کنید تا بتوانید مکالمه انگلیسی روان داشته باشید.

صدها دانش‌آموز از ما سؤالات مشابهی می‌پرسند.

  1. چگونه انگلیسی را روان صحبت کنیم؟
  2. چگونه می توانم مهارت انگلیسی خود را بهبود بخشم؟
  3. روش صحیح یادگیری زبان انگلیسی چیست؟

ما به سادگی به آنها توصیه می کنیم که به کلمه CEK فکر کنند که مخفف عبارت Change نگرش، افشای خود و ادامه صحبت است.

تغییر نگرش: بر اساس تجربه ما، این رایج ترین مشکل برای هر کسی است که می خواهد انگلیسی یاد بگیرد. نکته این است که شما باید متوجه باشید که هدف شما برقراری ارتباط با مردم به زبان انگلیسی است.

شما نمی‌خواهید یک استاد زبان انگلیسی یا یک مترجم حرفه‌ای باشید (خب، اگر می‌خواهید، لطفاً فوراً از این مقاله صرفنظر کنید) بنابراین نگران گرامر 100٪ صحیح نباشید.

این قابل قبول است که مبتدی به جای اینکه نمی داند بگوید نمی داند تا زمانی که شنونده بفهمد شما می خواهید راجع به چه چیزی صحبت کنید. حداقل برای آنها کمتر آزاردهنده است که برای تولید هر جمله کامل 1 دقیقه منتظر شما بمانند.

خود را در معرض دید قرار دهید: این مرحله به معنای قرار گرفتن در محیط انگلیسی است. البته اگر بتوانید برای تحصیل یا یادگیری زبان انگلیسی به آمریکا یا انگلیس بروید بهتر است اما من می گویم که مجبور نیستید.

فول شدن در مکالمه زبان انگلیسی

به دنبال هیچ روش جادویی نباشید زیرا وجود ندارد! من به عنوان نویسنده این مقاله در 3 آزمون بین المللی نمرات کامل زبان انگلیسی گفتاری را کسب کردم و در کمتر از 2 ماه به زبان انگلیسی گفتاری کاملا مسلط شدم. با جمع بندی یادگیری صحبت کردن به زبان انگلیسی، می توانیم 3 نکته زیر را تشخیص دهیم:

  • از منابع با کیفیت استفاده کنید
  • تمرین روزانه هر منبع به روش خاص خود
  • برای یادگیری نحوه صحبت کردن، هر آنچه را که می خوانید یا می شنوید با صدای بلند تکرار کنید.
  • در سایت دهکده زبان بهترین منابع برای یادگیری سریع و روان صحبت کردن به زبان انگلیسی شامل مکالمات اولیه، اپلیکیشن ها، عبارات تمرینی (pdf) در دسترس قرار داده ایم.
مقاله پیشنهادی به شما  چگونه یادگیری یک زبان جدید به رشد مغز کمک می کند

 

کتاب ها را به زبان انگلیسی با صدای بلند بخوانید

بهترین کتاب های درسی انگلیسی برای یادگیری نحوه صحبت روان انگلیسی، آنهایی هستند که عبارات کاربردی را از همان ابتدا به شما آموزش می دهند. در حاضر قرن بیست و یکم است و انگلیسی در حال حاضر در همه جا وجود دارد. فیلم، موسیقی، روزنامه، مقالات و صدها گردشگر که هر روز از کنار شما عبور می کنند می توانند منابع یادگیری عالی باشند. راه آسان دیگر این است که مطالب این وب سایت را مرور کنید و اگر سوالی دارید بپرسید.

به صحبت کردن ادامه دهید: هر زمان که فرصتی برای صحبت یا آزمایش مهارت های خود دارید، فقط این کار را انجام دهید. حتی می توانید موقعیت را فرض کنید و با خودتان صحبت کنید. نگران اشتباه نباش. همه اشتباه می کنند، تایگر وودز، دیوید بکهام، مدونا و غیره. شما کی هستید؟ بیا دیگه. بیایید بیرون برویم و دنیای انگلیسی خود را بسازیم.

میتوانید از کتاب های فوق العاده آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید و به روشی صحیح و استاندارد انگلیسی را بیاموزید تا مکالمه انگلیسی روان داشته باشید، برای مشاهده کتاب های آموزش زبان می توانید از فروشگاه کتاب زبان دهکده زبان دیدن کنید.

امتیازدهی به post