فروشگاه کتاب زبان انتشارات دهکده زبان

تقویت مهارت های نوشتاری زبان انگلیسی

تقویت مهارت های نوشتاری زبان انگلیسی

در تقویت مهارت های نوشتاری زبان انگلیسی باید به چه نکاتی توجه کرد ؟ اول از همه، این واقعیت که شما می خواهید پیشرفت کنید فوق العاده است! اگر به دنبال ادامه تحصیل در یک کشور انگلیسی زبان هستید یا شغلی می خواهید که به زبان انگلیسی نیاز دارد، مهارت های نوشتاری انگلیسی بسیار مهم است. در اینجا فهرستی از شش راه برای بهبود سریع زبان انگلیسی نوشتاری آورده شده است.

نوشتن به زبان انگلیسی اغلب سخت ترین مهارت برای زبان آموزان انگلیسی است. گاهی اوقات نوشتن به زبان خودتان می تواند زمان بر و دشوار باشد. بنابراین، برای تثبیت مهارت نوشتن، دانش زبان به تنهایی کافی نیست و مانند هر مهارت دیگری، به تمرین نیاز است. چگونه مهارت های نوشتاری خود را تقویت کنیم؟ در این مقاله می توانید نکاتی را بخوانید که به شما در بهبود مهارت های نوشتاری انگلیسی کمک می کند. علاوه بر این، دو تمرین برای تقویت مهارت های نوشتاری به شما ارائه می شود.
بخش مهمی از مهارت های نوشتاری، دانش گرامر و قواعد انگلیسی است. از طرف دیگر، گسترش دایره لغات انگلیسی به شما کمک می کند جملات بهتری بسازید و معنا را راحت تر به خواننده منتقل کنید. این بدان معناست که نه تنها معنی بسیاری از کلمات را می دانید، بلکه باید بتوانید از آنها به درستی استفاده کنید. برای این کار لغات یک جمله یا مثال ها را یاد بگیرید و از به خاطر سپردن لیست کلمات خودداری کنید، علاوه بر این دیکته صحیح کلمات نقش مهمی در نوشتن حرفه ای دارد. هنگامی که یک کلمه جدید را یاد می گیرید، تمام حالات آن کلمه را به همراه پسوندهای همراه آن یاد بگیرید.

 

زیاد بخوانید

حتی بدون نوشتن فیزیکی، می توانید مهارت های نوشتاری خود را بهبود ببخشید. با خواندن تا آنجا که می توانید، دایره لغات و درک خود را از نحوه استفاده از زبان انگلیسی توسعه خواهید داد. منظور ما این نیست که شما باید در حال مطالعه جملات باشید – فقط برای لذت بخوانید، و ناخودآگاه چیزها را انتخاب خواهید کرد! می‌توانید با نسخه انگلیسی کتاب مورد علاقه‌تان شروع کنید، یا به سراغ این رمان‌های کلاسیک بروید. و به هر حال، اگر به تشویق بیشتری نیاز دارید، جوزف کنراد، نویسنده قلب تاریکی، تا بیست سالگی انگلیسی صحبت نمی کرد و به یکی از مشهورترین رمان نویسان انگلیسی در تمام دوران تبدیل شد!

مقاله پیشنهادی به شما  چرا نمی توانم انگلیسی یاد بگیرم؟

 

نحوه صحبت خود را بنویسید

این همیشه صدق نمی کند، اما به طور کلی می توانید روان و خوانایی نوشتار خود را به سادگی با نوشتن، نحوه صحبت خود را بهبود بخشید. این به این معنی نیست که کلمات عامیانه زیادی بنویسید اما به این فکر کنید که چگونه مردم هنگام صحبت کردن، از زبان انگلیسی ساده استفاده می‌کنند و چقدر طبیعی به نظر می‌رسد، و هدفتان این باشد که به نوشتار خود نیز جریان آسانی بدهید.

 

کلمات جدید را یاد بگیرید

ناگفته نماند که برای نوشتن با اطمینان و آرامش روانی بیشتر، باید دایره لغات خود را گسترش دهید. اگر قبلاً این کار را نکرده اید، یک فرهنگ لغت شخصی راه اندازی کنید. هر کلمه ای را که نمی دانید بنویسید و ترجمه کنید، سپس خودتان را آزمایش کنید که چه تعداد از آنها را می توانید به خاطر بسپارید و شروع به استفاده از آنها در نوشتن و مکالمات خود کنید.

 

نوشتن را به یک عادت روزانه تبدیل کنید

همانطور که گفته می شود: تمرین همه چیز را کامل می کند. بنابراین تنها راه برای بهبود نوشتن خود در طول زمان این است که به انجام آن ادامه دهید. حتی فقط 5 یا 10 دقیقه در روز، اگر هر روز این کار را انجام دهید، واقعا به شما کمک می کند زبان انگلیسی نوشتاری خود را بهبود بخشید. می توانید یک دفتر خاطرات به زبان انگلیسی داشته باشید، یا وبلاگی در مورد تجربیات خود در یادگیری زبان انگلیسی و زندگی در یک کشور جدید بنویسید، یا حتی شروع به نوشتن پست های رسانه های اجتماعی خود به زبان انگلیسی کنید.

تقویت مهارت نوشتن در زبان انگلیسی

فرم تابع تابع است

انواع مختلفی از نوشتار انگلیسی وجود دارد – خاطرات روزانه، مقاله، رزومه یا رزومه، شعر، داستان کوتاه، توییت و غیره. مهم است که نوع نوشته ای را که انجام می دهید و هدف آن (عملکرد آن) را در نظر بگیرید. همچنین به این فکر کنید که چه کسی آن را می‌خواند و می‌خواهید چه کاری انجام دهد. هنگامی که عملکرد را می دانید، می توانید سبک را تطبیق دهید.

مقاله پیشنهادی به شما  یادگیری زبان انگلیسی هنگام رانندگی

 

اشتباهات را بررسی کنید

وقتی چیزی می نویسید، آخرین کاری که انجام می دهید این است که آن را با دقت بخوانید تا مطمئن شوید که منطقی است و هیچ اشتباهی مرتکب نشده اید. همیشه و همیشه کار خود را تصحیح کنید.

افزونه رایگان مرورگر Grammarly همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا با بررسی فعالانه برای خطاهای دستوری و املایی، انگلیسی نوشتاری خود را بلافاصله بهبود بخشید. Grammarly Premium می‌تواند مهارت‌های نوشتاری شما را از طریق خوانایی و پیشنهادات تقویت واژگان، و همچنین بررسی سبک نوشتاری خاص ژانر، تقویت کند.

سیاری از مردم با نوشتن انگلیسی دست و پنجه نرم می کنند، و ممکن است برای بهتر شدن این کار دشواری به نظر برسد. اما نترس اما می‌توانید برای تقویت انگلیسی نوشتاری خود کارهای زیادی  انجام دهید و دیگران را با توانایی‌های نوشتاری خود شگفت زده کنید.

با اصول اولیه شروع کنید: قبل از شروع نوشتن، ابتدا باید اصول نوشتن را بدانید. برای تشکیل جملات صحیح، باید اصول گرامر را درک کنید. استفاده از گرامر مناسب هنگام نوشتن بسیار مهم است. ودر نظر داشته باشید برای توصیف درست خود، داشتن واژگان فعال خوب ضروری است. این امر به چیزی بیش از توانایی تشخیص تعداد زیادی کلمه نیاز دارد. همچنین مستلزم امکان استفاده صحیح از آنهاست.

پس در جمع بندی کلی باید در نظر داشته باشیم:

1-تا جایی که می توانید بخوانید.
2-یک فرهنگ لغت انگلیسی نگه دارید.
3-گرامر خود را اصلاح کنید.
4-املای خود را قبل و بعد از نوشتن چک کنید.
5-یک دفتر خاطرات به زبان انگلیسی داشته باشید.
6-بیاموزید که چگونه جملات اصلی خود را به جملات پیچیده تر گسترش دهید.
7-یاد بگیرید چگونه یک پاراگراف را سازماندهی کنید.
8-یک طرح کلی بنویسید
بهبود مهارت های نوشتاری خود از طریق تحقیق و درک 2 عنصر کلیدی برای بهبود مهارت های نوشتاری شما هستند. زیرا اینگونه است که شما دانش را جمع آوری می کنید تا بهتر از رقبای خود باشید. بنابراین شما می خواهید مقالات و کتاب های الکترونیکی دیگران را بخوانید.

مقاله پیشنهادی به شما  آیا گرامر هنگام یادگیری یک زبان جدید مهم است؟

توجه به سبک نوشتاری، نحوه استفاده و بیان کلمات

روی بخش هایی از نو.شتار تمرکز کنید که واقعاً توجه شما را به خود جلب می کند، مانند “خواندن بین خطوط”. از نویسندگان دیگری که بیشتر از شما می دانند یاد بگیرید، سپس به کسانی که کمتر از شما می دانند آموزش دهید.

روش بسیار ساده ای که من دوست دارم به آن اشاره کنم، صرفاً تماشای فیلم ها و سریال های “انگلیسی است. من شخصاً این را بسیار مفید می دانم. از آنجایی که انگلیسی زبان اصلی من نیست، از تمام تحقیقاتی که می توانم استفاده می کنم.

نقش  فیلم و سریال در بهبود درک انگلیسی
به منظور بهبود مهارت های نوشتاری انگلیسی خود، ابتدا باید زبان را درک کنید. کلماتی را که در یک جمله به کار می برید، درک کنید، با درک زمینه ای که در آن نوشته شده است.

5/5 - (1 امتیاز)