فروشگاه کتاب زبان انتشارات دهکده زبان

آسانترین راه تمرین زبان انگلیسی

آسانترین راه تمرین زبان انگلیسی
آیا شما جزو گروهی از زبان آموزان هستید که علاقه مند هستند و نیاز به یادگیری زبان دارند اما عجله هم دارند؟ واقعا آسانترین راه تمرین زبان انگلیسی چیست؟ شما می توانید برای یادگیری آسان زبان انگلیسی با خرید کتاب زبان با تخفیف اقدام نمایید.
حالا دلیل شما برای یادگیری زبان جدید می تواند مصاحبه شغلی باشد یا تصمیم گرفته اید در آزمون زبان بین المللی شرکت کنید یا حتی برای سفر به یک کشور خارجی به زبان نیاز دارید و یا قصد مهاجرت از ایران را دارید. دلیل، شما ناگهان با تاریخ خاصی مواجه می شوید که از قضا بسیار نزدیک است و همچنین می‌خواهید در اسرع وقت سطح زبان خود را به سطح قابل قبول و موجهی برسانید.

سریع ترین راه برای یادگیری زبان

اگرچه اکنون می‌خواهیم به شما بگوییم که یک راه جدید و کوتاه برای یادگیری زبان داریم، اما همه می‌دانیم که روند یادگیری یک شبه به پایان نمی‌رسد.
اما در این مقاله به معرفی روش هایی می‌پردازیم که می‌توانند مسیر و روند یادگیری زبان جدید را کوتاه کنند. و از سرعت یادگیری زبان ها با استفاده از این میانبرها شگفت زده خواهید شد. لازم به ذکر است که از این نکات می‌توان برای یادگیری هر زبانی استفاده کرد و در هر جایی که انگلیسی صحبت می‌شود، می توانید آن را به سایر زبان ها نیز تعمیم دهید.
شش قانون طلایی یادگیری آسان مکالمه انگلیسی طبق متد – ا فورتلس انگلیش – بودند مطمئنا نظریه های متفاوتی در زمینه یادگیری انگلیسی به گوش شما خورده و یا دیده اید و هیچ کدام از این هفت قانون کامل نیستند ولی به یاد داشته باشید راه های یادگیری زبان بی نهایت هستند یکی آموزش انگلیسی از طریق رادیو , یکی آموزش انگلیسی از طریق فیلم با زیرنویس , دیگری از طریق دوره آموزشی. پس وقت را غنیمت شمرده و از هر جا که شروع کنید درست شروع کرده اید . انگیزه جرقه و پشتکار و مطالعه مداوم کاتالیزور یادگیری زبان انگلیسی می‌باشد .
بدون کلمات و بدون دردسر صحبت کنید، کلمات به سرعت تبدیل به زبان شما می‌شوند و معنای دیگری به شما می دهند، شما می توانید نحوه صحبت کردن به زبان انگلیسی را تغییر دهید. اولین قدم این است که کلمات انگلیسی را کنار بگذارید. تعجب کردی؟؟ بله درست است.
کلمات را در زبان های انگلیسی حفظ می کند، نه بر اساس انگلیسی (آنها اصطلاحات اصلاحی هستند) زبان آموز ترکیبی از یک کلمه را می آموزد که خودش می تواند بیان کند. با توجه به تحقیقات انجام شده در مورد جمع آوری مکالمه انگلیسی با اصطلاحات (عبارات)  نسبتاً سریعتر در زبان مبتنی بر کلمه می توانند دانش آموزانی را که اصطلاحات (عبارات) را استفاده می کنند، بشناسند. در اینجا هفت قانون طلایی آسان مکالمه انگلیسی وجود دارد.

شش قانون طلایی مکالمه آسان به زبان انگلیسی

1.همیشه به دنبال اصطلاحات (عبارات) باشید نه کلمات مجزا
 هرگز کلمات را به طور خاص و مفرد یاد نگیرید. وقتی کلمه ای را می بینید، هر وقت (جمله) این کلمه جدید را می نویسید و همیشه همان اصطلاحات (عبارات) را می نویسید، اصطلاحات مکالمه (عبارات) و دستور زبان زبان شما 4-5 برابر سریعتر بهبود می یابد.
2. دستور زبان انگلیسی را رها کنید
زیاد با گرامر اشتباه نگیرید. گرامر به شما یاد می دهد که به زبان انگلیسی فکر کنید. شما می توانید بدون نیاز به حفظ کردن آن به عنوان یک زبان، به طور خودکار به آن زبان صحبت کنید.
3.سومین و مهمترین قانون : ابتدا گوش کنید
شما هر روز متون انگلیسی را نمی خوانید، بلکه فقط از این کلید انگلیسی برای خواندن و گوش دادن روزانه به انگلیسی استفاده کنید. انگلیسی را با مراکز خاص یاد بگیرید  انگلیسی را با قواعد و دستور زبان انگلیسی جایگزین کنید
آسانترین راه تمرین زبان انگلیسی
4. کلمات مهم و کاربردی را یاد بگیرید
یادگیری واژگان زبان می تواند سخت ترین مرحله برای زبان آموزانی باشد که می خواهند زبانی را در سریع ترین زمان ممکن یاد بگیرند.
گاهی اوقات به خاطر سپردن کلماتی که بی پایان به نظر می رسند و به شما گفته می شود باید یاد بگیرید، می تواند وقت گیرترین بخش یادگیری یک زبان جدید باشد.
اما مهمترین چیزی که در یادگیری واژگان باید بگوییم این است که برخی از کلمات برای مکالمه و درک بسیار بسیار مهمتر از بقیه هستند.
طبق مطالعات انجام شده، با یادگیری حدود 2000 کلمه رایج در زبانی مانند انگلیسی، می توانید 80 درصد از همه چیز را درک کنید. این بسیار کمتر از 8000 کلمه ای است که برخی از کارشناسان زبان ادعا می کنند برای تسلط کامل به یک زبان خارجی و رسیدن به سطح مورد نظر خود (سطح زبان C1) به آن نیاز دارید.
بنابراین در مورد یادگیری لغات می توانید به دوره ها و کتاب هایی مراجعه کنید که بر یادگیری لغات مهم و ضروری تاکید دارند.
هنگام یادگیری یک زبان خارجی، به خصوص کلمات، به یاد داشته باشید که مهمترین چیز تکرار و مرور کلماتی است که خوانده اید. استفاده از فلش کارت نیز می تواند برای تکرار یک کلمه بسیار مفید باشد و به یادگیری بهتر شما کمک کند.
5با تمام وجودت در زبان غوطه ور شو
آسانترین راه تمرین زبان انگلیسی چیست؟ حتما بارها و بارها این جمله را شنیده اید که اگر می خواهید زبانی را در سریع ترین زمان ممکن یاد بگیرید، باید در آن محیط باشید، با ساکنان آنجا صحبت کنید، فیلم و سریال به آن زبان تماشا کنید و ….
باید بگوییم که این گفته کاملاً درست است، با این حال ممکن است بسیاری از دانش آموزان نتوانند مثلاً چند ماه برای یادگیری زبان انگلیسی به انگلستان سفر کنند یا چند ماه را در پاریس برای یادگیری زبان فرانسه بگذرانند. . اما نگران نباشید، زیرا راه های مختلفی وجود دارد که می توانید در یک محیط خارجی زبان خارجی از همان شهر و کشور باشید.
روش هایی مانند خواندن وب سایت ها و مقالات به زبانی که می خواهید یاد بگیرید، تماشای فیلم و سریال در آن کشور و به آن زبان با زیرنویس، خواندن کتاب های مختلف یا گوش دادن به پادکست های آموزش زبان و بسیاری منابع متنوع دیگر که امروزه به لطف اینترنت ، آنها به طور فزاینده ای برای همه ما قابل دسترسی هستند.
6. روشی را انتخاب کنید که برای یادگیری زبان به بهترین وجه با ویژگی های شخصیتی شما سازگار است
نکته مهم بعدی برای آسانترین راه تمرین زبان انگلیسی این است که دقیقا چگونه یک زبان خارجی را یاد می گیرید. زیرا وقتی می توانید در مدت زمان کوتاهی به موفقیت بزرگی دست یابید، چرا از روش های یادگیری زبان استفاده کنید که سرعت شما را کاهش می دهد؟ در این موارد، شما می خواهید از یک روش یادگیری در سریع ترین زمان ممکن استفاده کنید.
یافتن بهترین روش برای شما کاملاً به ویژگی های شخصیتی شما بستگی دارد. و شناسایی خواسته های شما می تواند نقش مهمی در موفقیت شما داشته باشد در واقع در این مرحله شما باید در مورد الگوی یادگیری خود بیشتر بدانید.
5/5 - (2 امتیاز)
مقاله پیشنهادی به شما  آموزش گرامر زبان انگلیسی (درس چهارم)