فروشگاه کتاب زبان انتشارات دهکده زبان

بهترین روش یادگیری زمان در انگلیسی

یادگیری زمان در انگلیسی

بهترین روش یادگیری زمان در انگلیسی استفاده از کتاب ها و آموزش های ویدیویی می باشد. همچنین دیدن فیلم های خارجی با دقت و توجه در به بکار بردن افعال و استفاده از زمان ها در آن حائز اهمیت است. در این زمینه کتاب های زیادی موجود می باشد برای مشاوره و خرید کتاب زبان با ارسال رایگان کلیک کنید.

یادگیری زمان ها در زبان انگلیسی کمک چشمگیری در مکالمه و درک آن دارد. مبحث یادگیری زمان ها از مهم ترین بخش زبان انگلیسی میباشد. نکته ای که افراد را در مکالمه انگلیسی حرفه ای تر کرده است، تسلط بر استفاده از زمان ها در زبان انگلیسی است.

یادگیری زمان ها در زبان  انگلیسی نیازمند مطالعه، آموزش و تمرین همراه با مدرس و روزانه سه الی چهار ساعت تمرین به صورت فردی می باشد. همچنین به علت پیچیدگی مبحث زمان ها در زبان انگلیسی، صبور بودن، دقت، تمرکز و توجه بالا، شرط توانمندی و موفقیت بیشتر در یادگیری می باشد.

تفاوت زمان در زبان انگلیسی و فارسی

استفاده و کاربرد زمان ها در انگلیسی و فارسی بسیار متفاوت می باشد. در زبان انگلیسی استفاده از زمان ها بسیار کاربردی وپیچیده است. برای یادگیری نیاز به دقت فراوان و صرف وقت میباشد. زبان فارسی در استفاده از زمان ها در حالت گفتار، رعایت اصول و قوانین خاصی را به ما تحمیل نمی کند. اما در زبان انگلیسی رعایت اصول و قواعد خاص برای ما ضرورت دارد و بدون رعایت کردن آن ها در بیان منظور خود، دچار مشکل خواهیم شد.

هیچ یک از آموخته های ما در زبان انگلیسی به دردمان نمیخورد، مگر آن که مساله زمان در زبان را به خوبی درک کرده باشیم  و در استفاده از زمان ها و کاربرد هایشان، کاملا مسلط باشیم.

برای مثال :در زبان فارسی به جای خواهم خورد میتوانیم بگوییم میخورم و با لحنی ساده تر منظور خود را برسانیم اما در زبان انگلیسی این خبرها نیست.

مقاله پیشنهادی به شما  آموزش انگلیسی برای سفر و مهاجرت

ما در زبان فارسی یک لحن گفتار ویک لحن نوشتار داریم،  رعایت اصولی که در نوشتار بر ما واجب است، در زبان گفتار برای ما ضرورتی ندارد. اما در زبان انگلیسی لحن گفتار و نوشتار یکی است. و ما باهمان لحنی که مینویسیم و همان قواعد و اصولی را که در نوشتن در بیان زمان ها رعایت میکنیم در زبان گفتار اجازه ی حذف آن ها را نداریم.

بهترین روش یادگیری زمان در انگلیسی این است که افراد فارسی زبان در یادگیری زمان انگلیسی به طریقه ی یکی بودن گفتار و نوشتار عادت کنند. زبان آموز باید وقت و حوصله صرف کند و تا زمانی که مبحثی را به خوبی نیاموخته است، از آن عبور نکند و برای آن تا جایی که نیاز است به خوبی، وقت صرف کنند.

یادگیری زمان در انگلیسی

آیا برای آموختن زمان ها در انگلیسی  به آموزش در آموزشگاهها میتوان اکتفاکرد؟

در اکثر موسسات زبان مباحث زمان ها به طور جزیی آموزش داده نمی شود و بیان آن ها در آموزش یک چیز کلی خواهد بود. زیرا آموزش زمان ها بسیار پیچیده و گیج کننده خواهد بود. با مانور دادن بیش از حد در این مبحث زبان آموز را خسته کرده و نسبت به یادگیری سرد می کند.

به علت اینکه افراد خواهان یادگیری زیاد اما در مدت زمان کم میباشند، و از آن جا که مباحث زمان بسیار وقت گیر است، از مانور دادن روی این مباحث تا حدودی، چشم پوشی میکنند.

یاد گرفتن زمان در زبان انگلیسی حرف آخر را می زند با تلط یر زمان دیگر فهم هیچ چیز برایتان در زبان انگلیسی سخت نخواهد بود. با یادگیری این مبحث مهم از زبان انگلیسی هم فهم و هم فهماندن برایتان آسان خواهد بود و با گذراندن این مبحث کمی پیچیده اما اصلی زبان انگیسی برای همیشه بر این زبان مسلط خواهید شد

یادگیری این مبحث تنها به مدت خاصی محدود نمی شود از یک جا شروع میشود و انتهایی نخواهد داشت، تا زمانی که نفس می کشید باید این مبحث را مدام تمرین و مرور کنید، تا آن را ملکه ی ذهنتان سازید. این مبحث را نمی توان به محض اینکه آموخت به سرعت از آن عبور کرد اگر سریع ازین درس عبور کنید بعدا کندی در یادگیری وفهم شما در زبان انگلیسی شما را دوباره به پله ی اول میرساند.

مقاله پیشنهادی به شما  برای یادگیری زبان انگلیسی چه کار کنم؟

در انتشارات دهکده زبان تدریس زمان ها در زبان انگلیسی توسط فوق العاده ترین کتاب ها نظیر کتاب های خود آموز گرامر تدریس میشود که با زبانی روان همراه با تکنیک های کاربردی ذکر شده برای یادگیری آسان تر زمان ها در زبان انگلیسی و با چاپی عالی و با کیفیت برای افراد مبتدی، متوسط و پیشرفته طراحی و تنظیم شده است.

افراد با مطالعه و انجام تمرینات مربوطه در این کتاب شاهد بالارفتن درک ومهارت خود از زمان در انگلیسی خواهند بود.

زمان های انگلیسی برای یادگیری این زبان از همان ابتدا بسیار مفید است. زمانها سه نوع اصلی دارند که بیانگر زمان وقوع رویداد گفتاری است. با یادگیری 12 زمان افعال انگلیسی، قادر خواهید بود از زبان انگلیسی روان با گرامر صحیح استفاده کنید.

 

حال ساده در انگلیسی

حال ساده نوعی جمله است که دلالت بر عمل یا واقعیتی دارد که اکنون در حال وقوع است و حال ساده از نظر ساختاری فقط از یک فعل استفاده می کند. زمان حال شکل زمان فعل است. این زمان به سادگی اعمال، حقایق (واقعیت ها)، آینده و موقعیت ها را توصیف می کند. ساختار بسیار ساده و سبکی دارد و از شکل اصلی فعل استفاده می کند.

حال ساده یکی از زمان های زبان انگلیسی است. «فعل» به کلمه ای اطلاق می شود که دلالت بر انجام کاری دارد. «زمان» به مدت زمان عمل نیز اشاره دارد. «حال» نیز به زمان حالا و الان اشاره دارد. این زمان نشان می دهد که چگونه گذشته با حال ارتباط برقرار می کند.

امتیازدهی به post