فروشگاه کتاب زبان انتشارات دهکده زبان

علت اهمیت زبان انگلیسی

علت اهمیت زبان انگلیسی

چرا زبان انگلیسی اهمیت دارد؟

علت اهمیت زبان انگلیسی چیست؟ زبان انگلیسی یکی از پرکاربردترین زبان های دنیاست. حتی در خارج از کشورهایی مانند ایالات متحده و بریتانیا، بسیاری از مردم انگلیسی صحبت می کنند و می فهمند. اگر افرادی که انگلیسی را به عنوان زبان دوم صحبت می کنند را نیز در نظر بگیرید، حدود 1 میلیارد نفر در جهان انگلیسی صحبت می کنند. علاوه بر این، در ۶۷ کشور انگلیسی زبان رسمی و در ۲۷ کشور انگلیسی دومین زبان رسمی است. برای دانستن هر چیز درباره یادگیری زبان روی لینک کلیک کنید

در طول قرن ها، امپراتوری بریتانیا گسترش یافت و بر بسیاری از کشورهای مختلف، از جمله کشورهای ذکر شده در بالا، حکومت کرد. در بسیاری از موارد، انگلیسی‌ها مردمی را که بر آنها حکومت می‌کردند مجبور می‌کردند به انگلیسی صحبت کنند، و برخی از این کشورها حتی اگر انگلیسی زبان اصلی آنها نباشد، همچنان انگلیسی صحبت می‌کنند. به عنوان مثال، چرا مردم در ایرلند انگلیسی می‌دانند اما به سختی به زبان مادری این کشور یعنی گالیک صحبت می‌کنند؟ زیرا بریتانیا صدها سال بر ایرلند حکومت کرد.

زبان انگلیسی ممکن است گذشته سختی داشته باشد، اما آینده درخشانی دارد. از آنجایی که بسیاری از مردم به این زبان صحبت می‌کنند، این زبان به ما در دنیای جهانی کمک می‌کند. همچنین می تواند در زندگی شخصی و حرفه ای به شما کمک کند.

در زیر مروری آماده برای اهداف یادگیری زبان انگلیسی است که می تواند به شما به عنوان یک زبان آموز انگلیسی کمک کند.

علت اهمیت زبان انگلیسی

علت اهمیت زبان انگلیسی

1-انگلیسی فرصت های شغلی جدیدی را برای شما باز می کند

اول، یادگیری زبان انگلیسی می‌تواند به شما کمک کند فرصت های شغلی بیشتری پیدا کنید و به دست آورید. امروزه اکثر شرکت ها و بازار کار بین المللی هستند و به کارکنانی نیاز دارند که بتوانند با شرکا و مشتریان در سراسر جهان ارتباط برقرار کنند. اغلب این به معنای جستجوی کارکنان انگلیسی زبان است.

مقاله پیشنهادی به شما  شش روش برتر یادگیری لغات انگلیسی

آیا به دنبال شغل هستید؟ آیا به دنبال ارتقاء در شرکت خود هستید؟ آیا فقط می خواهید به صورت حرفه ای پیشرفت کنید؟ یادگیری زبان انگلیسی گام مهمی برای دستیابی به همه این اهداف است.

بازار کار جهانی حتی مشاغل جدیدی را برای افراد دوزبانه ایجاد کرده است. با مطالعه زبان انگلیسی می توانید مترجم، معلم زبان یا بازاریاب در یک شرکت بین المللی شوید.  مهم نیست که چه شغلی را انتخاب می کنید، یادگیری زبان انگلیسی یک مهارت ارزشمند است. این به شما کمک می کند تا به یک کارمند بهتر و پرتقاضا تبدیل شوید و همچنین فردی با تجربه تر شوید.

2-درک زبان انگلیسی اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد

در اینترنت، اهمیت زبان انگلیسی به عنوان یک زبان بیشتر مشهود است. بیشتر مطالب موجود در اینترنت به زبان انگلیسی نوشته شده است و به همین دلیل، اگر نمی توانید انگلیسی را روان بخوانید، محتوای واقعاً آموزنده زیادی را از دست می دهید. هنگامی که شما یک کسب و کار را اداره می کنید، بسیار مهم است که از آخرین اخبار و روندهای صنعت خود به روز باشید. شما باید اولین کسی باشید که می دانید چه چیزی جدید است تا بتوانید از آن دانش به نفع خود استفاده کنید.

ندانستن زبان انگلیسی به این معنی است که باید منتظر ترجمه مطالب باشید. اغلب اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌های ترجمه گاهی اوقات می‌توانند اطلاعات لازم را از متون منبع استخراج کرده و آن را کاملاً نادرست کنند. یادگیری زبان به تنهایی برای خواندن آسان بسیار مفیدتر است. به این ترتیب اطلاعات دست اول را به دست می آورید و می دانید که خوب است.

3-تأکید می‌تواند بر فرصت های شغلی تأثیر بگذارد

اگر انگلیسی را یاد گرفته اید اما هنوز نمی توانید شغلی پیدا کنید، لهجه شما ممکن است دلیل آن باشد. به طور کلی، مردم به دلیل لهجه شما نمی‌خواهند شما را قضاوت کنند. این یک نتیجه گیری آگاهانه نیست، اما هر کاری که انجام دهیم، آنها تصوری از ما خواهند داشت.

مقاله پیشنهادی به شما  تقویت مهارت Writing

لهجه درست یک مهارت فوق العاده مهم برای کار رهبری و مانند آن است. به همین دلیل، برای بسیاری از افراد بالا رفتن از نردبان شرکت دشوار است. شما باید بتوانید توانایی خود را در بیان خود نشان دهید. اگر می‌خواهید کار کنید، باید بتوانید افرادی را که بهترین شغل‌ها را ارائه می‌دهند متقاعد کنید که به اندازه کافی واجد شرایط هستید.

عدم ارتباط در حین کار.

عدم ارتباط می‌تواند به بسیاری از شرکت ها آسیب برساند. گاهی اوقات حتی ممکن است هزینه زیادی داشته باشد. اهمیت زبان انگلیسی در این است که اگر به آن مسلط باشید، به شما کمک می‌کند تا از مشکلات ارتباطی جلوگیری کنید. زمانی که می‌خواهید به زبانی غیر از فارسی صحبت کنید، امکان قطع ارتباط وجود دارد. عبارات و فرم های کوتاه زیادی وجود دارد که به راحتی می توان از آنها برای ایجاد تصور نادرست به مخاطبان استفاده کرد.

اگر شما نیز لهجه غیرمعمول قوی دارید، احتمالاً به دلیل آن کمتر درک خواهید شد. این می‌تواند منجر به این شود که مردم شما را درک نادرست کنند و فکر کنند که شما چیز دیگری گفته‌اید در حالی که واقعاً منظور شما نبوده است. این سوء تفاهم می‌تواند برای شهرت شما بسیار مضر باشد. شما به سرعت به عنوان فردی که نمی توانید به طور موثر ارتباط برقرار کنید، درک خواهید شد و اگر دیگران شما را این گونه ببینند، شما را جدی نخواهند گرفت.

اهمیت یادگیری

شما می توانید در دانشگاه های انگلیسی زبان سراسر جهان تحصیل کنید.

اگر می خواهید نقل مکان کنید یا در یک منطقه انگلیسی زبان کار کنید، بدانید که ویزای دانشجویی در این زمینه به شما کمک می‌کند. یا حتی می‌توانید با گذراندن دوره تحصیلی در خارج از کشور به این مهم دست یابید. نمرات آزمون بین المللی انگلیسی به کالج ها و دانشگاه ها نشان می‌دهد که شما آماده هستید.

مقاله پیشنهادی به شما  یادگیری زبان انگلیسی با کارتون

حتی اگر به دلیل خاصی مجبور نیستید در آزمون شرکت کنید، یا اگر قبلاً دانشگاه را ترک کرده اید، آماده شدن برای آزمون زبان انگلیسی واقعاً می تواند به شما در بهبود مهارت های زبانی کمک کند. با این کار مهارت های لازم برای برقراری ارتباط در زبان انگلیسی را خواهید آموخت و در صورت قبولی در آزمون، زبان انگلیسی شما بسیار خوب خواهد بود!

5/5 - (1 امتیاز)