فروشگاه کتاب زبان انتشارات دهکده زبان

فواید یادگیری در کلاس درس

فواید یادگیری در کلاس درس

فواید یادگیری در کلاس درس چیست؟ معلم شما یک بانک منابع متحرک و سخنگو است که نه تنها می‌تواند به تمام سوالات و نگرانی‌های شما پاسخ دهد، بلکه می‌تواند به شما فشار ملایمی بدهد تا خودتان را در جنبه‌هایی از زبان که ممکن است خسته‌کننده بدانید (مانند گرامر)، اما برای شما بسیار مهم است، به شما ارائه دهد. فهمیدن. استفاده از کتاب‌های خودآموز اثربخشی را در فرآیند یادگیری دو چندان می‌کند.

یادگیری هر زبان خارجی یک سفر چند وجهی است که نیاز به فداکاری، صبر و تمرین زیاد دارد. بحث های اخیر این سوال را مطرح کرده است که آیا کلاس درس بخشی ضروری از این فرآیند است – به ویژه در یادگیری زبان انگلیسی، که تعداد زیادی از وب سایت ها، برنامه های تلفن همراه و منابع آنلاین و آفلاین به آن اختصاص داده شده است.

بنابراین، با توجه به اینکه زبان انگلیسی به راحتی در اطراف ما در دسترس است، ثبت نام در دوره حضوری چه مزایایی دارد؟ در اینجا چهار دلیل وجود دارد که چرا پیوستن به یک کلاس برای بهبود بیشتر توانایی های انگلیسی خود هنوز ایده خوبی است:

راهنمایی معلم

بسیاری از سؤالات شما در مورد انگلیسی احتمالاً آنقدر خاص هستند که یک جستجوی سریع در اینترنت حتی به پاسخ آنها نزدیک نمی شود. و اغلب اوقات، توضیحات واضح در مورد گرامر پیچیده زمانی که به روشی پویا و مرتبط با شما ارائه شود، می تواند مؤثرتر باشد. اینجاست که معلم به عنوان یک راهنمای مهم برای توسعه زبان انگلیسی شما وارد می شود. معلم شما یک بانک منابع متحرک و سخنگو است که نه تنها می‌تواند به تمام سوالات و نگرانی‌های شما پاسخ دهد، بلکه می‌تواند به شما فشار ملایمی بدهد تا خودتان را در جنبه‌هایی از زبان که ممکن است خسته‌کننده بدانید (مانند گرامر)، اما برای شما بسیار مهم است، به شما ارائه دهد. فهمیدن.

 

تاثیر محیط در فواید یادگیری در کلاس درس

لحظه ای که وارد یک کلاس درس انگلیسی می شوید، خود را در زبان غوطه ور می کنید و زبان مادری خود را برای مدت طولانی پشت سر می گذارید. این یک ابزار یادگیری بسیار قوی و انگیزشی است که با دسترسی به یک برنامه تلفن همراه یا کانال YouTube در خانه قابل تکرار نیست. به عنوان یک محیط فقط انگلیسی، کلاس درس شما را وادار می کند تا تمام مهارت های حیاتی – صحبت کردن، خواندن، نوشتن و گوش دادن – را برای تقویت درک خود از زبان تمرین کنید.

مقاله پیشنهادی به شما  بهبود مهارت های نوشتاری انگلیسی
پیوستن به یک دوره به شما احساس نظم و انضباط می‌دهد، زیرا در کلاس درس، چاره‌ای ندارید جز اینکه تمام تمرکز خود را روی یادگیری زبان انگلیسی برای یکی دو ساعت آینده متمرکز کنید – بدون وقفه در برنامه تلویزیونی مورد علاقه‌تان، کانال YouTube. یا پلتفرم رسانه های اجتماعی! 

فراگیران همفکر

مگر اینکه شما انتخاب کرده باشید که دروس خصوصی و انفرادی با یک معلم بگذرانید، پیوستن به یک دوره به شما امکان می دهد با دانش آموزانی که هدف مشترکی دارند، یعنی تمرین و تقویت مهارت های انگلیسی خود، تعامل داشته باشید. این همکلاسی‌ها می‌توانند انگیزه شما را از طریق تجربیات مشترکتان تقویت کنند و اساساً به شما یک فرد معتمد می‌دهند که می‌توانید ایده‌ها و سوالات خود را چه در داخل و چه در خارج از کلاس مطرح کنید.

فواید یادگیری در کلاس درس

انضباط

ایده یادگیری زبان انگلیسی در زمان خود، با سرعت خود و در راحتی در خانه شما در واقع بسیار جذاب است. اما مانند هر کار چالش برانگیز و زمان بری که باید به تنهایی انجام دهید، یادگیری اغلب زمانی که حواس‌پرتی جذاب‌تر ظاهر می‌شود، می‌تواند در صندلی عقب باشد. چند بار به خود گفته اید که بعد از تماشای یک قسمت دیگر از Game of Thrones یا Grey’s Anatomy به درس مبتنی بر وب خود ادامه می دهید؟ پیوستن به یک دوره به شما احساس نظم و انضباط می‌دهد، زیرا در کلاس درس، چاره‌ای ندارید جز اینکه تمام تمرکز خود را روی یادگیری زبان انگلیسی برای یکی دو ساعت آینده متمرکز کنید – بدون وقفه در برنامه تلویزیونی مورد علاقه‌تان، کانال YouTube. یا پلتفرم رسانه های اجتماعی!

 

تصور کنید که در حال یادگیری نحوه اجرای یک مهارت فیزیکی جدید مانند دوچرخه سواری یا رقصیدن سبک خاصی از رقص هستید.

از کدام راه این مهارت را بهتر یاد می گیرید؟

  1. مشاهده تصاویر افرادی که این مهارت را انجام می دهند.
  2. گوش دادن به یک متخصص توضیح می دهد که چگونه کار را انجام دهید.
  3. خواندن در مورد نحوه انجام کار در یک کتاب.
  4. تماشای اینکه شخص دیگری این مهارت را انجام می دهد و سپس خودتان آن را امتحان می کنید.
مقاله پیشنهادی به شما  تقویت مهارت Reading

 

در این ماه به بررسی سبک های یادگیری خواهیم پرداخت.

سبک های یادگیری یک مفهوم رایج در روانشناسی است و آموزش می تواند نحوه یادگیری افراد را به بهترین شکل مشخص کند.

شما می توانید با استفاده از پرسشنامه زیر به سبک یادگیری خود پی ببرید و این واقعا می تواند به یادگیری شما کمک کند.

چهار سبک یادگیری وجود دارد که می تواند نحوه یادگیری شما را نشان دهد.

  1. یادگیرندگان بصری (یادگیری از تصاویر، فیلم ها، نمودارها)
  2. فراگیران شنیداری (یادگیری از موسیقی، بحث، سخنرانی)
  3. خواندن / نوشتن یادگیرندگان (یادگیری از تهیه فهرست، خواندن کتاب های درسی، یادداشت برداری)
  4. یادگیرندگان حرکتی (یادگیری از حرکت، آزمایش، فعالیت های عملی)
5/5 - (1 امتیاز)