فروشگاه کتاب زبان انتشارات دهکده زبان

خرید کتاب خودآموز زبان انگلیسی

کتاب خودآموز زبان انگلیسی

برای خرید کتاب خودآموز زبان باید به چه نکاتی توجه کرد؟ اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که تمایل به یادگیری زبان انگلیسی دارند اما به دلیل مشغله های کاری حتی فرصت شرکت در کلاسهای آنلاین راهم ندارند؟

دوست دارید با معرفی چند کتاب و منبع خوب و مفید از کتاب های خود آموز شما را به فراگیری زبان انگلیسی در منزل بخوانیم؟

 انتخاب برای خرید کتاب خودآموز زبان

در ابتدا قبل از تهیه این کتاب ها باید توجه داشته باشیم در چه سطحی از زبان انگلیسی قرار داریم تا بر طبق آن به تهیه ی کتاب مورد نظر بپردازیم زیرا این کتاب ها در سه سطح  (مقدماتی، متوسط، پیشرفته) نوشته و تولید شده اند.

اگر بدون تعیین سطح اقدام به برای خرید کتاب خودآموز زبان نمایید ممکن است در سطح حرفه ای قرار داشته باشید اما وقت خود را باخواندن کتاب هایی که مناسب افرا در سطح مقدماتی است هدر بدهید و همچنین ممکن است در سطح مبتدی باشید اما با تهیه ی کتاب در سطح متویط یا حرفه ای و توضیحات پیچیده و دور از درکتان از یادگیری دلسرد شده و هزینه ی نادرستی کرده باشید.

فواید یادگیری خودآموز

بسیاری از زبان آموزان انگلیسی بین روش های مختلف خودآموزی گیج می شوند و نمی دانند قوانین و مقررات چیست. اما به زودی متوجه می شوید که تمام منابع مورد نیاز را می توان در خانه پیدا کرد. حقیقت این است که اینترنت نه تنها بهترین منبع شما برای یادگیری زبان انگلیسی است، بلکه ساده ترین راه برای تمرین در خانه در هر زمان است. با این حال، هنگامی که منابع لازم را دارید، می توانید آنها را در هر جایی مطالعه کنید.

حتی می توانید یادگیری زبان انگلیسی را از ابتدا شروع کنید و بهترین بخش یادگیری زبان انگلیسی به تنهایی این است که می توانید بدون پایبندی به برنامه کلاسی یا توجه به همسالان خود با سرعت خود یاد بگیرید. این امر یادگیری زبان انگلیسی را به تنهایی تجربه یادگیری موثرتری خواهد کرد. مهمتر از آن اینکه با این روش کمتر به افراد دیگر برای یادگیری زبان انگلیسی وابسته می شوید. از آنجایی که شما خودآموخته هستید، انگیزه بیشتری برای اثبات اینکه می توانید انگلیسی را به تنهایی یاد بگیرید، دارید. اگر انگیزه دائمی داشته باشید، موفقیت سخت نخواهد بود.

مقاله پیشنهادی به شما  فروش عمده کتاب زبان

روش های یادگیری زبان انگلیسی به صورت خود آموز

برای یادگیری به صورت خود آموز بهتر است تنها به خواندن کتاب اکتفا نکنید

1-از دیدن فیلم و سریال ها به زبان خارجی یا همراه بازیرنویس فارسی غافل نشوید.

2-مکالمه کردن با نزدیکان در خانه و اگر ممکن است در محل کار را به روتین زندگی خود تبدیل کنید

3-خواندن مجلات وکتاب های داستان ورمان و… به انگلیسی

4-استفاده از فایل های صوتی وگوش ادن به موسیقی های انگلیسی

5-سعی کنید انگلیسی و روش های یادگیری آن همیشه مقابل چشمتان باشد. از ان جا که اغراد امروزه وقت زیادی در اینستاگرام وفضاهای مجازی می گذرانند بهتر است با فالوو کردن پیج های یادگیری زبان انگلیسی وقت هدر رفت ی خود در فضای مجازی را به زمان های طلایی تبدیل کنید.

6- مکالمه با افراد خارجی زبان با استفاده از فضای مجازی

7-استفاده از اپلیکیشن های خود آموز زبان انگلیسی مثل:

Rosetta Stone، Memrise، Duolingo، Quizlet و…

ویژگی های بهترین کتاب های خودآموز زبان انگلیسی

این کتاب ها دارای فایل های ویدیویی، و کتاب الکترونیکی به صورت pdf وفایل های صوتی mp3 می باشد.

همچنین دارای پاسخ نامه در آخر کتاب نیز می باشند که به زبان آموز کمک می کند تا به راحتی آزمون وخطا کرده و به راحتی اشتباهات خود را تصحیح کند و پاسخ درست را یاد بگیرد.

کتاب خودآموز معلمی است که شما هر زمان و درهر کجا با شمات و شما هر کجا که بخواهید درهر زمان میتوانید به سراغ آن بروید و یادگیری را شروع کنید. با آرامش و اطمینان خاطر و بدون داشتن ترس و خجالت از اشتباه کردن نیز آزادی عمل بیشتری به خود ببخشید و بدون استرس خطا کنید اشتباه کنید ودر نهایت آن را تصحیح کنید.

بهترین کتاب لغت خود آموز

بهترین کتاب لغت خود آموز

بهترین کتاب مکالمه خود آموز

2.کتابهای خود آموز مکالمه انگلیسی در 90 روز

بهترین کتاب مکالمه خود آموز

2.کتابهای Four Corners

1.کتابهای Four Corners

بهترین کتاب گرامر خود آموز

بهترین کتاب گرامر خود آموز

بهترین کتاب های خودآموز برای تقویت مهارت چهارگانه

بهترین کتاب های خودآموز برای تقویت مهارت چهارگانه

5/5 - (1 امتیاز)