فروشگاه کتاب زبان انتشارات دهکده زبان

ساخت رزومه ی انگلیسی

ساخت رزومه انگلیسی

برای استخدام درموسسه ای معتبر ساخت رزومه ی انگلیسی ضرورت دارد. نحوه ی نوشتن رزومه، نقش به سزایی در تعیین جایگاه فرد دارد.

شما هم می توانید با استفاده از یک متخصص و گرفتن مشاوره در همین زمینه، یک رزومه ی عالی و کارآمد، برای خود بسازید.

در ادامه به شما خواهیم گفت در تنظیم رزومه، نوشتن چه مطالبی حائز اهمیت است، و چه مواردی را باید به صورت مهم تر جلوه داد تا درنظر شخص یا موسسه مورد نظر بیشتر جلوه کند.

رزومه میتواند بین یک تا چند صفحه به درازا بیانجامد. که در آن فرد به بیان توانایی ها تجربیات و اطلاعات شخصی می پردازد و در آن توانمندی ها و مهارتها وخصوصیات بارز خود را به کار فرمایان دیگرنشان می دهد. آن ها نیز به وسیله ی رزومه می توانند توانمندی های فرد را مورد سنجش قرار دهند.

در ساخت رزومه ی انگلیسی خلاصه نویسی در رزومه و استفاده از کلمات کلیدی و مهم برای بیان توانمندی های فرد بسیار حائز اهمیت است. به طوری که در چند ثانیه بتواند نظر کار فرما را به سمت خود جلب کند. از مهم ترین نکاتی است که درموفقیت رزومه بسیار موثر است و توجه به این نکته درصد موفقیت را بالا میبرد.

ساخت رزومه انگلیسی

تفاوت cv ورزومه

ازکجا بفهمیم که به نوشتن cv نیاز داریم یا رزومه؟

اگر درجایی cv از شما خواسته شد، بدانید منظور همان رزومه است. در واقع این دو یکی است و تفاوت آن ها درمیزان توضیحات می باشد. در واقع رزومه توضیح کلی در رابطه با شما و سوابق کاریتان می باشد، اما cv توضیح جزئی و کامل تر در رابطه با شما ارائه میدهد به همین دلیل تعداد صفحات ارائه شده در cv  معمولا بیشتر است.

استفاده از رزومه معمول تر است و برای مصاحبه در به دست آوردن شغل مورد نظر رزومه ارائه میشود. اما برای پذیرش در دانشگاهها ی معتبر cv ارائه می کنیم.

مقاله پیشنهادی به شما  فروش عمده کتاب زبان

cv چیست؟

cv مخفف کلمه curriculum vitae می باشد cv  توضیحات کامل از تک تک توانمندی ها، مهارت ها، تجربیات و خصوصیات بارز فرد می باشد، که فرد برای ثبت نام و پذیرش در دانشگاه مورد نظر، باید ارائه کند.

در cv فرد بارزترین و برترین ویژگی و توانمندی خود را بسیار برجسته می کند، تا آن داشگاه یا شرکت را برای پذیرش فرد، ترغیب کند.

نوشتن cv برای افرادی که مدرک دیپلم دارند

ساخت رزومه ی انگلیسی برای افرادی که مدرک دیپلم دارند، فرد باید معدل تمام شده ی خود را ذکر کند و تمام تجربیات و توانمندی های خود را که در حین تحصیل به دست آورده با آوردن جزییات ذکر کند.

اگرفرد، در حین تحصیل درس زبان گذرانده است حتما ذکر شود، بیان آن به موفق شدن cv خواهد کرد. ذکر حتی کوچکترین مهارت های فنی و ارتباطی خود نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مهارت فنی مانند: 1-سرعت عمل در کارها  2- سرعت در تایپ  3- آشنایی اولیه با برنامه های کامپیوتری مثل:  ورد ،اکسل و یندوزو..

مهارت های ارتباطی مانند: 1-توانایی حل مشکلات  2-صبرو تحمل 3- تمایل به کمک جهت پیشرفت اطرافیان  4-توانایی متقاعد سازی

5-آشنایی با اصول مذاکره وزبان بدن و…

ذکر لوح تقدیر یا جوایز ودوره های آموزشی که دیده اید

در ساخت رزومه ی انگلیسی اگر در هرحوزه ای  فعالیت داشته اید که موجب کسب مدال افتخار یا جوایز و گرفتن لوح تقدیر برای شما شده است، میتوانید آن را ذکر کنید حتی اگر درحوزه ی کاری، تحصیلی یا رشته تان نباشد.

ذکر مدرک از دوره هایی که تا به حال دیده اید مانند: دوره های پیشرفت فردی، فروش محصولات، اصول متقاعد سازی و مذاکره برای شما امتیاز محسوب می شود.

میزان تسلط به زبان انگلیسی

اگر در این قسمت حرفی برای گفتن دارید رزومه ی شما امتیاز خوبی کسب خواهد کرد و به خوبی خواهد درخشید. این بخش در پذیرش رزومه ی شما نقش به سزایی دارد.

مقاله پیشنهادی به شما  دلایل مهم یادگیری زبان

در همه ی آزمون ها و امتحانات به غیر از زبان تسلط بر زبان انگلیسی شانس برنده شدن و قبولی در تمامی آزمون ها و کنکورها در داخل و خارج از کشور خواهد بود.

پس بهتر است قبل از حاضر شدن در میدان جنگ خود را کاملا مجهز کنید. وقبل از حضور و مهاجرت به کشور های خارجی با تسلط به زبان آن ها اعتماد به نفس خود را در رفع احتیاجات خود بالاببرید.

علت سختگیری این آزمون در تسلط بر زبان انگلیسی راحتی خود شخص میباشد. زیرا اولین و اساسی ترین گام، برای زندگی و تحصیل و راه اندازی  کسب و کار مستلزم ارتباط با دیگران است. عدم تسلط شما به زبان قبل از ورود به کشور خارجی، باعث سرخوردگی و اعتماد به نفس در شخص میشود. و فرد با نداشتن اعتماد به نفس رفته رفته مهارت های دیگر خود را از دست خواهد داد. پس به یاد داشته یاشید تنها رفتن مهم نیست ماندن مهم است.

اگر قصد یادگیری زیان انگلیسی دارید بهتر است سری به فروشگاه کتاب های زبان انتشارات دهکده زبان بزنید و با جدیدترین و بهترین کتاب های روز دنیا در حوزه آموزش زبان آشنا بشید.

امتیازدهی به post