فروشگاه کتاب زبان انتشارات دهکده زبان

شگفت­ انگیزترین فواید یادگیری انگلیسی

شگفت­ انگیزترین فواید یادگیری انگلیسی
اگر به شما بگوییم که فواید یادگیری انگلیسی و یک چیز می تواند رویکرد شما را به یادگیری زبان کاملاً تغییر دهد، چه فکر می کنید؟ آیا می خواهید طرز فکر خود را در مورد یادگیری تغییر دهید؟ اگر در حال تلاش برای یادگیری زبان انگلیسی هستید، گاهی اوقات ممکن است انگیزه خود را از دست بدهید. اما انگیزه کلید یادگیری زبان است. می توانید برای یادگیری آسانتر زبان انگلیسی و تهیه بهترین کتاب ها به مرکز فروش عمده کتاب مراجعه نمایید.
اگر روی اهداف و انگیزه خود تمرکز کنید، از یادگیری و یادگیری بهتر لذت خواهید برد، اگر می خواهید انگلیسی را به خوبی یاد بگیرید، باید بدانید که چرا صحبت کردن به زبان انگلیسی زندگی شما را بهتر می کند. برای درک بهتر مزایای یادگیری زبان انگلیسی به خواندن این مقاله ادامه دهید.

مزایای یادگیری زبان انگلیسی

چرا انگیزه و هدف گذاری مهم است؟

جین مون نویسنده در کنفرانس آموزشی چالش‌های آموزش زبان انگلیسی به کودکان در سال 2005 نتیجه‌گیری کرد: «یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها در آموزش زبان انگلیسی در مدارس فقدان انگیزه دانش‌آموزان است. آنها نمی دانند چرا باید انگلیسی یاد بگیرند یا زندگی آینده آنها چگونه خواهد بود. همین امر را می توان در مورد دانش آموزان بزرگسال نیز گفت. اگر روی نتیجه یادگیری زبان انگلیسی تمرکز نکنید، در این فرآیند با مشکل مواجه خواهید شد و کارایی شما کاهش می یابد. برای یادگیرندگان بزرگسال، بین انگیزه و استرس تفاوت وجود دارد. انگیزه چیزی است که شما را برای یادگیری زبان انگلیسی هیجان زده می کند.
به عنوان مثال: “اگر انگلیسی یاد بگیرم، می توانم فیلم های بیشتری را به زبان اصلی تماشا کنم.” البته اینجا هیچ فشاری روی فرد نیست. اما به عنوان مثال: “اگر من انگلیسی یاد نگیرم، قطعا در این کلاس شکست خواهم خورد.” کاملا مشخص است که در این صورت فشار و استرس وارد فرد می شود. یکی از راه های ایجاد انگیزه در خود این است که برای خود هدف گذاری کنید. این اهداف می توانند در یکی از شش حوزه ذکر شده در زیر قرار گیرند. به عنوان مثال، می توانید انگلیسی را یاد بگیرید تا واضح تر و روان تر ارتباط برقرار کنید یا به یک کشور انگلیسی زبان سفر کنید. تصور کنید زمانی که به اهداف خود می رسید، نتیجه کار سخت خود را خواهید دید، بنابراین تخیل باید به شما انگیزه دهد که به یادگیری ادامه دهید.

مشاوره زبان

انگلیسی، یک زبان جهانی

یکی از دلایلی که ممکن است انگلیسی را برای یادگیری انتخاب کنید این است که یک زبان جهانی است. انگلیسی به عنوان زبان اول و دوم در سراسر جهان صحبت می شود.

اما آیا می دانستید که انگلیسی در حدود 70 کشور مختلف صحبت می شود؟

یکی از دلایل این است که انگلیسی یکی از رایج ترین زبان های دوم است. زیرا یکی از رایج ترین زبان هایی است که در اینترنت و اغلب در دانشگاه ها یافت می شود. میلیاردها نفر در سراسر جهان انگلیسی صحبت می کنند و البته شما می توانید آن را یاد بگیرید.
مزایای یادگیری زبان انگلیسی بر کسی پوشیده نیست. یکی این که یادگیری زبان انگلیسی می تواند شما را به یک شبکه جهانی از انگلیسی زبانان متصل کند. سایر مزایای یادگیری زبان انگلیسی را در زیر بخوانید و به میلیاردها نفری که انگلیسی صحبت می کنند بپیوندید.
شگفت­ انگیزترین فواید یادگیری انگلیسی

بهترین ویژگی های آیلتس

6 مورد از مهمترین مزایای یادگیری زبان انگلیسی

احتمالاً می دانید که چرا می خواهید انگلیسی یاد بگیرید، اما ممکن است ندانید از کجا شروع کنید. توصیه می کنیم از سایت های آموزشی معتبر مانند FluentU استفاده کنید. این وب سایت یک پلت فرم یادگیری زبان است که ویدیوهای واقعی یا الهام بخش یا انگیزشی مانند تریلر فیلم، موزیک ویدیو، اخبار و مکالمات را ارائه می دهد و آنها را به درس های شخصی انگلیسی تبدیل می کند. همچنین می توانید برای تهیه کتاب های آموزشی به سایت دهکده زبان مراجعه نمایید.
dehkadezaban شما را در یادگیری زبان از طریق انواع کتاب و فایل های صوتی هیجان انگیز غرق می کند. به علاوه، می‌توانید کلمات را با استفاده از زیرنویس‌های تعاملی، فلش کارت‌ها و فهرست‌های واژگان سفارشی تمرین کنید. سپس می توانید دانش خود را با آزمون ها آزمایش کنید، همچنین پیشرفت یادگیری و اهداف روزانه خود را دنبال کنید. اگر نمی دانید چرا باید زبان انگلیسی را یاد بگیرید، ما این مزایا را در این مقاله برای شما آورده ایم، بیایید نگاهی به آنها بیندازیم.

کلاس زبان خصوصی و فواید یادگیری انگلیسی

1. یکی از مزایای فواید یادگیری انگلیسی ، انعطاف پذیری شناختی یا کشش مغز است یکی از بزرگترین مزایای یادگیری زبان انگلیسی یا به طور کلی هر زبان دوم، انعطاف پذیری شناختی است که به معنای کشش مغز است.
افرادی که به دو زبان صحبت می کنند باید یاد بگیرند که کجا و چه زمانی به آن زبان صحبت کنند. در واقع باید بتوانند به راحتی بین دو زبان حرکت کنند. MindShift، وب‌سایتی که دنیای یادگیری را بررسی می‌کند، در مقاله‌ای با عنوان «در مغز یک کودک دوزبانه چه اتفاقی می‌افتد؟» می‌گوید. که کودکان دوزبانه مهارت های بسیار بهتر و کنترل بیشتری دارند. بین وظایف مختلف جابجا شوید
در مقاله دیگری که در مجله دانشگاه ایالتی میشیگان منتشر شده است، نویسنده تریسی تراتنر می نویسد که “کودکان دوزبانه ممکن است توانایی برتری برای تمرکز روی یک چیز و تغییر پاسخ خود داشته باشند، و این به وضوح انعطاف پذیری شناختی را نشان می دهد. ببخشید.” در بزرگسالان، انعطاف پذیری شناختی زمانی خود را نشان می دهد که ما سعی می کنیم اشیا را توصیف کنیم. همانطور که یک زبان را یاد می گیرید، کلمات بیشتری را یاد خواهید گرفت و ارتباطات بیشتری بین کلمات ایجاد خواهید کرد. این در هنگام برقراری ارتباط مفید است.
5/5 - (1 امتیاز)
مقاله پیشنهادی به شما  متداول ترین زبان برای یادگیری بعد از زبان انگلیسی