فروشگاه کتاب زبان انتشارات دهکده زبان

مزایای یادگیری زبان انگلیسی چیست؟

مزایای یادگیری زبان انگلیسی چیست؟

یک سوال پرتکرار برخی افراد این هست که مزایای یادگیری زبان انگلیسی چیست؟ انگلیسی رایج ترین زبانی است که در دنیای زبان های خارجی مورد استفاده قرار می گیرد. هنگام سفر به کشورهای مختلف، انگلیسی اغلب رایج ترین زبان به عنوان پل ارتباطی است. در سرتاسر جهان، وقتی افراد با زبان های مختلف دور هم جمع می شوند، معمولاً از انگلیسی برای برقراری ارتباط استفاده می کنند. انگلیسی زبان رسمی 67 کشور است و بیش از 840 میلیون نفر می توانند انگلیسی صحبت کنند.
دانستن زبان انگلیسی شما را دوزبانه و در هر کشوری در جهان کارآمدتر می کند. بهترین روش یادگیری زمان در انگلیسی چیه؟
انگلیسی زبان علم است. برای برتری در علم باید انگلیسی بلد باشید. تخمین زده می شود که 95٪ از مقالات به زبان انگلیسی نوشته شده اند، در حالی که تنها نیمی از آنها از کشورهای انگلیسی زبان هستند.
بسیاری از مدارس و دانشگاه‌ها در سرتاسر جهان نیاز دارند که دانش‌آموزانشان درک مقدماتی یا حتی متوسط ​​از زبان انگلیسی داشته باشند. بسیاری از آنها دوره های مورد نیازی دارند که به زبان انگلیسی تدریس می شوند را ترتیب می دهند.
انگلیسی همچنین زبان هوانوردی، کامپیوتر، دیپلماسی و گردشگری است. دانستن زبان انگلیسی شانس شما را برای یافتن شغل خوب در یک شرکت چند ملیتی در کشور خود یا یافتن کار در خارج از کشور افزایش می دهد.
تجارت بین المللی به زبان انگلیسی نیاز دارد.
انگلیسی زبان محبوب ترین صنعت رسانه است. اگر انگلیسی صحبت می کنید و با آن آشنا هستید، دیگر نیازی به ترجمه و زیرنویس ندارید تا از کتاب ها، آهنگ ها، فیلم ها و برنامه های تلویزیونی مورد علاقه خود لذت ببرید.
انگلیسی نیز زبان اینترنت است. بیش از 55 درصد از صفحات وب جهان به زبان انگلیسی نوشته شده اند – شما می توانید آنها را درک کنید و در انجمن ها و بحث ها شرکت کنید.
زبان انگلیسی می تواند به شما امکان دسترسی به برخی از بهترین دانشگاه های جهان را بدهد (فقط به هاروارد، آکسفورد، کمبریج و غیره فکر کنید).
یادگیری زبان انگلیسی آلزایمر را دور نگه می دارد و حافظه شما را بهبود می بخشد. تحقیقات علمی می گوید که استفاده از ذهن برای یادگیری چیزی به حفظ حافظه شما کمک می کند.
زبان و فرهنگ ارتباط نزدیکی با هم دارند و یادگیری زبان انگلیسی به شما کمک می‌کند تا با فرهنگ کشورهایی که انگلیسی در آن صحبت می‌شود نیز آشنا شوید.
زبان انگلیسی یک راه عالی برای ملاقات با افراد جدید، به ویژه افرادی از کشورهای دیگر است. اینترنت دنیایی از فرصت ها را برای شناخت مردم در سراسر جهان باز کرده است.

مقاله پیشنهادی به شما  علت اهمیت زبان انگلیسی

مزلایای یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی از بسیاری جهات کمک می کند. زبان انگلیسی در بسیاری از کشورها زبان اصلی است. حتی بر اساس تجربه خودم زمانی که در اوتی مردم آنجا نمی توانستند هندی صحبت کنند اما می توانستند انگلیسی صحبت کنند.

بنابراین انگلیسی یک زبان ضروری است. انگلیسی زبان مردم ماست. ما آن را برای نسل‌ها گفته‌ایم شما می توانید به زبان انگلیسی صحبت کنید، بنویسید و فکر کنید. به زبان انگلیسی شوخی کنید، در انگلیسی طعنه آمیز باشید و فرهنگ ها را از طریق انگلیسی تجربه کنید. اگر آن چیزی نیست که ذاتاً آرزویش را دارید، بعید است که هرگز انگلیسی را به خوبی یاد بگیرید.

انگلیسی زبان جهانی است. مردم در سراسر جهان عمدتاً به همین دلیل انگلیسی را یاد می گیرند. اگر می خواهیم با مردم کشورهای دیگر ارتباط برقرار کنیم، به یک زبان مشترک نیاز داریم و انگلیسی به زیبایی این نقش را ایفا می کند. اگر انگلیسی بلد باشید، می توانید به هر کشور یا مکانی بروید و به راحتی می توانید با افرادی که در آنجا زندگی می کنند ارتباط برقرار کنید. کلیه مکاتبات تجاری عمدتاً به زبان انگلیسی انجام می شود. با گسترش رایانه و اینترنت، نقش زبان انگلیسی در سطح عالی قرار دارد. اگر انگلیسی بلد باشید، رشد تحصیلی و حرفه ای شما رشد فوق العاده ای خواهد داشت. بنابراین سعی کنید مهارت زبان انگلیسی خود را برای آینده ای عالی بیاموزید و کامل کنید.

یشتر جهان به دلیل حکومت بریتانیایی ها انگلیسی شده است. بقیه دنیا با وجود داشتن زبان های دیگر انگلیسی را نیز نگه می دارند. علم و فناوری در رسانه انگلیسی توسعه یافته و در حال تغذیه هستند. مردم علاقه مند به مهاجرت به ایالات متحده مرفه هستند که در آن زبان اصلی مورد نیاز انگلیسی است.

در اینجا چهار مزیت مثبت اصلی یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد!

همانطور که می‌دانیم، داشتن یک زبان متفاوت به شما امکان می‌دهد دنیا را درک کنید. گفته شد که افراد زیادی در به دست آوردن اطلاعات مرتبط برای تحقیق خود مشکل دارند، زیرا درصد زیادی از مقاله های تحقیق به زبان انگلیسی، نوشته شده است. به همین دلیل است که یادگیری در حال حاضر یک نیاز اساسی است. در اینجا چهار مزیت مهم یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد!

مقاله پیشنهادی به شما  ویژگی های زبان انگلیسی مدرن

1. ذهن شما را تیز نگه می دارد

از دیگر مزایای یادگیری زبان انگلیسی  تسلط بر نوعی زبان به مغز کمک می کند تا فعال و تحریک شود. در حقیقت، مغز با یادگیری یک زبان خارجی، فعالیت عصبی و اندازه آن را تغییر می دهد. حتی صرف نظر از اینکه از چند سالگی شروع کرده اید، فرصت های زیادی برای یادگیری زبان های جدید وجود دارد.

یادگیری هر زبانی ذهن شما را فعال و آماده برای چالش ها نگه می‌دارد. در واقع این کار باعث تغییر فعالیت و اندازه جریان‌های الکتریکی نورون های مغز می‌شود. مهم نیست از چه سنی شروع به یادگیری می‌کنید، اما باید بدانید که در هر زمانی ذهن خود را توسعه خواهید داد. (البته یادگیری زبان انگلیسی از سنین پایین مزایای شگفت انگیزی دارد.)

با تصمیم گیری برای یادگیری زبان انگلیسی، ذهن خود را برای تمرینات مغزی عالی آماده می‌کنید. انگلیسی ترکیبی از آلمانی، لاتین و فرانسوی است. بنابراین، برای افرادی که با این زبان ها آشنا هستند، یادگیری زبان انگلیسی کمی آسان‌تر است. اما به عنوان مثال، یادگیری زبان ژاپنی برای افراد به دلیل ویژگی‌های زبان آنها دشوارتر خواهد بود.

ذهن همیشه مشغول یادگیری کلمات و اصطلاحات جدید است. مثل تمرین روزانه مغز است. در نهایت، ذهنی هوشیار و قوی خواهید داشت. بنابراین، اگر می‌خواهید مغز خود را تمرین دهید و آن را بیشتر مورد توجه قرار دهید، یادگیری زبان انگلیسی بهترین انتخاب است.

“زبان طرز تفکر ما را شکل می‌دهد و تعیین می‌کند که ما در مورد چه چیزی فکر کنیم.” (بنجامین لی ورف).

2. فرصتی جدید برای برقراری ارتباط به زبان دیگر با داشتن یک زبان جدید، به ویژه یک زبان بین المللی، ممکن است شانس فوق العاده ای برای برقراری ارتباط با افراد زیادی به زبان انگلیسی، به ویژه در زمانی که در سفر هستید، داشته باشید. این قطعاً به شما قدرت می داد تا به طور مؤثر ارتباط برقرار کنید.

مقاله پیشنهادی به شما  آیا انگلیسی سخت ترین زبان برای یادگیری است؟

«اگر با مردی به زبانی صحبت کنید که او می‌فهمد، این به ذهنش می‌رسد. اگر به زبان خودش با او صحبت کنید، این به دلش می‌آید.» نلسون ماندلا

3. گسترش آموزش

تعداد زیادی از بزرگترین مؤسسات کشور در کشورهایی مانند ایالات متحده، انگلستان و استرالیا مستقر هستند. برای دستیابی به موقعیت در یکی از این دانشگاه های معتبر، داشتن توانایی درک، ارتباط و گوش دادن به زبان انگلیسی ضروری است.

علاوه بر این، همانطور که در بالا ذکر شد، امروزه علم محیطی است که عمدتاً مبتنی بر انگلیسی است. با وجود کلمات جدید و انتشارات نوشتاری که به احتمال زیاد به زبان انگلیسی وجود دارند، اهمیت مطالعه زبان انگلیسی بسیار زیاد است. علم نیز جامعه ای عمدتاً انگلیسی است. از آنجایی که کلمات و نشریات مدرن به احتمال زیاد در زبان انگلیسی ظاهر می شوند، مزایای یادگیری زبان انگلیسی بسیار زیاد است.

“محدودیت های زبان من به معنای محدودیت های دنیای من است.” لودویگ ویتگنشتاین

4. افزایش فرصت های شغلی، کسب درآمد بیشتر

با تسلط بر زبان انگلیسی به پتانسیل درآمدی که به راحتی برای شما قابل دسترسی است توجه کنید. افزایش شرایط کارمندان در واقع بر افزایش حقوق تاثیر دارد. کارکنان انگلیسی زبان تقاضای زیادی برای شرکت های تجاری بین المللی دارند. همچنین می تواند فرصت های شغلی موجود را گسترش دهد. در حال حاضر حدود نیمی از وب سایت های صنعتی جهان به زبان انگلیسی منتشر می شوند. انگلیسی زبان علم، فناوری، مدیریت بازرگانی، سیاست و سرگرمی است.

زبان قدرت، زندگی و ابزار فرهنگ، ابزار سلطه و رهایی است.

امتیازدهی به post